Ligfietstreffen 2013

Demonstraties, niet-HPV-Toertochten, enz...
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
paulheyndrickx
catering
Berichten: 1524
Lid geworden op: wo 14 sep 2005, 10:12
Postcode: 9270
Fiets: Ice Sprint 26"+ Ice VTX
Locatie: Laarne
Contacteer:

Re: Ligfietstreffen 2013

#136 Bericht door paulheyndrickx »

Ken je grenzen. Bedenk of je een tocht van 90 km aankunt. Zoniet kies voor iets lichters. Dat was deze keer niet voorzien. Iets voor volgende keren? Bvb de middagstop minder ver van de startplaats voorzien zodat de maniakken en de rustige fietsers mekaar onder de middag toch treffen en het 2de gedeelte al dan niet samen afwerken. Dit was op de tocht in oost-Vlaanderen ook zo, als ik me dat goed herinner.

Gebruikersavatar
lieve
Kopman
Berichten: 591
Lid geworden op: wo 26 jan 2005, 23:01
Postcode: 9160

Re: Ligfietstreffen 2013

#137 Bericht door lieve »

voor ons was het ook tof een locatie bij een jeugdbeweging heeft je meer vrijheid voor iets te doen dan op een camping
1 - punt :oops: (was wel persoonlijk en vlug opgelost)
Het eten :er zijn mensen die vrijdag geen of bijna geen eten meer hadden het was op en beleg en fruit aankopen.

Gebruikersavatar
marksje
ploegleider
Berichten: 2185
Lid geworden op: ma 21 mar 2005, 21:16
Postcode: 8830
Fiets: Nazca Fuego M
Locatie: gits (WVl)
Contacteer:

Re: Ligfietstreffen 2013

#138 Bericht door marksje »

lieve schreef:.... jeugdbeweging heeft je meer vrijheid .....
Lieve en dat voor een Oost-Vlaamse :oops: Ik dacht dat alleen West-Vlamingen problemen hadden met "g" en "h" :lol:

(ja nu goed kijken dat ik geen typefouten heb of ik krijg hier de volle laag :wink: )

Wat mij betreft (Opa dus) geen probs en vond, spijts het TL zijn 1ste GL-treffen was, dik OK.

Wat de tochten betreft...ja, als uw fiets en de conditie OK zijn, beseft ge natuurlijk niet dat het voor sommigen niet evident is om eventjes 90 km te rijden.

Een scenario voor de zaterdag zou kunnen zijn (en ik denk dat dit vroeger zo al geweest is) dat de grote en de kleine toer elkaar ergens half weg ontmoeten (samen eten) waarna iedereen kan kiezen of je verder de grote dan wel de kleine toer volgt naargelang hoeveel "nafte" er nog in de tank zit.

PS. En we hebben dit jaar met het parcours nog geluk gehad : 1. 't was plat 2. op de terugweg zat de wind in 't gat. (Ik heb het al anders meegemaakt :? )
...en al wa da ge zegt zijde zelf, nem...

Gebruikersavatar
trikelover
catering
Berichten: 1623
Lid geworden op: zo 26 sep 2010, 14:16
Postcode: 8600
Fiets: Milan SL challenge Chamsin
Locatie: stuivekenskerke
Velomobiel: Milan SL
Contacteer:

Re: Ligfietstreffen 2013

#139 Bericht door trikelover »

Ik had op voorhand ook eerst het idee gehad om de tocht in verschillende lussen te maken die dan terug samen komen maar het probleem is dat je hier in de buurt niet veel keuzes hebt. Zeker als je dan nog eens de grotere wegen wil vermijden.
hoe meer ik rij hoe gelukkiger ik ben.
mijn blog
hp velotechniek gekko fx
Nazca Explorer
Milan SL MK3 039
Challenge Chamsin
Flevobike

Caroline
Junior
Berichten: 45
Lid geworden op: di 22 jan 2008, 12:36
Postcode: 3545
Locatie: Halen
Contacteer:

Re: Ligfietstreffen 2013

#140 Bericht door Caroline »

Heeft er iemand de fietshelm van Josephine gezien? Een witte met roze vlinders erop... Ik denk dat we die vergeten mee te nemen zijn na de speeltuinstop op zondag...

Plaats reactie