Ligfietstreffen -> Antwerpen via LF routes

Demonstraties, niet-HPV-Toertochten, enz...
Plaats reactie
Bericht
Auteur
hans
Supporter
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 21 mar 2005, 11:45
Contacteer:

Ligfietstreffen -> Antwerpen via LF routes

#1 Bericht door hans »

Ter info:

We denken erover om naar jullie ligfietstreffen te komen in Geraardsbergen. Als dit zo is (kans is groot) dan zullen we op zondag terugkeren via volgende route...

LF 38 Geraardsbergen -> Temse
Vlaanderen fietsroute Temse -> Rumst
LF2 Rumst -> Noord-A'pen

Totaal zo'n 110 km.

We zijn enkele maanden geleden al eens via die weg teruggekomen van de JHB in Geraardsbergen, zeer goed te doen (veel langs kanalen e.d.)

't is maar dat ge het weet.... wie goesting heeft kan mee terugrijden.

Hans

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#2 Bericht door Wouter D »

ik denk dat er nog mensen zijn uit het antwerpse die het zien zitten om met jullie uit het antwerpse naar het treffen te gaan.
ik ga binnenkort eens neuzen op mijn LF-kaart hoe we de hoofdsteden het beste verbinden met geraardsbergen
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Frank II
Kopman
Berichten: 658
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 7:53
Postcode: 2160
Fiets: Challenge Fujin
Locatie: Wommelgem
Contacteer:

#3 Bericht door Frank II »

Wouter dat is een goed idee.

Stippel een paar routes uit naar Geeraardsbergen, vb vanuit Antwerpen , Mechelen Brussel, Gent, Brugge, ....

Zal misschien een aantal mensen overhalen om de wagn thuis te laten en al fietsend te komen.

jean peinture
Neo Prof
Berichten: 244
Lid geworden op: wo 10 nov 2004, 19:21
Postcode: 3500
Fiets: rans stratus + birdy tour
Locatie: Hasselt
Contacteer:

#4 Bericht door jean peinture »

nog volk dat vanuit Limburg die kanten uitgaat?

Wouter, bij deze schrijf ik me ook in voor het treffen...
"De wereld is een boek. Wie niet reist, leest enkel één bladzijde." (Augustinus)

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#5 Bericht door Wouter D »

zal ik me vanavond eens mee bezighouden,
dat je bij deze ingeschreven bent, hoor ik graag, maar ik wil toch vragen het even officieel te doen en je in te schrijven via de site, dan hebben wij een indruk van de opkomst en weten we waar we moeten in voorzien.
komt er dan iets tussen is het een kleintje om via forum of ie-meel een berichtje te posten.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
graddus
knopenhakkert
Berichten: 2437
Lid geworden op: wo 10 sep 2003, 23:11
Postcode: 4575NA
Fiets: FlevoRacer Hurricane NMe Taifun
Locatie: Overslag NL
Contacteer:

#6 Bericht door graddus »

Wouter, heb je er al aan gedacht om promotie te maken voor het treffen op de sites van de diverse clubs in NL en Belgie? Het franstalig forum enzovoorts... Heb gisteren gemerkt dat het in elk geval in het Eindhovense nog niet echt was doorgedrongen.

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#7 Bericht door Wouter D »

heb al een paar keer op de lijst reclaam gemaakt, maar ik ga na het paastreffen nog wa reclaam bij maken, en er komt een banner op ligfiets.net
tweede en vierde week voor treffen

zoals je ziet is de affiche niet echt populair geweest op de lijst, er komt gewoon geen reactie
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
graddus
knopenhakkert
Berichten: 2437
Lid geworden op: wo 10 sep 2003, 23:11
Postcode: 4575NA
Fiets: FlevoRacer Hurricane NMe Taifun
Locatie: Overslag NL
Contacteer:

#8 Bericht door graddus »

Komt denk ik omdat ie er als link staat, is gewoon niet direct genoeg. Probeer gewoon op zoveel mogelijk websites een banner te plaatsen die linkt naar het treffen. Volgens mij hebben zowat alle op ligfietsplaza vernoemde clubs wel iets van een website. Stuur de ligfietswinkels in Nl de link met de vraag of ze hem uit willen printen en ophangen etc.etc.etc. Er komen denk ik nog steeds mensen in een winkel die niet (zo) actief zijn op internet.

gr.
Marc

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#9 Bericht door Wouter D »

aan de andere kant is er volgens mij de vraag:

moeten we voor de eerste editie er een overrompeling van maken, of nemen we de eerste keer het genoegen met de mensen die er via de winkels in België, mondelinge reclame, en reclame vie hpvbe en nvhpv.
om dan naar volgende jar te groeien aan de hand van onze ervaringen die we op doen.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Ward De Meyer
catering
Berichten: 1661
Lid geworden op: za 08 nov 2003, 11:12
Postcode: 2930
Fiets: Stinger
Locatie: Brasschaat
Contacteer:

Re: Ligfietstreffen -> Antwerpen via LF routes

#10 Bericht door Ward De Meyer »

hans schreef:Ter info:

We denken erover om naar jullie ligfietstreffen te komen in Geraardsbergen. Als dit zo is (kans is groot) dan zullen we op zondag terugkeren via volgende route...

Hans
Hey,

Ik kom uit het Antwerpse dus ik zou met plezier mee terug rijden! Hoe ga je erheen? Vrijdag of zaterdag? Welke weg?

Groeten,
Ward
Optima Stinger EX met Aeropunt

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#11 Bericht door Wouter D »

heb eens een paar voorstel-routes op papier gezet, let wel, LF-routes zijn meestal niet de kortste weg, en soms kunnen daar slechte stukken inzitten, ik denk maar aan een helling die marc en ik eerder eens deden op lf6 in de buurt van halle, niet echt een plezierwegje als je ergens naartoe aan het fietsen bent en zeker niet als je naar geraardsbergen rijd.
dikwijls is de grote baan beter en daarvoor pak je best de wegenkaart erbij.
maar goed, hier komen ze:
vanuit gent:
kortst: N9 tot wetteren - N42 tot net over de dender dan links de dender volgen tot aan de gavers

de gavers liggens langs de lf38

gent via LF: hierbj rij je wel plusminus 30 km om:

> LF30 (kluisbergen) - LF6 (onkerzele) - LF38
> LF5 (dendermonde) - LF38

brugge via LF

> LF5(gent) de rest gelijk bovenstaande

Kortrijk via LF

> LF6 (onkerzele) - LF38

Antwerpen

> LF2 (leuven) - LF5 (onkerzele) - LF38

Hasselt

> LF50 (diest) - LF57 (leuven) - LF6 (onkerzele) - LF38

Mechelen

>LF56 (door hartje brussel tot halle) - LF6 (onkerzele) - LF38
>LF2 (leuven) - LF6 (onkerzele) - LF38

en ga zo maar door, indien specifieke routes via lf gewenst, wil ik wel even kijken, voor de rest heb je hier een basis.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
graddus
knopenhakkert
Berichten: 2437
Lid geworden op: wo 10 sep 2003, 23:11
Postcode: 4575NA
Fiets: FlevoRacer Hurricane NMe Taifun
Locatie: Overslag NL
Contacteer:

#12 Bericht door graddus »

Wouter schreef:aan de andere kant is er volgens mij de vraag:

moeten we voor de eerste editie er een overrompeling van maken, of nemen we de eerste keer het genoegen met de mensen die er via de winkels in België, mondelinge reclame, en reclame vie hpvbe en nvhpv.
om dan naar volgende jar te groeien aan de hand van onze ervaringen die we op doen.
Ik zou niet te rap bang zijn voor een overrompeling (het is tenslotte 30 april niet alleen mijn verjaardag, maar ook nog koninginnedag in NL, dus de meeste nederlanders gaan al wel plannen hebben. Voor hen die deze drukte juist willen ontvluchten kunnen wij wellicht een leuk alternatief bieden. Ik heb in elk geval de vrijheid genomen om een klein wervend berichtje te plaatsen op de nieuwe site van de nieuwe tourclub in Eindhoven.

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#13 Bericht door Wouter D »

ik hou natuurlijk niemand tegen overal reclame te gaan maken, hoe meer mensen mondeling (virtueel) op de hoogte gebracht worden, hoe minder mensen achteraf kunnen klagen dat ze het niet wisten.

er komt ook een artikel in hpv-info.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

hans
Supporter
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 21 mar 2005, 11:45
Contacteer:

#14 Bericht door hans »

@ ward

we zullen waarschijnlijk (gedeeltelijk) met de trein richting geraardsbergen gaan op za morgen of vrijdag avond...

Plaats reactie