CYCLEVISION 2012

Demonstraties, niet-HPV-Toertochten, enz...
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
quattrovelootje
General Manager
Berichten: 2529
Lid geworden op: vr 28 nov 2003, 14:40
Postcode: 2380
Fiets: Rans Stratus
Velomobiel: Quattrovelo #66
Contacteer:

CYCLEVISION 2012

#1 Bericht door quattrovelootje »

Ik dacht hier al het één en ander te lezen over CV, maar kennelijk weinig interesse :?: ....

In elk geval : het gaat dit jaar opnieuw door in Biddinghuizen (zelfde lokatie als afgelopen jaar) op het laatste weekend van juni. Wij zochten dit jaar ook met de tent te overnachten, niet op het grasveld aan het terrein, maar op een camping in de buurt. Ik weet dat enkelen vorig jaar verbleven op http://www.sternhof.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;, viel dat mee ?

En belangrijker : wie gaat er dit jaar allemaal ?

Tihamér
i ride my bikes to ride my bikes

Gebruikersavatar
trikelover
catering
Berichten: 1623
Lid geworden op: zo 26 sep 2010, 14:16
Postcode: 8600
Fiets: Milan SL challenge Chamsin
Locatie: stuivekenskerke
Velomobiel: Milan SL
Contacteer:

Re: CYCLEVISION 2012

#2 Bericht door trikelover »

Opgepast de lokatie is gewijzigd want er waren problemen bij flevonice zie topic:http://gentseliggers.net/forum/viewtopi ... ilit=cycle
hoe meer ik rij hoe gelukkiger ik ben.
mijn blog
hp velotechniek gekko fx
Nazca Explorer
Milan SL MK3 039
Challenge Chamsin
Flevobike

Gebruikersavatar
Luc Willaert
General Manager
Berichten: 3432
Lid geworden op: do 18 sep 2003, 20:54
Postcode: 8400
Fiets: Mango 137
Locatie: Oostende
Contacteer:

Re: CYCLEVISION 2012

#3 Bericht door Luc Willaert »

Wij stonden vorig jaar samen met Lieve en Eddy op de sternhof.

Camping viel best mee.

Ik lees dat er op het midlandcircuit plaats zou zijn om te kamperen. Ze moeten het nog eens gaan bekijken.

Misschien kunnen we daar samen staan.

Luc

Gebruikersavatar
quattrovelootje
General Manager
Berichten: 2529
Lid geworden op: vr 28 nov 2003, 14:40
Postcode: 2380
Fiets: Rans Stratus
Velomobiel: Quattrovelo #66
Contacteer:

Re: CYCLEVISION 2012

#4 Bericht door quattrovelootje »

Ik wist dat er problemen waren met Flevonice, maar heb het de laatste week niet zo gevolgd omdat we met vakantie waren.

Ik zie dat het circuit waar CV doorgaat vlak langs Lelystad Airport ligt en dat staat me niet zo aan. Het zal wel stukken kleiner zijn dat Schiphol, maar ik heb geen zin om 2 nachten wakker te liggen vanwege vliegtuigen :oops:

Ik zal eerst zeker moeten weten dat er geen nachtvluchten worden gedaan, anders zal het dit jaar geen CV met overnachting worden ...

Tihamér
i ride my bikes to ride my bikes

Gebruikersavatar
Luc Willaert
General Manager
Berichten: 3432
Lid geworden op: do 18 sep 2003, 20:54
Postcode: 8400
Fiets: Mango 137
Locatie: Oostende
Contacteer:

Re: CYCLEVISION 2012

#5 Bericht door Luc Willaert »

Ik dacht dat Lelystad vooral een luchthaven voor sport- en lesvliegtuigjes was.

Als de info hier klopt, sluiten ze vanaf 20u00

http://www.lelystadairport.nl/Vluchtvoo ... ingstijden" onclick="window.open(this.href);return false;

Luc

Gebruikersavatar
quattrovelootje
General Manager
Berichten: 2529
Lid geworden op: vr 28 nov 2003, 14:40
Postcode: 2380
Fiets: Rans Stratus
Velomobiel: Quattrovelo #66
Contacteer:

Re: CYCLEVISION 2012

#6 Bericht door quattrovelootje »

Luc Willaert schreef:Ik dacht dat Lelystad vooral een luchthaven voor sport- en lesvliegtuigjes was.
Als de info hier klopt, sluiten ze vanaf 20u00
Had ik idd ook al gelezen op de site, zal ze voor alle zekerheid toch nog ff mailen.

Een andere optie is te overnachten op http://www.oppertje.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;.
Luc, ik veronderstel dat jij het hele weekend blijft, Eddy en Lieve ook ?

Tihamér
i ride my bikes to ride my bikes

Gebruikersavatar
FiSh
Helper
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 01 feb 2009, 20:30
Postcode: 9040
Fiets: Schlitter Encore, Zockra HR700
Locatie: Sint-Amandsberg
Contacteer:

Re: CYCLEVISION 2012

#7 Bericht door FiSh »

Ik overweeg ook om op het circuit zelf te staan met de caravan (afhankelijk van de sanitaire voorzieningen). Ik denk niet dat we van het vliegveld veel last zullen hebben.

Voor de zekerheid heb ik eens gezocht naar campings in de buurt en vond naast http://www.oppertje.nl" onclick="window.open(this.href);return false; ook nog http://www.dehoutrib.nl" onclick="window.open(this.href);return false; in Lelystad, een tikkeltje goedkoper en voor wie het interesseert: wel huisdieren toegelaten!

Ps: ik ga dit jaar alleen, dus heb ik ook nog plaats in de auto...
FiSh Bikes
Schlitter
Performer

Gebruikersavatar
Luc Willaert
General Manager
Berichten: 3432
Lid geworden op: do 18 sep 2003, 20:54
Postcode: 8400
Fiets: Mango 137
Locatie: Oostende
Contacteer:

Re: CYCLEVISION 2012

#8 Bericht door Luc Willaert »

allewedertje schreef:
Luc Willaert schreef:Ik dacht dat Lelystad vooral een luchthaven voor sport- en lesvliegtuigjes was.
Als de info hier klopt, sluiten ze vanaf 20u00
Had ik idd ook al gelezen op de site, zal ze voor alle zekerheid toch nog ff mailen.

Een andere optie is te overnachten op http://www.oppertje.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;.
Luc, ik veronderstel dat jij het hele weekend blijft, Eddy en Lieve ook ?

Tihamér
Ik blijf heel het weekend, normaal gezien bij het circuit zelf.
Een 8-tal jaar geleden hebben we nog op het oppertje gekampeerd en dat viel best mee.

Luc

Gebruikersavatar
lieve
Kopman
Berichten: 591
Lid geworden op: wo 26 jan 2005, 23:01
Postcode: 9160

Re: CYCLEVISION 2012

#9 Bericht door lieve »

wij komen ook naar CV , Luc wij gaan zelf rijden (Celien en Liese gaan ook mee vandaar) maar wij verkiezen camping houtrib op de andere camping mogen geen honden binnen

Gebruikersavatar
NL-ligger
Public Relations
Berichten: 886
Lid geworden op: wo 21 sep 2011, 17:15
Postcode: 8244AM
Fiets: Quest
Contacteer:

Re: CYCLEVISION 2012

#10 Bericht door NL-ligger »

allewedertje schreef:Ik wist dat er problemen waren met Flevonice, maar heb het de laatste week niet zo gevolgd omdat we met vakantie waren.

Ik zie dat het circuit waar CV doorgaat vlak langs Lelystad Airport ligt en dat staat me niet zo aan. Het zal wel stukken kleiner zijn dat Schiphol, maar ik heb geen zin om 2 nachten wakker te liggen vanwege vliegtuigen :oops:

Ik zal eerst zeker moeten weten dat er geen nachtvluchten worden gedaan, anders zal het dit jaar geen CV met overnachting worden ...

Tihamér
Dat vliegveld is maar heel klein met een heel korte verharde landingsbaan en eentje van gras voor zweefvliegerij. Het wordt gebruikt voor basis vliegopleidingen met lichte vliegtuigjes en helicoptertjes, sproei en reclamevliegtuigjes, hobbyvliegtuigjes van rijke mensen en voor parachutespringen en dat soort werk. Er kunnen ook kleine privejets landen voor zakelijk verkeer maar die hebben hier in Lelystad en omgeving weinig te zoeken.

Er liggen plannen en een vergunning om de lengte van de baan serieus op te schalen zodat er lijnvliegtuigen als de 737 kunnen landen, iets waar ik fel op tegen ben en waarom ik groenlinks heb gestemd bij de gemeenteverkiezingen. Helaas zien mijn stadsgenoten en provincie het anders, die denken er wel bij te varen als er vliegtoeristen in Lelystad landen en er meer werkgelegenheid op dat vliegveldje komt. Ik denk dat die toeristen de stad niet eens zullen aandoen, en de waarde van huizen nog meer daalt als blijkt dat er fijnstof, roet en PAK's, onverbrande kerosine (stank) en lawaaibelasting een stuk dichterbij en minder verdund dan de nog hoog overvliegende toestellen naar Schiphol op hun hoofden neerdaalt.... Ik heb 4 jaar op Schiphol in het landingsterrein gewerkt, ik weet wat ik mis.

Maar dat is nu nog niet zo. Het zal me verbazen als je nachtrust wordt verstoort daar. De kustwacht, ambulancehelicopter en politie opereren vanaf andere plaatsen. Militaire vliegtuigen landen er niet en Hare Majesteit de Koningin/Prins of beroemdheden met private jets landen niet op een achteraf vliegveldje in de boerenklei.....
http://quezzzt.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
quattrovelootje
General Manager
Berichten: 2529
Lid geworden op: vr 28 nov 2003, 14:40
Postcode: 2380
Fiets: Rans Stratus
Velomobiel: Quattrovelo #66
Contacteer:

Re: CYCLEVISION 2012

#11 Bericht door quattrovelootje »

Kreeg gisteren volgend antwoord :

Dag dame/heer,
In principe wordt er bij ons op Lelystad tussen savonds negen uur en sochtends 8 uur niet gevlogen.
Mvg,
LELYSTAD AIRPORT (EHLE / LEY)


We zullen er dus idd niet van wakker te hoeven liggen :P

Tihamér
i ride my bikes to ride my bikes

Caroline
Junior
Berichten: 45
Lid geworden op: di 22 jan 2008, 12:36
Postcode: 3545
Locatie: Halen
Contacteer:

Re: CYCLEVISION 2012

#12 Bericht door Caroline »

Wij zijn nog aan het denken om ook af te komen...
Nu nog even kiezen bij wie we op de camping willen :twisted: , neen, hopelijk allemaal gezellig samen he :-)

Gebruikersavatar
quattrovelootje
General Manager
Berichten: 2529
Lid geworden op: vr 28 nov 2003, 14:40
Postcode: 2380
Fiets: Rans Stratus
Velomobiel: Quattrovelo #66
Contacteer:

Re: CYCLEVISION 2012

#13 Bericht door quattrovelootje »

Caroline schreef:Wij zijn nog aan het denken om ook af te komen...
Nu nog even kiezen bij wie we op de camping willen :twisted: , neen, hopelijk allemaal gezellig samen he :-)
Samen lijkt me ook het gezelligst. Maar dat zal dan hoogstwss http://www.dehoutrib.nl/Camping/Home.html" onclick="window.open(this.href);return false; worden, anders mag Lieve d'r woefke er ni op :D
Het wordt mss tijd om te reserveren :shock: !

Tihamér
i ride my bikes to ride my bikes

Gebruikersavatar
FiSh
Helper
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 01 feb 2009, 20:30
Postcode: 9040
Fiets: Schlitter Encore, Zockra HR700
Locatie: Sint-Amandsberg
Contacteer:

Re: CYCLEVISION 2012

#14 Bericht door FiSh »

Na het zien van dit: http://www.haku.nl/Douchewagen-10-Douches.html" onclick="window.open(this.href);return false; begin ik toch wat te twijfelen om op het circuit zelf te staan. Als we met gans de bende naar de houtrib gaan zou het wel plezant zijn natuurlijk... wie nog?
FiSh Bikes
Schlitter
Performer

Gebruikersavatar
lieve
Kopman
Berichten: 591
Lid geworden op: wo 26 jan 2005, 23:01
Postcode: 9160

Re: CYCLEVISION 2012

#15 Bericht door lieve »

en als je goe leest moeten de tentjes voor 8 uur s'morgens al afgebroken worden.

Plaats reactie