EURO TOUR 2013

Demonstraties, niet-HPV-Toertochten, enz...
Bericht
Auteur
eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: EURO TOUR 2013

#76 Bericht door eeuwige reiziger »

PatRecumbent schreef:Waarom willen ze toch weer door Brussel? Als dat zonder kleerscheuren afloopt dan nog zal je in dat verkeer een halve dag nodig hebben om erdoor te kunnen rijden. Ik heb het bij het oorspronkelijke plan al afgeraden.
Als je de kanaalroute neemt, kan je toch vrij behoorlijk door Brussel fietsen, hoor. Ik spreek van ervaring, daar ik nog niet zo heel lang geleden het traject heb afgelegd.

Vertrekkend van de Grote Markt ben je vrij vlug bij bijvoorbeeld de sluis van Molenbeek. Vanaf door kun je veilig en ongestoord - afgezien van enkele verwaarloosbare uitzonderingen - naar Halle fietsen.

Noordwaarts is wat problematischer, maar nog niet zo heel lang geleden werd er aan Brusselse kant een mooi, afgescheiden fietspad aangelegd langs de Vilvoordselaan. Bij Van Oss kan je dan naar het jaagpad uitwijken. Ook daar werd het een en ander voor fietsers voorzien. Zo bereik je vrij gemakkelijk Vilvoorde.
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Evelien van Jeroen
Helper
Berichten: 254
Lid geworden op: zo 20 mei 2012, 21:56
Contacteer:

Re: EURO TOUR 2013

#77 Bericht door Evelien van Jeroen »

Misschien eens laten weten aan Carl Georg dan via het eurotour forum?

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: EURO TOUR 2013

#78 Bericht door eeuwige reiziger »

Evelien van Jeroen schreef:Misschien eens laten weten aan Carl Georg dan via het eurotour forum?
Er is blijkbaar op dat forum maar weinig leven in de brouwerij. Laatste activiteit in "routes and roads", ergens eind 2012. Is het niet beter die Carl Georg rechtstreeks te bereiken? Mailadres? Iemand?
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Plaats reactie