Randonneur: 200 km - 18/09

Demonstraties, niet-HPV-Toertochten, enz...
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
slangetje
dokter
Berichten: 1499
Lid geworden op: wo 06 mei 2009, 10:29
Postcode: 9100
Fiets: Nazca - Gaucho
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

Randonneur: 200 km - 18/09

#1 Bericht door slangetje »

Zaterdag 18/09 om 8u start er in Beveren-Waas een randonneur die ik graag zou meerijden. Sommige zeiden al 'onder voorbehoud' mee te willen, maar mss heb ik het niet idereen die in aanmerking komt, gevraagd.

Dus mensen die mee willen rijden: laat me gerust een PB'tje. Is een kleine 10 km van mij deur, dus ik rij met de fiets naar daar, blijven slapen kan eventueel. Mijn doel ligt op een traptempo rond 30km/u en op een 8-tal uren rond te zijn.
Ono - Nasca Gaucho; De M5 - M5 low racer

Gebruikersavatar
flevobike
Neo Prof
Berichten: 157
Lid geworden op: di 08 dec 2009, 2:24
Postcode: 2040
Fiets: M5 20/20 en M5 28/20
Locatie: Zandvliet
Contacteer:

Re: Randonneur: 200 km - 18/09

#2 Bericht door flevobike »

Succes gewenst Mireille, go for it girly... :)
M5 20/20, M5 28/20, Ice Trike Sprint 1-26, FAW II
Niet elke rit hoeft een race te zijn.

Gebruikersavatar
Vital
Road Runner
Berichten: 1294
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 18:36
Postcode: 3680
Fiets: Quest / M5 shockproof / Vector / ...
Locatie: Maaseik
Velomobiel: Quest
Contacteer:

Re: Randonneur: 200 km - 18/09

#3 Bericht door Vital »

tja, ik heb een belofte gedaan aan jonathan om dit jaar een brevet te rijden maar de datum valt samen met stratenrace in ham... kmoet nog even nadenken maar de voorkeur gaat naar het brevet...
Happiness is not a destination, it is a way of life

Gebruikersavatar
slangetje
dokter
Berichten: 1499
Lid geworden op: wo 06 mei 2009, 10:29
Postcode: 9100
Fiets: Nazca - Gaucho
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

Re: Randonneur: 200 km - 18/09

#4 Bericht door slangetje »

Vital, stratenrace is 19de, dus je kan ze beide doen.
Evert komt, Jonathan ging kijken of het past in zijn agenda.
Ono - Nasca Gaucho; De M5 - M5 low racer

jonathan

Re: Randonneur: 200 km - 18/09

#5 Bericht door jonathan »

als diene hier boven komt kom ik ook

Gebruikersavatar
slangetje
dokter
Berichten: 1499
Lid geworden op: wo 06 mei 2009, 10:29
Postcode: 9100
Fiets: Nazca - Gaucho
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

Re: Randonneur: 200 km - 18/09

#6 Bericht door slangetje »

Dan zeg ik bij deze dat we ons 4en rijden (tenzij Vital moet werken, anders heeft hij geen excuus :P)

Vital en Jonathan: met welke fiets rijden jullie?
Evert heeft geen keuze en ik denk dat M5 me nog beter gaat gaan dan WAW voor die afstand...
Om eerlijk te zijn moet ik jullie komen oppikken in Wijnegem eigenlijk hé (en zelfs dan doe ik weer de minste km, moet daar dringend een oplossing voor vinden, want loop steeds meer achter in training :P).
Ono - Nasca Gaucho; De M5 - M5 low racer

Gebruikersavatar
Vital
Road Runner
Berichten: 1294
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 18:36
Postcode: 3680
Fiets: Quest / M5 shockproof / Vector / ...
Locatie: Maaseik
Velomobiel: Quest
Contacteer:

Re: Randonneur: 200 km - 18/09

#7 Bericht door Vital »

Bij deze; ik kom mee met de Shockproof en vertrek vanuit zonhoven samen met Michael zodat ik Evert kan oppikken in Grobbendonk en Jonathan bij ?Massenhoven?. Zoals het echte randonneurs :oops: betaamt rijden we met de open fietsen...
Lijkt mij een super route met een toffe groep!
Km's voor Michael en mij : 422 :twisted: en we hopen vroeger thuis te zijn dan vorige keer.
Happiness is not a destination, it is a way of life

Gebruikersavatar
Vital
Road Runner
Berichten: 1294
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 18:36
Postcode: 3680
Fiets: Quest / M5 shockproof / Vector / ...
Locatie: Maaseik
Velomobiel: Quest
Contacteer:

Re: Randonneur: 200 km - 18/09

#8 Bericht door Vital »

Mireille, dan rij je s'avonds gewoon mee naar Limburg, dan heb je ongeveer 310km...
Happiness is not a destination, it is a way of life

Gebruikersavatar
ward
Helper
Berichten: 363
Lid geworden op: wo 04 aug 2010, 16:19
Postcode: 9190
Contacteer:

Re: Randonneur: 200 km - 18/09

#9 Bericht door ward »

Vital schreef:Km's voor Michael en mij : 422 :twisted: en we hopen vroeger thuis te zijn dan vorige keer.
Mijne mond die valt hier gewoon van open 422km aan welke snelheid rijden jullie dan zeg en wat eten en drinken jullie dan onderweg das minimaal 10 uur aan 42,2km per uur zonder stoppen of vertragen volgens mij zouden de meeste beroepsrenners daar voor passen, als ik daar toe in staat zou zijn dan werd ik beroepsrenner en ik denk dat ik daar dan zeker gemakkelijk wel mee zou kunnen. :shock:

ward

Gebruikersavatar
Michael
Helper
Berichten: 278
Lid geworden op: di 13 jul 2004, 16:41
Postcode: 4367
Fiets: Witte Challenge Seiran
Locatie: Crisnee (Prov. Luik )
Velomobiel: Strada 2010
Contacteer:

Re: Randonneur: 200 km - 18/09

#10 Bericht door Michael »

ward schreef:
als ik daar toe in staat zou zijn dan werd ik beroepsrenner en ik denk dat ik daar dan zeker gemakkelijk wel mee zou kunnen. :shock:

ward
Beroepsligfietser lijkt me nog wat , maar beroepsrenner :shock: een hele dag gebukt op zo een minuscuul zadeltje gaan zitten ? nee bedankt.
Pijn vergeet je, opgeven vergeet je nooit.

Gebruikersavatar
ward
Helper
Berichten: 363
Lid geworden op: wo 04 aug 2010, 16:19
Postcode: 9190
Contacteer:

Re: Randonneur: 200 km - 18/09

#11 Bericht door ward »

Michael schreef: Beroepsligfietser lijkt me nog wat , maar beroepsrenner :shock: een hele dag gebukt op zo een minuscuul zadeltje gaan zitten ? nee bedankt
.[/quote]

Dat bedoel ik niet hé hebt ge daar al eens goed over nagedacht de langste koers die gereden werd was Bordaux-Parijs, was geloof ik rond de 600km met een heel peleton en nog een gedeelte achter dernys die mannen vertrokken midden in de nacht om dan de dag erna in de de middag aan te komen en geloof me die stonden allemaal stijf van de doping, Van Springel heeft die koers die overigens niet meer gereden word verschillende malen gewonnen, als die over de meet kwam was die niet meer te herkennen die zag er uit gelijk een manneke van 80 jaar geloof me en dat waren gasten die trainden dagelijks rond de 200 a 250km kijk maar naar de Vlaminck dat was ook zo ne maniak. En die gasten die rijden zo eens efkens tussen de soep en de patatten 422km jawadde daar val ik van achter over ligfiets of niet :shock:

ward

rik
General Manager
Berichten: 3187
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

Re: Randonneur: 200 km - 18/09

#12 Bericht door rik »

ward schreef: Dat bedoel ik niet hé hebt ge daar al eens goed over nagedacht de langste koers die gereden werd was Bordaux-Parijs, was geloof ik rond de 600km met een heel peleton en nog een gedeelte achter dernys die mannen vertrokken midden in de nacht om dan de dag erna in de de middag aan te komen en geloof me die stonden allemaal stijf van de doping, Van Springel heeft die koers die overigens niet meer gereden word verschillende malen gewonnen, als die over de meet kwam was die niet meer te herkennen die zag er uit gelijk een manneke van 80 jaar geloof me en dat waren gasten die trainden dagelijks rond de 200 a 250km kijk maar naar de Vlaminck dat was ook zo ne maniak. En die gasten die rijden zo eens efkens tussen de soep en de patatten 422km jawadde daar val ik van achter over ligfiets of niet :shock:
ward
Zorg dan maar dat je een goed zetelke hebt waar je in kan vallen want er zijn nog straffere toeren gebeurd door ligfietsers. En 't is zeker niet dat ik deze prestatie hier wil minimaliseren, integendeel: ik heb er veel respect voor!
DF 269
Ice sprint1 26"

Gebruikersavatar
ward
Helper
Berichten: 363
Lid geworden op: wo 04 aug 2010, 16:19
Postcode: 9190
Contacteer:

Re: Randonneur: 200 km - 18/09

#13 Bericht door ward »

Zorg dan maar dat je een goed zetelke hebt waar je in kan vallen want er zijn nog straffere toeren gebeurd door ligfietsers. En 't is zeker niet dat ik deze prestatie hier wil minimaliseren, integendeel: ik heb er veel respect voor!
Weet ge hoe ik dat noem krankzinnig

Gebruikersavatar
slangetje
dokter
Berichten: 1499
Lid geworden op: wo 06 mei 2009, 10:29
Postcode: 9100
Fiets: Nazca - Gaucho
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

Re: Randonneur: 200 km - 18/09

#14 Bericht door slangetje »

ward schreef:
Zorg dan maar dat je een goed zetelke hebt waar je in kan vallen want er zijn nog straffere toeren gebeurd door ligfietsers. En 't is zeker niet dat ik deze prestatie hier wil minimaliseren, integendeel: ik heb er veel respect voor!
Weet ge hoe ik dat noem krankzinnig
zolang er nog grotere zotten zijn (zoals op de 24u in Duitsland), stoor het me niet een beetje gek te doen.

De snelheid: trappen tegen 30 km/u als ik er bij ben (meer haal ik echt niet). Eten: Vital en Jonathan zweren op worstenbroodjes (jammer dat ik het niet graag lust, want ze kunnen trappen, dus slecht kan het niet zijn). Ik hou het bij een beetje spaghetti met vlees of eitje en vééél groenten.

Vital, ik neem je voorstel aan, maar kom niet naar Wijnegem dan. Die 60 km zouden er maar eens te veel aan moeten zijn :P
Ben ik daar meteen voor de wedstrijd van zondag :-)
Ono - Nasca Gaucho; De M5 - M5 low racer

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

Re: Randonneur: 200 km - 18/09

#15 Bericht door Edje »

Ward hou 2011 in het oog, er zijn er hier ook aan bezig om die tocht te rijden is +1300 km ;-), maar zij moeten eerst een hoop brevetten gehaald hebben om te mogen deelnemen.

Puike prestatie is het zeker, maar het mocht wat minder pijn doen naar het schijnt ;-)
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Plaats reactie