Roeselare Fietst - zondag 29/08/2010

Demonstraties, niet-HPV-Toertochten, enz...
Bericht
Auteur
eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: Roeselare Fietst - zondag 29/08/2010

#31 Bericht door eeuwige reiziger »

Ik voel dat de wind aan het draaien is... :wink: Voor mij alvast geen probleem om 9.00u als startuur te nemen in plaats van 8.00u. Ongetwijfeld valt het nog andere mensen gemakkelijker. Als er nog mensen van Gent komen, kunnen we misschien afspreken aan de Watersportbaan. Dan rijden we samen langs binnen naar Landegem (langs het netwerk, maar even niet naar 69 en70, maar rechtstreeks door de Halewijn- en Wildekouter), om daar aan te sluiten op het Schipdonkkanaal en de kanaalarm naar Roeselare (en eventueel kan jij, Birger, aansluiten bij Gottem). Iets meer dan vijftig kilometer. Dan hebben wel al een mooie bijkomende toertocht gedaan...
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
GeertJ
Site Admin
Berichten: 1295
Lid geworden op: ma 08 sep 2003, 22:25
Postcode: 9031
Fiets: Challenge Taifun
Locatie: Drongen
Contacteer:

Re: Roeselare Fietst - zondag 29/08/2010

#32 Bericht door GeertJ »

eeuwige reiziger schreef:Ik voel dat de wind aan het draaien is... :wink: Voor mij alvast geen probleem om 9.00u als startuur te nemen in plaats van 8.00u. Ongetwijfeld valt het nog andere mensen gemakkelijker. Als er nog mensen van Gent komen, kunnen we misschien afspreken aan de Watersportbaan. Dan rijden we samen langs binnen naar Landegem (langs het netwerk, maar even niet naar 69 en70, maar rechtstreeks door de Halewijn- en Wildekouter), om daar aan te sluiten op het Schipdonkkanaal en de kanaalarm naar Roeselare (en eventueel kan jij, Birger, aansluiten bij Gottem). Iets meer dan vijftig kilometer. Dan hebben wel al een mooie bijkomende toertocht gedaan...
Ik ben toch ook wel voorstander om rond 9 uur te vertrekken, kan ik toch een uurtje langer in mijn bedde blijven liggen :P

Wat Halewijn betreft, dat kun je nu best vermijden, zijn daar volop bezig een brug af te breken/herbouwen, maw je kan daar niet meer door... Ik had anders gedacht om van de watersportbaan naar merendree te rijden en ons daar op het schikdonkkanaal te schieten. Wil niet echt zo een heel leuke baan, maar om 7 u of 6 u zondag ochtend zal er daar nog wel niet al te veel verkeer op zijn
Groeten
Geert
Challenge Taifun

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: Roeselare Fietst - zondag 29/08/2010

#33 Bericht door eeuwige reiziger »

GeertJ schreef:Wat Halewijn betreft, dat kun je nu best vermijden, zijn daar volop bezig een brug af te breken/herbouwen, maw je kan daar niet meer door... Ik had anders gedacht om van de watersportbaan naar merendree te rijden en ons daar op het schikdonkkanaal te schieten. Wil niet echt zo een heel leuke baan, maar om 7 u of 6 u zondag ochtend zal er daar nog wel niet al te veel verkeer op zijn
Euh, de werken gaan door aan de Halewijnstationstraat. Daar heeft Infrabel de hele straat opengebroken om de verdubbeling van het spoor mogelijk te maken. Dus zal ook de oude brug naar de Luchterenstraat haar laatste adem geblazen hebben. De Wildekouter loopt daar parallel mee, maar bij mijn weten zijn daar geen werken aan de gang.
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
bicky
General Manager
Berichten: 3853
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 10:34
Postcode: 8700
Fiets: ligfietsen, roeifiets, kickbike, ....
Locatie: Tielt (wst-vl)
Velomobiel: Mango+ (2011)
Contacteer:

Re: Roeselare Fietst - zondag 29/08/2010

#34 Bericht door bicky »

niemand iets tegen 9u?

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

Re: Roeselare Fietst - zondag 29/08/2010

#35 Bericht door Wouter D »

eens vragen aan luc he
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Luc Willaert
General Manager
Berichten: 3432
Lid geworden op: do 18 sep 2003, 20:54
Postcode: 8400
Fiets: Mango 137
Locatie: Oostende
Contacteer:

Re: Roeselare Fietst - zondag 29/08/2010

#36 Bericht door Luc Willaert »

spruitje schreef:eens vragen aan luc he
Ik denk dat wij er maar tegen de middag zullen geraken. Dus rijden jullie maar

Luc

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: Roeselare Fietst - zondag 29/08/2010

#37 Bericht door eeuwige reiziger »

Luc Willaert schreef:Ik denk dat wij er maar tegen de middag zullen geraken. Dus rijden jullie maar
Als jullie de 70 km-tocht doen, mag ik jullie dan noteren bij de groepsinschrijving? Voor een dergelijke aanmelding moet het wel om dezelfde tocht gaan, maar wordt niet bepaald dat men op hetzelfde uur moet starten.


De stand van zaken (bevestigd , niet bevestigd):

1. Johan (cobe)
2. Marc (markske)
3. Geert (GeertJ)
4. Birger (bicky)
5. Jan V
6. Bram (Mouton)
7. Wouter (spruitje)
8. Stefaan (eeuwige reiziger)
9. erde

Pieter (Piet Piraat) heeft laten weten dat hij die dag uiteindelijk bezet is, daar hij de dag erop een examen voorgeschoteld krijgt.

Als iedereen bevestigt, ben ik dus net zoals bij de Gentse Buitenband dus nog op zoek naar één deelname om een groepsinschrijving mogelijk te maken. Wie is de goede ziel?
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Bram Mouton
Public Relations
Berichten: 796
Lid geworden op: do 29 apr 2010, 20:22
Postcode: 9000
Fiets: Challenge Alizé
Locatie: Gent
Contacteer:

Re: Roeselare Fietst - zondag 29/08/2010

#38 Bericht door Bram Mouton »

moest er iemand die geen ligfiets heeft willen meerijden kan er anders iemand mijn trike gebruiken...
Laatst gewijzigd door Bram Mouton op do 19 aug 2010, 12:26, 1 keer totaal gewijzigd.

genieters

Re: Roeselare Fietst - zondag 29/08/2010

#39 Bericht door genieters »

Ik doe mijn best om er ook te zijn.
Maar zoals eerder gezegd moet ik ook werken, normaal ben ik in de voormiddag vrij.


Rik

Gebruikersavatar
bicky
General Manager
Berichten: 3853
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 10:34
Postcode: 8700
Fiets: ligfietsen, roeifiets, kickbike, ....
Locatie: Tielt (wst-vl)
Velomobiel: Mango+ (2011)
Contacteer:

Re: Roeselare Fietst - zondag 29/08/2010

#40 Bericht door bicky »

Dus we spreken nu af om 9u?

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: Roeselare Fietst - zondag 29/08/2010

#41 Bericht door eeuwige reiziger »

bicky schreef:Dus we spreken nu af om 9u?
Ja. 't Eerste bericht heb ik bijgewerkt. Ook info voor wie wat meer kilometers wil doen.
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
bicky
General Manager
Berichten: 3853
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 10:34
Postcode: 8700
Fiets: ligfietsen, roeifiets, kickbike, ....
Locatie: Tielt (wst-vl)
Velomobiel: Mango+ (2011)
Contacteer:

Re: Roeselare Fietst - zondag 29/08/2010

#42 Bericht door bicky »

denk er net aan dat er trouw is de avond ervoor. dus maar best dat het uurke later is.

genieters

Re: Roeselare Fietst - zondag 29/08/2010

#43 Bericht door genieters »

bicky schreef:denk er net aan dat er trouw is de avond ervoor. dus maar best dat het uurke later is.
Way?
Als het om 8 uur was was dat toch beter voor u, na het trouwfeest een douche andere kleren aan en u gerief klaar maken.
Drink nog ne koffie en je kon door.
Nu worden dat al 2 of 3 koffie's of tekort inslapen.

Gebruikersavatar
erde
Kopman
Berichten: 731
Lid geworden op: za 07 aug 2010, 14:31
Fiets: challenge concept trike
Locatie: Loker-Heuvelland
Contacteer:

Re: Roeselare Fietst - zondag 29/08/2010

#44 Bericht door erde »

hallo,
Ik kom af voor de fietstocht 70 km, start om 9.00u dus op de expo parking.
Ik kom met de fiets van Loker-Heuvelland. Als het niet teveel regent. Weerbericht spreekt momenteel van regen voor de 29ste :!:
Weet er iemand als de ringweg ter hoogte van de expo terug open is (het kruispunt en de weg naar Staden was begin augustus '10 nog afgesloten) ?
Kan ik iemand bellen als ik op de parking kom? :roll: Ik draag gele ligfietstrui van Reverse Gear
Zal waarschijnlijk niet de enige fietser zijn daar aan de expo .
Gegevens voor inschrijven:
1 personen :?:
Erik Dely
25-04-1960
Challenge trike mi-mo-rider
Aan het einde van de leuning zijn er altijd nog enkele treden!!

genieters

Re: Roeselare Fietst - zondag 29/08/2010

#45 Bericht door genieters »

verdomme pech
Op uitzondering van mijn low racer staan al de fietsen plat.
Indien ik de fietsen op de trekhaak krijg en ik niet werk was het de bedoeling dat we allen kwamen.
Moet nu wel snel aan binnen banden geraken, waar kopen of bestelde goeie 20 inch banden?
Vrouwke was bij een fietsenhandel geweest en die wilde niet helpen een ander ook niet tot ze eiste geholpen te worden.
Met alle gevolgen van dien, een klapband.
Als alles goed verloopt komen we met 2 of 3.
Hoop dat alles lukt.

Plaats reactie