:@jan:
o dat onderschat ik zeker niet! ben me er wel degelijk van bewust
dat het veel rijden is. en het ver-eist ook wel degelijk training.
maar aan de andere kant, als je de heledag er tijd voor neemt dus geen race verstein van maakt, maar rond de 30 km/h rijd, is het wel te doen. toen ik terug reed uit borkum vorig jaar ben ik een dag samen met nog eens tel velonouten van de eemashaven naar Amsterdam gereden. dik 230 km
en ja, wa erg ver... en op tenduur vermoeiend... maar dat kwam in mijn geval, had er dom weg niet echt voor getraind. en dat in comby met een zware fiets,, vol geladen.... allen maar onder je eigen nivo rijden,
zal dus moeten trainen om langere rijd rond de 30 km./h te rijden,
en je rijd in een groep, dat is toch anders, en werk tog in je voordeel
maar ik onderschat het echt niet.
tja... zie je eigen al aan komen met een paar vm s bij de inchelbai van de KLM? mogen deze ook mee?
groet marcel
Roll Over America, anyone?
- Piet Piraat
- Helper
- Berichten: 308
- Lid geworden op: di 14 aug 2007, 14:55
- Postcode: 9000
- Fiets: M5 Shockproof
- Locatie: Gent
- Contacteer:
- Edje
- General Manager
- Berichten: 6678
- Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
- Postcode: 3530
- Fiets: Rans Sequoia
- Locatie: Helchteren
- Contacteer:
Omdat je ze eerst MOET invoeren om ze te kunnen verkopen, zou je heel hard kunnen tegenvallen aan de douanekotrole die zich gaan afvragen waar je VM is gebleven die je terug moet uitklaren.Piet Piraat schreef:Waarom die velomobielen terug schepen. Lever daar 26 nieuwe velomobielen af. Verkoop ze na een maand roderen.
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen