Parijs Brest Parijs 2011
Als je wilt mee doen:
-KAN je dit jaar een brevet rijden, hoe langer de afstand van het brevet hoe zekerder je bent van inschrijving. Maw zij die dit jaar een 1000km BRM rijden kunnen volgend jaar eerst inschrijven. Zij die een 600 rijden tweede, enz. Er staat een maximum op de inschrijvingen.
-MOET je volgend jaar de volledig reeks brevetten rijden op een correcte manier. Als je dit doet icm een 1000km brevet in 2010 mag je zeker meedoen.
J.-volop in voorbereiding
-KAN je dit jaar een brevet rijden, hoe langer de afstand van het brevet hoe zekerder je bent van inschrijving. Maw zij die dit jaar een 1000km BRM rijden kunnen volgend jaar eerst inschrijven. Zij die een 600 rijden tweede, enz. Er staat een maximum op de inschrijvingen.
-MOET je volgend jaar de volledig reeks brevetten rijden op een correcte manier. Als je dit doet icm een 1000km brevet in 2010 mag je zeker meedoen.
J.-volop in voorbereiding
Morgen om 6uur smorgens starten twee liggers in het brevet dat de meeste hoogtemeters telt. PBP of LEL zijn er met hun 8000m hoogteverschil vlakke ritten tegen.
De route loopt van Herentals naar Bitburg en terug. De eerste 100km zijn via het kanaal naar maastricht en zijn dus vlak. De volgende 400km moet er 16km, dus 16.000m hoogteverschil, overwonnen worden. Daarna terug 100km vlak.
Omdat we gaan doorrijden ipv overnachten zoals de meeste doen, verwachten we dat we om +-12u op zondag terug gaan zijn.
Ter vergelijking, dat is 8 keer de alpe d'huez op en neer en tegelijkertijd van antwerpen naar berlijn fietsen...
J.
De route loopt van Herentals naar Bitburg en terug. De eerste 100km zijn via het kanaal naar maastricht en zijn dus vlak. De volgende 400km moet er 16km, dus 16.000m hoogteverschil, overwonnen worden. Daarna terug 100km vlak.
Omdat we gaan doorrijden ipv overnachten zoals de meeste doen, verwachten we dat we om +-12u op zondag terug gaan zijn.
Ter vergelijking, dat is 8 keer de alpe d'huez op en neer en tegelijkertijd van antwerpen naar berlijn fietsen...
J.
-
- General Manager
- Berichten: 3189
- Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
- Postcode: 3630
- Fiets: Df 269
- Locatie: Maasmechelen
- Contacteer:
Succes!jonathan schreef:Morgen om 6uur smorgens starten twee liggers in het brevet dat de meeste hoogtemeters telt. PBP of LEL zijn er met hun 8000m hoogteverschil vlakke ritten tegen.
De route loopt van Herentals naar Bitburg en terug. De eerste 100km zijn via het kanaal naar maastricht en zijn dus vlak. De volgende 400km moet er 16km, dus 16.000m hoogteverschil, overwonnen worden. Daarna terug 100km vlak.
Omdat we gaan doorrijden ipv overnachten zoals de meeste doen, verwachten we dat we om +-12u op zondag terug gaan zijn.
Ter vergelijking, dat is 8 keer de alpe d'huez op en neer en tegelijkertijd van antwerpen naar berlijn fietsen...
J.
DF 269
Ice sprint1 26"
Ice sprint1 26"
- Luc Willaert
- General Manager
- Berichten: 3432
- Lid geworden op: do 18 sep 2003, 20:54
- Postcode: 8400
- Fiets: Mango 137
- Locatie: Oostende
- Contacteer:
- Luc Willaert
- General Manager
- Berichten: 3432
- Lid geworden op: do 18 sep 2003, 20:54
- Postcode: 8400
- Fiets: Mango 137
- Locatie: Oostende
- Contacteer:
Hoe is het avontuur afgelopen?jonathan schreef:Morgen om 6uur smorgens starten twee liggers in het brevet dat de meeste hoogtemeters telt. PBP of LEL zijn er met hun 8000m hoogteverschil vlakke ritten tegen.
De route loopt van Herentals naar Bitburg en terug. De eerste 100km zijn via het kanaal naar maastricht en zijn dus vlak. De volgende 400km moet er 16km, dus 16.000m hoogteverschil, overwonnen worden. Daarna terug 100km vlak.
Omdat we gaan doorrijden ipv overnachten zoals de meeste doen, verwachten we dat we om +-12u op zondag terug gaan zijn.
Ter vergelijking, dat is 8 keer de alpe d'huez op en neer en tegelijkertijd van antwerpen naar berlijn fietsen...
J.