Ligfietstreffen Gentse liggers mei 2010

Demonstraties, niet-HPV-Toertochten, enz...
Plaats reactie

komen naar het beste treffen van vlaanderen

ik (wij) wel
16
70%
ik (wij) niet
7
30%
 
Totaal aantal stemmen: 23

Bericht
Auteur
traikiedirk
Neo Prof
Berichten: 184
Lid geworden op: do 01 mei 2008, 22:35
Postcode: 3020
Fiets: hp-scorpion (trike)
Locatie: Herent
Velomobiel: mango 2012
Contacteer:

#121 Bericht door traikiedirk »

Hoi allemaal,

Van ons nog geen reactie, wij waren nog een beetje aan't bekomen.
Een dergelijk treffen organiseren is indeed geen kinderspel, daar kruipen veel energie en tijd in. Maar alles is goed gelopen, mede met dank aan de medewerkers aan dit treffen, maar ook de hulp die iedereen spontaan aanbood. Het hele treffen had een groot 'familiegevoel' iedereen welkom, leuke babbel ,veel gelachen, goed pintje gedronken, kortom één leuke boel. Daar doen we het voor!
Zelfs de paters spreken er nu nog van, al die speciale fietsen en dat jeugdig volk op het terrein, zelf tentjes! Voor hen was het ook een verzetje en een positieve ervaring...
Het weer was het enige dat niet 100% meewerkte Alleen de zondagtocht heeften nat begin gekend maar de sfeer bleef okee. De doorbijters kregen toch nog een mooie tocht. Bij de lunchstop vervoegde de zon ons weer wat de wereld veel plezieriger maakte. Een laatste stop voor een laatste pint op de oude markt te Leuven om dan afscheid te nemen bij de paters.
Ik kan terugblikken op een mooi weekend. Het organiseren van dit weekend is meteen mijn dank aan al de gastvrijheid en vriendschap die ik mocht ontvangen via de ligfietsers.
Greets, tot nog, traikiedirk.

Gebruikersavatar
flevobike
Neo Prof
Berichten: 157
Lid geworden op: di 08 dec 2009, 2:24
Postcode: 2040
Fiets: M5 20/20 en M5 28/20
Locatie: Zandvliet
Contacteer:

#122 Bericht door flevobike »

Dit was voor mij het eerste treffen en tevens het eerste kontakt met de Gentseliggers. Ik heb er van genoten, bedankt voor de organisatie en bedankt voor het gezelschap. Dit vraagt om meer... :lol: :lol: :lol:

Joppe

enkele fotos : http://community.webshots.com/album/577603842tQGXTB
M5 20/20, M5 28/20, Ice Trike Sprint 1-26, FAW II
Niet elke rit hoeft een race te zijn.

Plaats reactie