Dwars door Vlaanderen

Demonstraties, niet-HPV-Toertochten, enz...
Bericht
Auteur
rik
General Manager
Berichten: 3186
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

#16 Bericht door rik »

PatRecumbent schreef:Ik heb ooit al eens op de kaart gekeken wat de langste rit is die je kan maken in Vlaanderen, t.t.z. de verbinding tussen twee plaatsen die de grootste afstand oplevert. Ik kwam op De Panne-Kessenich, 246 km volgens Google.
Als ik mij niet vergis is dat een stuk van de "Vlaanderen route". Ik heb daar nog ne (kaarten)boek van liggen. Als ik tijd heb zal ik hem 's zoeken.
DF 269
Ice sprint1 26"

Gebruikersavatar
Beinsberger E
Kopman
Berichten: 727
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 23:47
Postcode: 3621
Locatie: Rekem
Contacteer:

#17 Bericht door Beinsberger E »

rik schreef:
PatRecumbent schreef:Ik heb ooit al eens op de kaart gekeken wat de langste rit is die je kan maken in Vlaanderen, t.t.z. de verbinding tussen twee plaatsen die de grootste afstand oplevert. Ik kwam op De Panne-Kessenich, 246 km volgens Google.
Als ik mij niet vergis is dat een stuk van de "Vlaanderen route". Ik heb daar nog ne (kaarten)boek van liggen. Als ik tijd heb zal ik hem 's zoeken.
De Vlaanderen fietsroute is wel pas voledig vernieuwd, er zullen dus ook nieuwe kaartenboeken komen.

Gebruikersavatar
Beinsberger E
Kopman
Berichten: 727
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 23:47
Postcode: 3621
Locatie: Rekem
Contacteer:

#18 Bericht door Beinsberger E »

Om even terug te komen op de Km-sponsering, als er liggers uit andere provincies willen meehelpen is het mogelijk om in iedere provincie bedrijven aan te schrijven voor sponsering, dat kan alleen maar het interessanter maken, en het uiteindelijke sponsorbedrag alleen maar te goede komen :lol:

Plaats reactie