de gordel in brussel zondag 6 september

Demonstraties, niet-HPV-Toertochten, enz...
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

de gordel in brussel zondag 6 september

#1 Bericht door Wouter D »

ik ben alvast van plan hier weer naar toe te gaan, zijn er nog mensen die dit jaar willen gaan gordelen in brussel

voorlopig start ik n dilbeek, of het ware dat er een meerderheid in zaventem start
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
slangetje
dokter
Berichten: 1499
Lid geworden op: wo 06 mei 2009, 10:29
Postcode: 9100
Fiets: Nazca - Gaucho
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

#2 Bericht door slangetje »

Heb ik ook aan gedacht, maar beloof niets. Zijn dan Vredesfeesten in Sint-Niklaas en de drukte op de gordel schrikt me af...
Ono - Nasca Gaucho; De M5 - M5 low racer

tom
Kopman
Berichten: 546
Lid geworden op: vr 09 dec 2005, 1:57
Postcode: 0000
Fiets: Baron 1142, Stinger 204, Quest 67, Minerva,
Contacteer:

#3 Bericht door tom »

Sorry Wouter maar ik vrees dat ik de komende 10 jaar nooit meer met de GL de grote gordel rond Brussel zal meedoen.
De reden is dat ik dan elk jaar tijdens die grote gordel de kindergordel van Brussel zal doen samen met mijn ligfietsneefjes.

Gordeltrefpunt Sint-Genesius-Rode - Kindvriendelijk

Kindvriendelijk Sint-Genesius-Rode trekt traditioneel de kaart van de allerkleinsten. Met eenvoudige maar leuke wandelingen bijzonder geschikt voor jonge gezinnen met kinderen (kinderwagens, kinderfietsjes) en ook met aangepaste animatie op het Gordeltrefpunt (grime, clowns,…). En er wacht een reuze-verrassing …

Domeinenfietstocht (15 km)
De perfecte fietstocht voor beginnende fietsers of voor gezinnen met kinderen. Over een zacht glooiend parcours met hier en daar een stukje onverharde weg. In het mooie provinciedomein Huizingen worden verschillende activiteiten gratis aangeboden aan de Gordelaars, onder meer een gratis zwembeurt en een gratis treinrit door het provinciedomein.


Ik ga beetje fietsen en spelen met die kids. :wink: :D
Mijn liggerneefjes wonen op slechts 2 km van het domein. Dus ons programma zal zijn vertrekkend van bij hun thuis, beetje fietsen, zwemmen, treintje door het domein, beetje fietsen, spelen, fietsen, animatie, ... aankomst terug bij hun thuis en dan lekker moe uitgespeeld.

Als er nog pappa's en mamma's en hun kids met ons willen meedoen kunnen we misschien bij mijn broer thuis afspreken.
Help de kids van [url]http://www.bouwspeelpleindam.be[/url]
Iedereen en iedere vorm van hulp is welkom.

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#4 Bericht door Wouter D »

elk wat wils nietwaar;

ik hou er wel van om één maal per jaar de drukte op te zoeken
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#5 Bericht door Wouter D »

ik denk dat ik alleen ga zijn, leuk, dan heb ik geen uur en geen tempo. :)
indien er echter wel nog iemand is die mee wil rijden, aarzel niet om van je te laten horen he
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
ET
Helper
Berichten: 314
Lid geworden op: zo 03 feb 2008, 19:33
Postcode: 1910
Fiets: Zelfbouw AAW nr 139
Locatie: Kampenhout
Contacteer:

#6 Bericht door ET »

last-minute-beslissing... want heb morgen onverwacht toch tijd

ik rij de 50 km vanuit Zaventem. Heb nog geen vertrekuur in gedachten, maar dacht tussen 9u en 10u (tenzij er nog zijn die rijden, dan kan ik da aanpassen).

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#7 Bericht door Wouter D »

ik heb maar ligfietser gezien, en die zat dan nog op een MTB heeft een scorpion zei ie, en zou van leuven moeten zijn, was nog niet bekend met het forum. ik denk dat het tijd word dat we een flyer kunnen in onze tas steken, als er iemand naar vraagt :)

route was schoon, was alleen beetje teleurgesteld dat er dit jaar bijna geen kasseien meer in zitten, denk hooguit 1 km, vroeger was dat 5 à 10 km

onderweg wat schakelprobs met de naaf, kabel 3mm ingekort op onderhoudsstand van omron, en schakelde weer als nieuw :)
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

tom
Kopman
Berichten: 546
Lid geworden op: vr 09 dec 2005, 1:57
Postcode: 0000
Fiets: Baron 1142, Stinger 204, Quest 67, Minerva,
Contacteer:

#8 Bericht door tom »

Samen met mijn broer (een MTB-er) hebben we met 3 kids een leuke fietstochtje gedaan in de streek van St-Genesius-Rode. Ik heb buiten mezelf en mijn neefje Flor geen liggers gezien. :roll:

Waarom doen de liggers niet meer mee in Brussel?
Help de kids van [url]http://www.bouwspeelpleindam.be[/url]
Iedereen en iedere vorm van hulp is welkom.

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#9 Bericht door Wouter D »

een deel van hen was op een wedstrijd
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Plaats reactie