Faw - The Gathering

Demonstraties, niet-HPV-Toertochten, enz...
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Vital
Road Runner
Berichten: 1294
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 18:36
Postcode: 3680
Fiets: Quest / M5 shockproof / Vector / ...
Locatie: Maaseik
Velomobiel: Quest
Contacteer:

#16 Bericht door Vital »

Ik probeer er ook te zijn!
Happiness is not a destination, it is a way of life

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

#17 Bericht door eeuwige reiziger »

rik schreef:Dan hebben we ongeveer dezelfde droom! We zullen er zaterdag eens over klappen :wink:
Heeft dat "klappen" dan uiteindelijk iets opgeleverd? Misschien het ideetje weer hernemen en iets organiseren nabij de Nederlands-Belgische grens zodat het aantrekkelijk wordt voor Nederlanders als Vlamingen? Ook liefst iets centraals... De Kempen bijvoorbeeld.
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#18 Bericht door Edje »

btw maasmechelen ligt ook tegen nederlandse grens :twisted: , maar is niet dadelijk wat je bedoelde denk ik :twisted:
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

#19 Bericht door eeuwige reiziger »

Edje schreef:btw maasmechelen ligt ook tegen nederlandse grens :twisted: , maar is niet dadelijk wat je bedoelde denk ik :twisted:
:D En als je het heel bont wil maken, ga je toch in de verste uithoek van Teuven...! :wink:
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

rik
General Manager
Berichten: 3186
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

#20 Bericht door rik »

eeuwige reiziger schreef:
rik schreef:Dan hebben we ongeveer dezelfde droom! We zullen er zaterdag eens over klappen :wink:
Heeft dat "klappen" dan uiteindelijk iets opgeleverd? Misschien het ideetje weer hernemen en iets organiseren nabij de Nederlands-Belgische grens zodat het aantrekkelijk wordt voor Nederlanders als Vlamingen? Ook liefst iets centraals... De Kempen bijvoorbeeld.
Geduld is een schone deugd, eeuwige! :P :wink: :D
DF 269
Ice sprint1 26"

Plaats reactie