Faw - The Gathering

Demonstraties, niet-HPV-Toertochten, enz...
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Vital
Road Runner
Berichten: 1294
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 18:36
Postcode: 3680
Fiets: Quest / M5 shockproof / Vector / ...
Locatie: Maaseik
Velomobiel: Quest
Contacteer:

Faw - The Gathering

#1 Bericht door Vital »

Dit is misschien meer iets voor de babbelhoek, misschien ook niet afhankelijk van de reacties die erop komen...
Wie heeft er nog allemaal een alleweder in gebruik en wie wil er eens een tocht meerijden met de alleweder. Ik merk dat er verschillende mensen zijn met een modernere VM die thuis ook nog een alleweder hebben staan maar die voor een tocht toch hun nieuwste speeltje meenemen. Logisch natuurlijk maar waarom zouden we het niet eens anders doen?
Happiness is not a destination, it is a way of life

Gebruikersavatar
crash-quest-dummy
patiënt
Berichten: 2588
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 21:27
Postcode: 2570
Fiets: gazelle opa fiets met remstangen
Locatie: Duffel, 200m van FKP 66
Velomobiel: C²'Q76 °2003
Contacteer:

#2 Bericht door crash-quest-dummy »

klinkt als een old-timer bijeenkomst :wink:

Gebruikersavatar
Vital
Road Runner
Berichten: 1294
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 18:36
Postcode: 3680
Fiets: Quest / M5 shockproof / Vector / ...
Locatie: Maaseik
Velomobiel: Quest
Contacteer:

#3 Bericht door Vital »

Precies! Dan nog zo'n lederen vliegermutske MET bril op en ge zijt ne echte... :twisted:
Happiness is not a destination, it is a way of life

rik
General Manager
Berichten: 3187
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

#4 Bericht door rik »

Vind dat zeker geen slecht idee. Zelf droom ik er zo'n beetje van om ooit eens een tocht te organiseren met zoveel mogelijk velomobielen. Moet kunnen!
DF 269
Ice sprint1 26"

ossi
Helper
Berichten: 298
Lid geworden op: do 09 okt 2008, 22:31
Postcode: 2920
Locatie: kalmthout
Contacteer:

#5 Bericht door ossi »

Daar zou ik me toch vrij voor moeten kunnen maken,maar blijft toch onder voorbehoud.

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#6 Bericht door Wouter D »

rik, wie houd je tegen de tweede stap te zetten naar een jaarlijks evenement?

de eerste stap werd bij mijn weten gezet door Tihamér (en johan?) door een paar jaar terug een velomobielentocht (ook toegankelijk voor gewone liggers) te organizeren in ravels.

heel lang geleden, toen ik zelf nog een velomobiel had, deden we ook eens een tochtje tijdens Gent fietst. Dat is bij mijn weten de enige keer dat ik eeuwige reiziger gezien heb op een tocht waar ik zelf ook aan deelnam :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
ER nothing personal
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

#7 Bericht door eeuwige reiziger »

spruitje schreef: heel lang geleden, toen ik zelf nog een velomobiel had, deden we ook eens een tochtje tijdens Gent fietst. Dat is bij mijn weten de enige keer dat ik eeuwige reiziger gezien heb op een tocht waar ik zelf ook aan deelnam :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
ER nothing personal
Slaat de hersenverkalking dan zo ongenadig toe, Spruitje? :wink: Brasserie de Radio, zegt je dat iets? Na afloop van een van de door mij georganiseerde toertocht ("Door de Wastinen") hebben we daar nog samen een pint gepakt. Dan was er ook nog het tochtje van Tihamér waar ik je een pakketje Flataways bezorgde alvorens het startschot werd gegeven. Nog eerder, de roemrijke spaghettitocht van Trobken waar je met de billenkar de blikvanger van de dag was en ik een tijdje naast je heb gereden, vooraleer we met de "hardliners" in de daarop volgende bocht naast de Schelde een snelheidswedstrijdje hielden. En ik kan er nog een paar opsommen... Ofwel is het geheugen kort en vluchtig, ofwel maakt mijn aanwezigheid geen blijvende indruk 8) :lol:

Ja, ik weet het: er worden allerlei zaken over mij rondgestrooid die eerder thuis horen in het rijk der verzinselen dan ergens anders. Aan ieder zijn waarheid, zou ik zo zeggen.
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

rik
General Manager
Berichten: 3187
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

#8 Bericht door rik »

spruitje schreef:rik, wie houdt je tegen de tweede stap te zetten naar een jaarlijks evenement?
Niet zozeer wie, maar wat! :twisted:
DF 269
Ice sprint1 26"

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#9 Bericht door Wouter D »

gewoon een velomobielen tocht, niet meer en niet minder.

misschien combineer baar met een lokale trappist. zijn geen lekkere degustiefjes in uw buurt waar je de tocht kunt naar vernoemen. of naar een lokaal lekkernij.

bij ons zou een tocht in geraardsbergen bvb de mattentocht kunnen noemen (naar de mattentaart)

of in ieper de kattentocht

of in aalst de ajuintocht

ik geef maar een paar voorbeelden
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

rik
General Manager
Berichten: 3187
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

#10 Bericht door rik »

spruitje schreef:gewoon een velomobielen tocht, niet meer en niet minder.

misschien combineer baar met een lokale trappist. zijn geen lekkere degustiefjes in uw buurt waar je de tocht kunt naar vernoemen. of naar een lokaal lekkernij.

bij ons zou een tocht in geraardsbergen bvb de mattentocht kunnen noemen (naar de mattentaart)

of in ieper de kattentocht

of in aalst de ajuintocht

ik geef maar een paar voorbeelden
Ofwel heb je me verkeerd begrepen, ofwel ben je er de draak mee aan 't steken. Ik bedoelde dus: WAT houdt me tegen? Wat ik verwacht bij een velomobielentocht weet ik heel goed!!!
DF 269
Ice sprint1 26"

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#11 Bericht door Wouter D »

ik heb je dus duidelijk verkeerd begrepen, mijn excuses
wie weet voelt iemand anders zich wél geroepen.

tja eeuwige, de tijd vertoont soms zijn gaten

zoals ik al zei op een tocht waar ik heb meegereden,

de wastinentocht was ikinderdaad vergeten
de schelde tocht van hans heb ik nog geen tien procent meegereden, dus ik beschouw dat als niet.

en eerlijk gezegd is het toch al een hele tijd geleden dat ik je irl heb gezien, velen kunnen dit beamen voor zichzelf; wie weet heb je misschien al een lange grijze baard of zo. wie zal het zeggen :twisted:
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

#12 Bericht door eeuwige reiziger »

spruitje schreef:tja eeuwige, de tijd vertoont soms zijn gaten

zoals ik al zei op een tocht waar ik heb meegereden,

de wastinentocht was ikinderdaad vergeten
de schelde tocht van hans heb ik nog geen tien procent meegereden, dus ik beschouw dat als niet.

en eerlijk gezegd is het toch al een hele tijd geleden dat ik je irl heb gezien, velen kunnen dit beamen voor zichzelf; wie weet heb je misschien al een lange grijze baard of zo. wie zal het zeggen :twisted:
In de Orde van de eeuwigdurende Vergetelheid ben ik niet ingetreden, net zo min ik voor sinterklaas ben gaan studeren... :lol: Mijn laatste verschijning in het pantheon van de liggers gaat terug op de Scheldetocht die door Wost was georganiseerd (2008). Ja, een tijdje geleden, maar heus geen eeuwigheid.
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
Beinsberger E
Kopman
Berichten: 728
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 23:47
Postcode: 3621
Locatie: Rekem
Contacteer:

#13 Bericht door Beinsberger E »

Ik reageer misschien wat laat op dit thema maar tocht met alleen FAW is wel wat. Droom er eigenlijk stillekes van om een velomobieltocht te laten vertrekken in Oud-Rekem

rik
General Manager
Berichten: 3187
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

#14 Bericht door rik »

Beinsberger E schreef:Ik reageer misschien wat laat op dit thema maar tocht met alleen FAW is wel wat. Droom er eigenlijk stillekes van om een velomobieltocht te laten vertrekken in Oud-Rekem
Dan hebben we ongeveer dezelfde droom! We zullen er zaterdag eens over klappen :wink:
DF 269
Ice sprint1 26"

Gebruikersavatar
Beinsberger E
Kopman
Berichten: 728
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 23:47
Postcode: 3621
Locatie: Rekem
Contacteer:

#15 Bericht door Beinsberger E »

Das goed

Plaats reactie