indoorwedstrijd meeuwen zondag 5 december

Demonstraties, niet-HPV-Toertochten, enz...
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#16 Bericht door Wouter D »

kent er iemand indoorcartings in oostvlaanderen die we hiervoor zouden kunnen benaderen?
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
marini
ploegleider
Berichten: 2406
Lid geworden op: di 01 jun 2004, 15:12
Postcode: 2610
Fiets: carbonlowracer
Locatie: antwerpen,wilrijk
Contacteer:

#17 Bericht door marini »

als da in de winter is zal da wel goe zijn zeker , zolang dat het maar binne is, anders is het outdoor of zo iet :twisted:
Er zijn 24uur in een dag , ik wil er 32,
correctie, 32 is te kort als baby's per twee komen.
en dan nu verbouwen....

Gebruikersavatar
Dries
Helper
Berichten: 369
Lid geworden op: vr 19 sep 2003, 22:42
Postcode: 9000
Fiets: Taifuns
Locatie: Gent
Contacteer:

#18 Bericht door Dries »

Die van Moorsel-Aalst kennen het fenomeen al (de allereerste indoor was daar, later nog meer). Alleen de tijdmeting is er niet meer compatibel met ligfietsen, en da's toch wel jammer. De baan zelf is luxe overigens.
In Gent hebben we ook nog gereden, maar die carting bestaat al lang niet meer.
Sint Niklaas was lang geleden de langste carting van België, maar ze zijn ondertussen verhuisd.
Merchtem is ook al aan de beurt geweest

D'er moeten er ondertussen toch al meer zijn?
Is er in Westvlaanderen nix te proberen?

HPV.be zal trouwens zeer blij zijn dat er nog eens een nieuwe locatie opduikt, het is alle jaren harken om 5 locaties bijeen te krijgen. Meestal rijden we 2 keer in Aarschot...

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#19 Bericht door Wouter D »

hm, ik zou maar eens moeten informeren naar kortrijk, of poperinge al is deze laatste eerder een outdoor, nl openlucht... nog indoorcartings in oost- of westvlaanderen??
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Bram
Junior
Berichten: 93
Lid geworden op: ma 06 dec 2004, 15:56
Postcode: 2300
Locatie: Turnhout
Contacteer:

#20 Bericht door Bram »

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Bram Luyckx. sommigen zullen mij wel kennen van hpv-weekends of wedstrijden.

Over de indoor.

Ik begrijp goed dat jullie een indoorwedstrijd wat dichter bij willen. Maar jullie zullen wel zelf eens moeten polsen of het lukt. En dat klinkt makkelijker dan het is. Want weinig kartbanen zijn geinteresseerd.
Ten eerst moeten ze zondag " vroeg" opstaan ( beginnen om 10 of 11 uur).
En ten tweede kunnen wij niet veel betalen. vaak is er maar +- 10 man, dus mag het niet te veel kosten.


Maar niets houd jullie tegen om eens een kartbaan in de buurt te bezoeken en eens te informeren. Als ze geinteresseerd zijn, kan je altijd eens mailen naar Jan van Dijck.

ps. Dat ze in Moorsel-Aalst geen bruikbaar meet systeem hebben is geen probleem. In Meeuwen is dit ook niet het geval.

//M5
Neo Prof
Berichten: 237
Lid geworden op: wo 08 dec 2004, 2:02
Postcode: 2180
Locatie: Ekeren
Contacteer:

#21 Bericht door //M5 »

'k Heb eindelijk nog eens meegereden. 't Was een leuke belevenis, alleen jammer van de magere opkomst. :? 2 reeksen van 6 en 7 man, ik zat in de 2e en eindigde als 3e. Na de kleine finale reden de eerste 3 van elke reeks de 'grote' finale. Daar zat ik enige tijd achter Tim (Biesemans) vast, ik kon hem nergens inhalen, tot ie zelf dan maar zei hem voorbij te steken, waarvoor dank! :wink: Dat de eerste 3 al waren gaan vliegen wist ik wel, maar ik reed toch mijn eigen tempo en zag telkens Jeroen (Schellekens) en Serge (Moors) voorbijkomen aan bocht (i), en aan de hand van de volgende toeren, kon ik mij dus a.d.h.v. die bocht baseren of ik daadwerkelijk dichterkwam of niet. 'k Reed ongeveer dezelfde rondes als hen. Nummer 4 haalde ik nog bij, maar inhalen lukte o zo moeilijk, in de laatste bocht dan nog tegen de vlakte gegaan :cry: , dus 5e (van de 13). Op Jimmy stond geen maat en won ruimschoots de wedstrijd! Ik rij zelf veelal op een verlaagde Baron en M5 lowracer, het aanpassen van deze fietsen naar de Stinger (de fiets waarmee ik de wedstrijd reed) verliep in het begin toch niet vlekkeloos. Ik durfde nooit echt voluit te draaien in de strakke bochten, daar ik rekening hield met de ketting die bij de lowracers toch naast het voorwiel liep. Bij de Stinger is dit niet het geval, maar toch vergat ik dat soms. Al bij al, leuke race! Zeker de moeite om mee te rijden! :D

Plaats reactie