Bike Motion Utrecht

Demonstraties, niet-HPV-Toertochten, enz...
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Duckjibepete
dokter
Berichten: 1428
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 19:26
Contacteer:

Bike Motion Utrecht

#1 Bericht door Duckjibepete »

hele toffe middag gehad, maar waar stonden de ligfiets fabrikanten???
Twee optima's gezien en die trike-zeilwagen voor op de weg...
Mijn volgende racefiets is wel al gekozen :lol:
ride to live, live to ride

Gebruikersavatar
Jan.E
catering
Berichten: 1504
Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 19:46
Postcode: 3520
Fiets: te veel fietsen om op te noemen
Locatie: Zonhoven
Contacteer:

#2 Bericht door Jan.E »

Overloper :twisted: :twisted:

Gebruikersavatar
Duckjibepete
dokter
Berichten: 1428
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 19:26
Contacteer:

#3 Bericht door Duckjibepete »

:wink: if you cant't beat them, join them! :lol:
Als ik een 20/20 kan bemachtigen voor de indoor en ik ben hersteld van scheuring gewrichtsbanden enkel dan kom ik mee rijden, maar niet meer voor podiumplaats, wel voor de fun.

Trouwens jan, heb je tickets voor ac/dc kunnen bemachtigen ? :P
ride to live, live to ride

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: Bike Motion Utrecht

#4 Bericht door eeuwige reiziger »

Duckjibepete schreef:hele toffe middag gehad, maar waar stonden de ligfiets fabrikanten???
Ik geloof niet dat er zich daar een publiek aandient dat veel op heeft met ligfietsen. Waarom zou een ligfietsfabrikant daar dan ook een dure stand opzetten wanneer hij op voorhand weet dat de return minimaal tot zelfs verwaarloosbaar zal zijn.
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
Jan.E
catering
Berichten: 1504
Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 19:46
Postcode: 3520
Fiets: te veel fietsen om op te noemen
Locatie: Zonhoven
Contacteer:

#5 Bericht door Jan.E »

Peter, ik hoop echt dat je erbij zal zijn, het is alweer te lang geleden. Wat AC/DC betreft, jammer genoeg geen kaarten. Inge heeft twee uren aan een stuk geprobeerd met computer en telefoon, toen ze erdoor geraakte was het uitverkocht, jammer maar helaas.

Gebruikersavatar
Duckjibepete
dokter
Berichten: 1428
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 19:26
Contacteer:

#6 Bericht door Duckjibepete »

:twisted: ik heb voor het moment niet het geld om me een 20/20 aan te schaffen maar ik ga er naar op zoek! Ik kom je het vuur aan de schenen leggen!
Kaarten gaan al meer dan 500 euro! Hoeveel geef je? Voor een 1000 euro heb ik een lekker fietsje :wink:

Wat betreft Bike Motion, ... begrijp die redenering niet. Is net op zulke beursen dat je met je racemachientjes als ligfiets fabrikant naar buiten moet komen. Is inderdaad geen beurs voor geitenwollensokkenrockers 8) Dus als ze van dat imago willen afraken moeten ze daar zijn.

:evil: net terug van echo... gewrichtsbanden enkel volledig over... kan de indoor dus op mijn buik schrijven vrees ik. Dacht al dat er iets mis was :roll:
ride to live, live to ride

Plaats reactie