Oliebollentocht

Demonstraties, niet-HPV-Toertochten, enz...
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Luc Willaert
General Manager
Berichten: 3432
Lid geworden op: do 18 sep 2003, 20:54
Postcode: 8400
Fiets: Mango 137
Locatie: Oostende
Contacteer:

#31 Bericht door Luc Willaert »

jonathan schreef:Kijk anders eens onder de WWWbutton...

mooi gedaan : klasse!!

jonathan

#32 Bericht door jonathan »

Johan Clerx schreef:Om persoonlijke redenen kan ik niet mee op en af fietsen.
verbazend... 8)

Gebruikersavatar
Johan Clerx
General Manager
Berichten: 3123
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
Postcode: 3690
Fiets: Quest 300
Locatie: Zutendaal
Contacteer:

#33 Bericht door Johan Clerx »

jonathan schreef:verbazend... 8)
Ik weet niet of het zo verbazend is. Had eigenlijk kunnen voorspellen dat de zaken gingen lopen zoals ze zijn gelopen. Maar ne mens denkt met kerstmis altijd het beste he.

Vind het in ieder geval heel jammer maar ik kan Elke hier echt niet 4 dagen alleen laten met 3 kinderen terwijl ze ook nog een zaak moet aan het draaien zien te houden. Normaal gingen de 2 oudsten met hun papa naar Egypte maar dat ging dus plots niet door.

jonathan

#34 Bericht door jonathan »

Luc Willaert schreef:
jonathan schreef:Kijk anders eens onder de WWWbutton...

mooi gedaan : klasse!!
dank u zeer... :oops:

Het was een redelijk werkje (verwijderen stickers, ontvetten, schuren, nog eens schuren, plamuren, nog meer schuren, verven, schuren, verven en verven) het is ook nog niet af. De standaard bestickering hoop ik voor de oliebollen erop te hebben. Het hangt ervan af. De extra bestickering zal zeker voor erna zijn, mijn "zus'' is helaas niet in het land en die weet daar wel weg mee.

Of jullie het na de oliebollen nog geslaagd vinden is wat anders, helaas zie je nog wel bepaalde dingen. De verbetering is groot maar zeker niet perfect. Moet ook niet voor mij het is een oude Q en dat mag je wel wat zien.

@wouter, nee het is een beetje donkerder int echt, op foto lijkt het wel zo. Het gaat het meeste in de richting van de kleur van deze quest http://www.ligfiets.net/fotoboek/fotoboek.php3?id=967

Pleeboy
chauffeur
Berichten: 1074
Lid geworden op: vr 04 apr 2008, 20:32
Postcode: 2310
Fiets: Flevobike racer 28"
Locatie: Rijkevorsel
Contacteer:

#35 Bericht door Pleeboy »

Naar de oliebolloen kan ik niet mee, aangezien de werken aan mijn huis dit weekend zijn begonnen. Maar voor jonathan: sjieksjiek!!
Ik heb niet veel verstand, maar ik gebruik het wel allemaal.

Gebruikersavatar
Jan.E
catering
Berichten: 1504
Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 19:46
Postcode: 3520
Fiets: te veel fietsen om op te noemen
Locatie: Zonhoven
Contacteer:

#36 Bericht door Jan.E »

Alé, om af te steken met de negatieve posts hier: Het is bijna zover, ik ben er denk ik klaar voor, de rest ook hoop ik. Het begint ferm af te korten. Trainen is nu te laat. Dan maar op karakter. :shock: :oops: Er is blijkbaar plaats voor nog iemand, dus als zich iemand geroepen voelt. Het avontuur kan beginnen. :lol: 8) :lol:

Gebruikersavatar
Luc Willaert
General Manager
Berichten: 3432
Lid geworden op: do 18 sep 2003, 20:54
Postcode: 8400
Fiets: Mango 137
Locatie: Oostende
Contacteer:

#37 Bericht door Luc Willaert »

Kwas graag meegeweest, maar ja...........


In ieder geval een voorspoedige reis toegewenst.

Luc



Zorg maar voor veel foto's.

Gebruikersavatar
marcel
Junior
Berichten: 60
Lid geworden op: vr 04 apr 2008, 20:19
Fiets: Nazca
Locatie: amsterdam
Contacteer:

#38 Bericht door marcel »

van mij mag het beginnen hoor!! heb er keiveel zin aan:P was eigenlijk de doorslaggevende reden om de sunrider aan teschaffen... de olibollentocht! lijkt me gewedig al die "bakkie"s 'op een rij een tocht rijden:P om dat ik en paar manden gelee merkte dat bij lange afstanden mijj knieen pijn gingen doen, heb ik besloten om te overnachten scheeld 50 km ( 25 heen en 25 trug op een dag ) 80 km is nog net te doen...


almere here i comm ( ofzoiets )

Gebruikersavatar
crash-quest-dummy
patiënt
Berichten: 2588
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 21:27
Postcode: 2570
Fiets: gazelle opa fiets met remstangen
Locatie: Duffel, 200m van FKP 66
Velomobiel: C²'Q76 °2003
Contacteer:

#39 Bericht door crash-quest-dummy »

Ik ga kindertjes ter logering afzetten bij kennissen nabij R'dam en kom dan door naar Almere voor de tocht. Even nog inschrijven en een plaats voor mijn slaapzak vragen. Tot daar :wink:

jonathan

#40 Bericht door jonathan »

crash-quest-dummy schreef:Ik ga kindertjes ter logering afzetten bij kennissen nabij R'dam en kom dan door naar Almere voor de tocht. Even nog inschrijven en een plaats voor mijn slaapzak vragen. Tot daar :wink:
FANTASTISCH!

tot dan

J.

Gebruikersavatar
Luc Willaert
General Manager
Berichten: 3432
Lid geworden op: do 18 sep 2003, 20:54
Postcode: 8400
Fiets: Mango 137
Locatie: Oostende
Contacteer:

#41 Bericht door Luc Willaert »

Doe maar je dikke mutsen aan.

Het zal koud worden volgend weekend.
Zeker met die koude noordooster erbij wordt de gevoeltemperatuur nog een pak lager.

Luc

Gebruikersavatar
Jan.E
catering
Berichten: 1504
Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 19:46
Postcode: 3520
Fiets: te veel fietsen om op te noemen
Locatie: Zonhoven
Contacteer:

#42 Bericht door Jan.E »

Maar de zon gaat schijnen, prima weer dus. Komt er eigenlijk zondag nog iemand af? De Belgische delegatie is altijd klein voor toch een velomobiel topevenement.

Gebruikersavatar
Johan Clerx
General Manager
Berichten: 3123
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
Postcode: 3690
Fiets: Quest 300
Locatie: Zutendaal
Contacteer:

#43 Bericht door Johan Clerx »

Ik heb geen camionet kunnen vastkrijgen op het werk maar ga proberen om de Quest in de Galaxy te krijgen. Als dat lukt kom ik zeker af.

Jack
Junior
Berichten: 58
Lid geworden op: ma 27 feb 2006, 19:35
Fiets: Quest
Locatie: Grootebroek
Contacteer:

vervoer

#44 Bericht door Jack »

Johan Clerx schreef:Ik heb geen camionet kunnen vastkrijgen op het werk maar ga proberen om de Quest in de Galaxy te krijgen. Als dat lukt kom ik zeker af.
Johan,
zou moeten kunnen, althans volgens Ymte. Alleen de stoel achter de bestuurder kan blijven staan, de rest moet eruit. Ik vermoed dat de passagiersstoel moet worden omgedraaid. Zelf ga ik mijn quest in een sharan proberen te proppen.
Groeten en misschien tot dan,
Jack

Gebruikersavatar
Johan Clerx
General Manager
Berichten: 3123
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
Postcode: 3690
Fiets: Quest 300
Locatie: Zutendaal
Contacteer:

#45 Bericht door Johan Clerx »

Denk ook dat dit wel zal gaan. Ik rij alleen naar Almere dus er hoeven eigenlijk helemaal geen stoelen te blijven staan. Enkel die van de bestuurder natuurlijk.

De Mango past makkelijk in de Galaxy. Zelfs zonder het omdraaien van de pasagierszetel. De quest is iets langer maar door het omdraaien van de zetel win je ook snel een centimer op 40. Komt dus wel goed (hoop ik).

Plaats reactie