bike-motion 2004

Demonstraties, niet-HPV-Toertochten, enz...
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gast

bike-motion 2004

#1 Bericht door Gast »

Gaat er iemand naar bike motion in Utrecht (22-25okt)? Enkele ligfietsmerken zijn ook vertegenwoordigt. Alle nieuwigheden voor 2005 worden er voorgesteld.
http://www.bikemotionutrecht.nl/

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#2 Bericht door Wouter D »

heb er gisteren ook zitten aan denken om een berichtje te plaatsen, heb gezien dat je 2€ korting krijgen vanaf we met meer dan vijf zijn, dus als we een paar mensen kunnen samen krijgen. Ik ben alvast geinteresseerd, liefst op een za of een zon.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gast

#3 Bericht door Gast »

Zijn er nog grote fietsbeurzen in Nederland waar de ligfiets aan zijn trekken komt?

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#4 Bericht door Wouter D »

o ja hoor, daar mag je gerust in zijn: cycle vision, ik ga er volgend jaar voor de eerste keer naartoe. het is een tweedaagse beurs met alles wat erbij hoort, maarik laat verdere commentaren over aan diegenen die er zijn geweest.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
graddus
knopenhakkert
Berichten: 2437
Lid geworden op: wo 10 sep 2003, 23:11
Postcode: 4575NA
Fiets: FlevoRacer Hurricane NMe Taifun
Locatie: Overslag NL
Contacteer:

#5 Bericht door graddus »

Cyclevision is leuk, maar qua beurs toch vrij minimaal vond ik hoor

Gast

#6 Bericht door Gast »

Just terug van bike-motion (zevental uur op de trein gezeten vandaag). Het was wel degelijk de moeite!Vandaag weinig volk, als één van de eersten binnen wel. Er staan een drietal ligfietsfabrikanten (optima, m5, challenge). Bij challenge een leuke babbel staan doen met een van de verkopers (de nieuwe vederlichte hurri stond er ten toon). De rest van de "normale" fietsmerken staan er in grote getale. Ook randproducten (banden, versnellingen, veel kledij, voedsel,...) zijn er in groot aantal aanwezig. Naar buiten gekomen (na tweetal uur) met een vijftal kilo brochurkes (en een tiental posters). Ik vond het persoonlijk zeker eens de moeite om langs te lopen, tenzij je alleen geïntresseerd in ligfietsen dan zal je van een magere vondst terugkomen. Aan degene die mij gaat volgen naar bike motion alvast veel kijk en wandelplezier op bike-motion!
(ik heb probere fotokes toe te voege ma da lukt nie echt)

Plaats reactie