Ligfietsshow 2008

Demonstraties, niet-HPV-Toertochten, enz...
Bericht
Auteur
rik
General Manager
Berichten: 3189
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

#46 Bericht door rik »

allewedertje schreef:
rik schreef:Toch heel even laten weten dat degenen die met hun fiets(en) willen deelnemen aan de show zich liefst tussen 9 en 10u aanbieden aan de voorkant van het gebouw. Later kan ook nog maar vermits dit een nooduitgang is zou ik liefst de "bewegingen" hier zoveel mogelijk willen beperken. Het is per slot van rekening ook nog een handelszaak. Sorry voor het eventuele ongemak.
Rik, ik zal proberen van op tijd te zijn. Zoals ik al schreef : ik kom zondag de nacht af, dan ligt het tempo ietjes lager (is een goei excuus toch, of niet ?). Ik weet niet hoever de show van Hasselt ligt, maar zonder tegenslag zullen we wel op tijd zijn, denk ik ...

Het zal helaas zonder Kettwiesel worden, die staat al een tijdje in Messelbroek, maar ik denk niet dat Jonathan er al iets aan gedaan heeft, dus die rijdt nog steeds niet :oops: ....

Btw : is er in de directe omgeving van de show een bakker of iets dergelijks in de buurt om de innerlijke mens ook wat content te stellen ?

Tihamér -is al af aan't tellen :P
Maak je geen zorgen, jullie mogen er zeker in hoor! Ook als jullie wat later zijn. Zorg maar dat er geen ongelukken gebeuren, en niks forceren. :wink:
DF 269
Ice sprint1 26"

Gebruikersavatar
Vital
Road Runner
Berichten: 1294
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 18:36
Postcode: 3680
Fiets: Quest / M5 shockproof / Vector / ...
Locatie: Maaseik
Velomobiel: Quest
Contacteer:

#47 Bericht door Vital »

Dus we da's voor de duidelijkheid: Tihamér vanuit turnhout + Teun die aanpikt in kwaadmol (om 8u30?) + Johan die ons voorttrekt vanaf de sluis in Hasselt.

Ik wil eventueel ook wel afspreken aan de sluis met sleepkabel :lol:
Ik zou graag naar de show komen maar ik moet smiddags al weer weg, zou dit een probleem zijn?





Vital is te lui om een zijn FAW te polieren en is er Cosmos-blauwe folie op aan het plakken...
Happiness is not a destination, it is a way of life

Gebruikersavatar
Jan.E
catering
Berichten: 1504
Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 19:46
Postcode: 3520
Fiets: te veel fietsen om op te noemen
Locatie: Zonhoven
Contacteer:

#48 Bericht door Jan.E »

Ik kom waarschijnlijk ook af, maar ik denk ook alleen in de voormiddag.

Gebruikersavatar
Johan Clerx
General Manager
Berichten: 3123
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
Postcode: 3690
Fiets: Quest 300
Locatie: Zutendaal
Contacteer:

#49 Bericht door Johan Clerx »

Tihamer,

Vanaf de windmolens zijn we op een kwartiertje wel bij Thomas. Zal zorgen dat ik eerst effe bij de bakker ben langs geweest want in de buurt van Thomas ligt er niet veel. Thomas beschikt zelf wel over een cafetaria waar je 's middags iets kan eten.

Hoe laat spreken we af aan de windmolens? 9:15? Of haal je dat niet? Lukt dat ook voor jou Vital?

rik
General Manager
Berichten: 3189
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

#50 Bericht door rik »

Johan Clerx schreef:Tihamer,

Vanaf de windmolens zijn we op een kwartiertje wel bij Thomas. Zal zorgen dat ik eerst effe bij de bakker ben langs geweest want in de buurt van Thomas ligt er niet veel. Thomas beschikt zelf wel over een cafetaria waar je 's middags iets kan eten.

Hoe laat spreken we af aan de windmolens? 9:15? Of haal je dat niet? Lukt dat ook voor jou Vital?
'k Denk dat er in het centrum van Kuringen wel een bakker is. Daar komen jullie normaal gezien langs.
DF 269
Ice sprint1 26"

Gebruikersavatar
Johan Clerx
General Manager
Berichten: 3123
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
Postcode: 3690
Fiets: Quest 300
Locatie: Zutendaal
Contacteer:

#51 Bericht door Johan Clerx »

Wou eigenlijk niet door Kuringen rijden. Kortste weg is langs de ring (voorbij Belang van Limburg) en dan de grote baan volgen tot aan Thomas. Is wel niet zo'n leuke baan om langs te rijden maar 't is toch maar voor een klein stukje.

rik
General Manager
Berichten: 3189
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

#52 Bericht door rik »

Johan Clerx schreef:Kortste weg
Watje!! :lol: :lol: :lol:
DF 269
Ice sprint1 26"

Gebruikersavatar
quattrovelootje
General Manager
Berichten: 2529
Lid geworden op: vr 28 nov 2003, 14:40
Postcode: 2380
Fiets: Rans Stratus
Velomobiel: Quattrovelo #66
Contacteer:

#53 Bericht door quattrovelootje »

Johan Clerx schreef:Hoe laat spreken we af aan de windmolens? 9:15? Of haal je dat niet? Lukt dat ook voor jou Vital?
Johan, ik heb er geen idee van hoe lang/ver het rijden is vanuit Turnhout. Ik vertrek om 07.00u en rij in Turnhout meteen het jaagpad op richting Hasselt, dus .... Hou anders je gsm in de buurt, je weet maar nooit :twisted: :wink:

Tihamér
i ride my bikes to ride my bikes

Gebruikersavatar
quattrovelootje
General Manager
Berichten: 2529
Lid geworden op: vr 28 nov 2003, 14:40
Postcode: 2380
Fiets: Rans Stratus
Velomobiel: Quattrovelo #66
Contacteer:

#54 Bericht door quattrovelootje »

crash-quest-dummy schreef:ik kom mogelijk ook, met de trein de 18e naar Dronten, Q oppikken, langs de veluwe (oppassen voor evers http://www.deredactie.be/cm/de.redactie ... d/1.396617) ergens coachsurfen (eens uitproberen : www.couchsurfing.com) onderweg in de buurt van Eindhoven, (of weet er daar iemand een plekje om te overnachten ?) om dan zondag in Hasselt te passeren en dan door naar sweet home Duffel ...
Johan, 't is mss een klein beetje uit de richt, maar je mag hier natuurlijk ook altijd komen slapen, het logeerbed is vrij. Je moet maar zien.

Tihamér
i ride my bikes to ride my bikes

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#55 Bericht door Wouter D »

allewedertje schreef:
Johan Clerx schreef:Hoe laat spreken we af aan de windmolens? 9:15? Of haal je dat niet? Lukt dat ook voor jou Vital?
Johan, ik heb er geen idee van hoe lang/ver het rijden is vanuit Turnhout. Ik vertrek om 07.00u en rij in Turnhout meteen het jaagpad op richting Hasselt, dus .... Hou anders je gsm in de buurt, je weet maar nooit :twisted: :wink:

Tihamér
ja en sta maar extra vroeg op, want soms is hij een paar uur vroeger dan verwacht
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Pleeboy
chauffeur
Berichten: 1074
Lid geworden op: vr 04 apr 2008, 20:32
Postcode: 2310
Fiets: Flevobike racer 28"
Locatie: Rijkevorsel
Contacteer:

#56 Bericht door Pleeboy »

Tja na ne nacht hard labeur (ahum) en met mij in zijn zog verkleint die kans wel een beetje :lol:

Teun-met een blinkende FAW!!! 8)

Gebruikersavatar
Vital
Road Runner
Berichten: 1294
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 18:36
Postcode: 3680
Fiets: Quest / M5 shockproof / Vector / ...
Locatie: Maaseik
Velomobiel: Quest
Contacteer:

#57 Bericht door Vital »

Voor mij is 9u15 prima, misschien kan ik samen met jan rijden of we kunnen misschien zelfs een stuk tegemoet rijden? (Van hier recht naar hasselt is eigenlijk niet de moeite :wink: )
Er is trouwens nog een kleine kans dat mijn neefje meekomt om eens kennis te maken met de ligfietswereld, hij rijd wedstrijden op een koersfiets dus qua kracht en conditie moet hij zeker niet voor ons onderdoen en als hij komt mag hij met mijn faw rijden en kom ik met mijn lowracer. (Andersom lijkt me niet gezond voor mijn staartpuntje)Voor de afspraak maakt dit echter niks uit...
Happiness is not a destination, it is a way of life

Gebruikersavatar
Vital
Road Runner
Berichten: 1294
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 18:36
Postcode: 3680
Fiets: Quest / M5 shockproof / Vector / ...
Locatie: Maaseik
Velomobiel: Quest
Contacteer:

#58 Bericht door Vital »

Als er iemand vlakbij Hasselt wil overnachten bied ik graag ons stulpje aan... Houd er rekening mee dat we geen logeerbed hebben, je moet dus je eigen slaapspulletjes meebrengen en dan kan je in onze living slapen, een opblaasmatras hebben we evt. Verder deel je de living met onze 2 poezen, houd er dus rekening mee dat je wakker kan worden tussen 2 poesjes, moeder en dochter... :shock:
Je fiets kan binnen en achter slot en grendel...
Ik hoor het wel, tot zondag!
Happiness is not a destination, it is a way of life

Gebruikersavatar
Johan Clerx
General Manager
Berichten: 3123
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
Postcode: 3690
Fiets: Quest 300
Locatie: Zutendaal
Contacteer:

#59 Bericht door Johan Clerx »

OK Vital. Ik zal om 9:15 aan sluis wachten (noordkant van het kanaal). We zien wel hoe laat Tihamér en Teun aangekachelt komen.

Gebruikersavatar
crash-quest-dummy
patiënt
Berichten: 2588
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 21:27
Postcode: 2570
Fiets: gazelle opa fiets met remstangen
Locatie: Duffel, 200m van FKP 66
Velomobiel: C²'Q76 °2003
Contacteer:

#60 Bericht door crash-quest-dummy »

allewedertje schreef:
crash-quest-dummy schreef:ik kom mogelijk ook, met de trein de 18e naar Dronten, Q oppikken, langs de veluwe (oppassen voor evers http://www.deredactie.be/cm/de.redactie ... d/1.396617) ergens coachsurfen (eens uitproberen : www.couchsurfing.com) onderweg in de buurt van Eindhoven, (of weet er daar iemand een plekje om te overnachten ?) om dan zondag in Hasselt te passeren en dan door naar sweet home Duffel ...
Johan, 't is mss een klein beetje uit de richt, maar je mag hier natuurlijk ook altijd komen slapen, het logeerbed is vrij. Je moet maar zien.

Tihamér
prima idee. zet je je adres eens op pb ?
wel naast het Bels lijntje iets raars gezien op google maps :
even zoeken op 'riels hoefke' en bevestigen dat blokjesman daar woont, of iets anders ... dit zag ik nog nooit op google maps 8)
Stop Fueling Around

Plaats reactie