geen velomobielen op ecomobiel ?

Demonstraties, niet-HPV-Toertochten, enz...
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
crash-quest-dummy
patiënt
Berichten: 2588
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 21:27
Postcode: 2570
Fiets: gazelle opa fiets met remstangen
Locatie: Duffel, 200m van FKP 66
Velomobiel: C²'Q76 °2003
Contacteer:

geen velomobielen op ecomobiel ?

#1 Bericht door crash-quest-dummy »

Stop Fueling Around

Gebruikersavatar
quattrovelootje
General Manager
Berichten: 2529
Lid geworden op: vr 28 nov 2003, 14:40
Postcode: 2380
Fiets: Rans Stratus
Velomobiel: Quattrovelo #66
Contacteer:

#2 Bericht door quattrovelootje »

Pffft, ik denk dat ik daar een jaar of 2 geleden eens naar ben gaan kijken, daar was nu eens letterlijk gene zak te zien ! Dus aan mij is dat zeker niet besteed ....

Tihamér
i ride my bikes to ride my bikes

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: geen velomobielen op ecomobiel ?

#3 Bericht door eeuwige reiziger »

crash-quest-dummy schreef:http://www.ecomobiel4.be/index.html
De nadruk ligt daar vooral op elektrisch aangedreven voertuigen (dus ook fietsen met een hulpmotortje).
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Broeno
Helper
Berichten: 325
Lid geworden op: wo 13 feb 2008, 1:06
Postcode: 8790
Fiets: Azub Max
Locatie: Waregem
Contacteer:

#4 Bericht door Broeno »

Ook wel goed natuurlijk, voor de niet zo sportieven onder ons...
In 't stad zou ik toch liever achter een elektrisch voertuig rijden dan achter weer zo'n stinkende diesel... :twisted:
@brunomobiel

Gebruikersavatar
crash-quest-dummy
patiënt
Berichten: 2588
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 21:27
Postcode: 2570
Fiets: gazelle opa fiets met remstangen
Locatie: Duffel, 200m van FKP 66
Velomobiel: C²'Q76 °2003
Contacteer:

#5 Bericht door crash-quest-dummy »

gewoon effe gevraagd :wink:
--------------------------------------------
Beste Johan,

in de eerste twee edities van ecomobiel hebben we ook ligfietsen betrokken in het evenement via De Ligfiets Gent/Antwerpen. Er was toen ook een velomobiel te zien op hun stand als ik me niet vergis. Ik moet zeggen dat de ligfietsen moeilijk verenigbaar waren met de fietsen en scooters in het testparcours doordat minder ervaren proefrijders regelmatig tegen de vlakte gingen met de 2-wiel ligfietsen. Dat veroorzaakte nogal wat hinder en soms gevaarlijke situaties. Vorig jaar deed De Ligfiets niet mee door gebrek aan interesse en daarom hebben we de categorie ligfietsen, velomobielen vergeten te betrekken in ons initiatief. Ik ben nog eens gaan kijken op de site van fietser in Gent en moet toegeven dat hun aanbod imposant is. De WAW, Bries en de Bakmobiel hadden zeker niet misstaan in het aanbod op ecomobiel. Het is nu te laat om de velomobielen van fietser.be te betrekken bij het evenement van volgende week. Maar ik zal voor de editie van 2009 zeker zoeken naar een partner/exposant die velomobielen aan bod kan laten komen.

Alvast bedankt voor uw reaktie en de informatie.

Hopelijk zie ik u op ecomobiel, volgende week, u bent in alle geval welkom met uw eigen velomobiel.

Vriendelijke groeten,

Roby Zahler
EVstart
Stop Fueling Around

Plaats reactie