Sluis-Boulogne-Sluis

Demonstraties, niet-HPV-Toertochten, enz...
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gast

Sluis-Boulogne-Sluis

#1 Bericht door Gast »

Op Zeeland.net las ik een verslag over Sluis-Boulogne-Sluis 2003.
Lijkt mij toch een mooie dagtrip én uitdaging voor zij die 350 km zien zitten (of net niet maar die toch meedoen en uitrijden).

Is die niet verreden in 2004?

Wordt die ooit nog verreden?

Ward De Meyer
catering
Berichten: 1661
Lid geworden op: za 08 nov 2003, 11:12
Postcode: 2930
Fiets: Stinger
Locatie: Brasschaat
Contacteer:

Re: Sluis-Boulogne-Sluis

#2 Bericht door Ward De Meyer »

Patrick Pevenage schreef:Op Zeeland.net las ik een verslag over Sluis-Boulogne-Sluis 2003.
Lijkt mij toch een mooie dagtrip én uitdaging voor zij die 350 km zien zitten (of net niet maar die toch meedoen en uitrijden).

Is die niet verreden in 2004?

Wordt die ooit nog verreden?
Hallo,

Dit jaar is SBS in het water gevallen door het slechte weer. Ze wordt normaal vereden rond 18juni. We hebben ze uiteindelijk uitgesteld gehad naar midden juli maar door slechte weersomstandigheden is dit in het water gevallen. Uiteindelijk is er één iemand aan de start gekomen die hem (snel!) uitgereden heeft zonder volgauto!

Groeten,
Ward

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#3 Bericht door Wouter D »

ik hoop dattie in 2005 wel weer word gereden, in het beste geval kunnen we deze samen met TIJL organizeren, wat van groot belang is, dat er een paar mensen beschikbaar zijn voor: één of twee volgwagens, bereiding van een klein middagmaaltje onder de vorm van spaghetti of zo. In dat geval kan die zeker weer doorgaan, ik denk wel dat TIJL het op prijs zou stellen indien we een handje willen toesteken.

Het is inderdaad een uitdaging om deze mee te rijden, in 2003 reden Wim Willems, Geert Joos? tOM Debuysscher en ikzelf mee, het jaar daarvoor oa Patrick Goethals. met daarnaast nog eeg een aantal mensen van buiten de lijst;

het is een tof evenement, dat er eigenlijk niet toe doet dat je snelheid haalt, maar eerder dat je je eigen tempo rijdt, het is nl de bedoeling dat je hem uitrijdt. Er zijn drink- of bevoorradingsstops (die soms wat lang duren) Je hebt natuurlijk altijd het verschijnsel van groepsvorming binnen de deelnemers, niet iedereen kan hetzelfde tempo aanhouden, niet iedereen kan evengoed klimmen, kort gezegd, op eigen tempo is het hele belevenis. ook op de site kan je een verslagje lezen.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Plaats reactie