Race&Shine, 30 april Tilburg NL

Demonstraties, niet-HPV-Toertochten, enz...
Plaats reactie

Be there or be square

Peiling eindigde op wo 30 apr 2008, 15:05

Tof! Ik kom racen, maak je borst maar nat!
1
20%
Jammer, ik kan er niet bij zijn..
1
20%
Jammer, ik kan er niet bij zijn..
1
20%
Niet mijn ding
2
40%
 
Totaal aantal stemmen: 5

Bericht
Auteur
Gast

Race&Shine, 30 april Tilburg NL

#1 Bericht door Gast »

Een 400 meter lange Dragrace baan voor fietsers, een pitstop om de spaken van je lowrider te tunen en een heuse bikewash om je stalen ros weer te laten blinken... Tijdens het Fietsfeest, de opening van de Week van de Fiets op 30 april in het Leijpark te Tilburg(NL), komen snelheidsduivels op de fiets ruimschoots aan hun trekken.

Naan Eldering, projectontwerper van het collectief Wij Doen Dingen, realiseert het Dragrace concept dat met een knipoog wordt gepresenteerd.“We presenteren de fiets in een context, waarin normaal alleen de auto gezien wordt. Uitdagende sprints met smeulend rubber, halsbrekende toeren, beeldschone modellen, blinkende vehikels. Fietsen zijn minstens zo stoer en stijlvol als auto’s.”

Wil je kosteloos deelnemen aan de dragrace of je fiets laten wassen door de beeldschone dames in de Bikewash? Kom dan naar het Fietsfeest op 30 april in het Leijpark tussen 12:00 en 16:00 uur. Heb je geen eigen fiets bij je? De fietsen met voorverwarmde banden staan klaar en inschrijven kan ter plekke.

Om vast je testosteron niveau op peil te brengen neem je een kijkje in de Online Bike Cinema, te vinden op http://www.weekvandefiets.nl (kijk bij programma). Er staan een aantal onwaarschijnlijke fietsacties bij. Op zaterdag 3 mei kun je in het Reeshofpark terecht voor het NK Freestyle BMX in de discipline pool. Kijk ook voor meer informatie daarover op http://www.weekvandefiets.nl.

Bij deze wil ik jullie van harte uitnodigen om 30 april je geliefde fiets te laten schitteren tijdens dit grote evenement. Schroom niet je fietsende vrienden mee te nemen en je grootste concurrenten uit te dagen!
Bijlagen
DragRace & BikeWash
DragRace & BikeWash
Laatst gewijzigd door Gast op do 17 apr 2008, 20:57, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
marini
ploegleider
Berichten: 2406
Lid geworden op: di 01 jun 2004, 15:12
Postcode: 2610
Fiets: carbonlowracer
Locatie: antwerpen,wilrijk
Contacteer:

#2 Bericht door marini »

ik zit dan aan de zee, of ben toch zeker onderweg naar daar.
Er zijn 24uur in een dag , ik wil er 32,
correctie, 32 is te kort als baby's per twee komen.
en dan nu verbouwen....

Pleeboy
chauffeur
Berichten: 1074
Lid geworden op: vr 04 apr 2008, 20:32
Postcode: 2310
Fiets: Flevobike racer 28"
Locatie: Rijkevorsel
Contacteer:

#3 Bericht door Pleeboy »

ik zal eens zien of ik niet moet werken,
hebben die meisjes van de bike-wash ook staalwol, mijnen 2e handse fiets heeft daar wel wa last van :lol:
Nog iemand die daarnaartoe gaat/fietst?
Teun

Gebruikersavatar
quattrovelootje
General Manager
Berichten: 2529
Lid geworden op: vr 28 nov 2003, 14:40
Postcode: 2380
Fiets: Rans Stratus
Velomobiel: Quattrovelo #66
Contacteer:

#4 Bericht door quattrovelootje »

Ik moet normaal gezien werken, maar als het mooi weer is en ik vind een vervanger, fiets ik wel even naar Tilburg. Niet voor de races (niet voor mij weggelegd), maar gewoon voor de sfeer. Hástikke geséllig :wink: !

Tihamér
i ride my bikes to ride my bikes

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#5 Bericht door Wouter D »

vorig jaar was er in de week van de fiets toch een ligfietswedstrijd?
of heb ik je bericht niet goed gelezen?
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gast

#6 Bericht door Gast »

Inderdaad, vorig jaar was er ook een wedstrijd op het Peijnenburg circuit. Dit jaar zal er op het evenement zelf een 400m lange dragrace baan liggen waar je tegenstanders uit kan dagen en het tegen ze op kan nemen.

Alle ongemotoriseerde voertuigen zijn toegestaan, dus kom met je eenwieler, quest, skateboard of step en doe mee! Natuurlijk ben ik er ook om uit te dagen en te verslaan..
Laatst gewijzigd door Gast op wo 23 apr 2008, 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#7 Bericht door Wouter D »

voor een dragrace kom ik niet naar tilburg hoor, ik denk dat andere belgen het daarmee eens zullen zijn,
waarom geen uurs-race meer?
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gast

#8 Bericht door Gast »

Dit jaar geen uursrace vanwege de locatie. Het is niet (alleen) de wedstrijd waarvoor je moet komen, maar de actie, de fun en de eer.

Ik kan me voorstellen dat je er geen 3 uur voor wilt rijden, maar voor onze buren net over de grens is het een mooi tochtje voor een mooie dag!
Ik hoop een aantal van jullie te zien!

Groet, Naan

Gebruikersavatar
quattrovelootje
General Manager
Berichten: 2529
Lid geworden op: vr 28 nov 2003, 14:40
Postcode: 2380
Fiets: Rans Stratus
Velomobiel: Quattrovelo #66
Contacteer:

#9 Bericht door quattrovelootje »

Ook al geven ze alles behalve mooi weer, ik ben wel van plan om morgen ff te komen kijken. Het is maar amper 25 km hiervandaan, dus dat zou moeten lukken ....

Tihamér
i ride my bikes to ride my bikes

Plaats reactie