Velomobiel- en ligfietstestdag op verzoek
-
- Kopman
- Berichten: 546
- Lid geworden op: vr 09 dec 2005, 1:57
- Postcode: 0000
- Fiets: Baron 1142, Stinger 204, Quest 67, Minerva,
- Contacteer:
Het was leuk van na zo lang jullie nog eens te zien.
Met het weer hebben we idd ongelooflijk chance gehad.
Nu weet ik dat zelfs bij 12°C een AAW al warm binnen is.
In de zomer zou ik met een AAW niet kunnen rijden, want ik verbruik op mijn baron bij 30°C nu al 1,5 L water met ORS per uur en moet ik om de 3 uur bijtanken.
Maar voor de winter zou het echt een goed ding zijn.
Helaas heb ik thuis nergens de plaats voor een VM.
Met het weer hebben we idd ongelooflijk chance gehad.
Nu weet ik dat zelfs bij 12°C een AAW al warm binnen is.
In de zomer zou ik met een AAW niet kunnen rijden, want ik verbruik op mijn baron bij 30°C nu al 1,5 L water met ORS per uur en moet ik om de 3 uur bijtanken.
Maar voor de winter zou het echt een goed ding zijn.
Helaas heb ik thuis nergens de plaats voor een VM.
Help de kids van [url]http://www.bouwspeelpleindam.be[/url]
Iedereen en iedere vorm van hulp is welkom.
Iedereen en iedere vorm van hulp is welkom.
-
- Kopman
- Berichten: 552
- Lid geworden op: ma 16 jul 2007, 22:23
- Postcode: 3545
- Fiets: Optima Stinger
- Locatie: Halen
- Velomobiel: Quest
- Contacteer:
Het was weer leuk, en dat op de enige dag prachtig lenteweer in een paar weken Heb een paar VM getest, en ze hebben allemaal wel hun positieve kanten...
stuur me een bericht als je de [url=http://www.gentseliggers.net/forum/viewtopic.php?t=3684]Gentse Liggers kaart[/url] wil kunnen bekijken/bewerken.
Leg je erbij neer... en fietsen wordt zoveel leuker
Optima Stinger EX, M5 26/20 en KMX X-class
Leg je erbij neer... en fietsen wordt zoveel leuker
Optima Stinger EX, M5 26/20 en KMX X-class
-
- General Manager
- Berichten: 5090
- Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
- Postcode: 8755
- Fiets: Mango Plus
- Locatie: Ruiselede
- Contacteer:
- Wouter D
- General Manager
- Berichten: 11283
- Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
- Postcode: 9320
- Fiets: Thys Revolver
- Locatie: Erembodegem
- Contacteer:
heb weer eens wa gemist, nu ja, ik had ervoor gekozen om naar retie te gaan, dus eigen schuld he.
voelt iemand zich geroepen om een verhaaltje te schrijven om zijn/haar ervaringen te delen met de leden van hpv?
voelt iemand zich geroepen om een verhaaltje te schrijven om zijn/haar ervaringen te delen met de leden van hpv?
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?
- Wouter D
- General Manager
- Berichten: 11283
- Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
- Postcode: 9320
- Fiets: Thys Revolver
- Locatie: Erembodegem
- Contacteer:
ha ok.
alvast bedankt voor de moeite
alvast bedankt voor de moeite
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?
- ET
- Helper
- Berichten: 314
- Lid geworden op: zo 03 feb 2008, 19:33
- Postcode: 1910
- Fiets: Zelfbouw AAW nr 139
- Locatie: Kampenhout
- Contacteer:
Er zijn er al enkelen die hun verhaaltje elders verteld hebben, op hun respectievelijke blogs. Ma 'k zal ne keer in mijn literaire pen kruipen.
Wat lang geleden begon met een vraag over velomobiel en modellen enz is uiteindelijk uitgemond in de testnamiddag aan Zummerheem. Als uitlokker kwam ik uiteraard te laat en hield me in't begin ewa op de achtergrond. Als beginner was het al een hele uitdaging om de sjeesbeesten te herkennen/plaatsen (zowel de fiets als de berijder):
Ma bon, na een dik half uur werd het tijd om toch ewa actiever te worden... die salopet en die combats uit, sportschoenen aan en eigenaars vragen voor een proefritje...
We beginnen in... de WAW. Eerst vragen hoe de versnellingen werken, dan de stuurinrichting, de handrem en de remmen; hoe instappen en dan proberen erin te raken. Shit, mijn bekken is te breed! ik kan met mijn bekken niet tussen mijn handen door glijden... Die opening is net even breed als mijn heupen Eén keer gezeten, zit m'n bekken zo goed als opgespannen tussen de stuurhendels en m'n dijen raken de wielkassen... Deze WAW is duidelijk niet op mijn maat gemaakt.
Maar wa een race-machien!!! in no-time zit ik aan 30 km/u en kan da vlot volhouden. Da's wa anders dan mijne gewone "bukfiets", waarmee 30/u een zware inspanning vergt. Da was een pak sneller dan Karien (die de handrem liet opstaan ). Enkel achteruit rijden doet aan ne rolstoel denken Ne U-turn doe je niet op een jaagpad. Nadien natuurlijk dezelfde miserie om eruit te raken... Nooit gedacht da'k als man zou gaan klagen van een te dik gat te hebben...
Dan kwam de gele quest aan de beurt. Eerst de standaard-info, dan er vlotjes in glijden en ruimte hebben voor m'n dijen. Ook deze gaat in no-time naar de 30/u. Maar diene U-turn is helemaal onmogelijk... de wielen kunnen niet verder draaien zonder tegen de carosserie te slepen. En door het gras wil ik ni gaan ploeteren, ik wil niks beschadigen. Dus vlot uit de mobiel, omkeren, vlot erin... En dan beseffen dat ik had kunnen achteruit duwen langs de trapgaten (die in de WAW dicht waren).
Intussen komen er nog wa mensen toe: Johan z'n vrouw met kids, Tihamèr met z'n vrouw, Kries en vrouw, gefascineerde fietsers die stoppen... En al snel wil iedereen die Kettwiesel van Kries testen. Ik stap eerst in de Quest van Johan. De ruit van z'n dakje geeft een licht wazig zicht, maar voor de rest... Jawadde, 33/u met dezelfde moeite als voor die 30/u in de WAW en de gele Quest... Ben ik hier opgewarmd? Of is dat het verschil tussen niet-gewrongen zitten en lichte verschillen zoals banden of zo???
Tussendoor ging de gele quest nog op z'n zij... geen val of zo, maar een schoen die weigerde om los te komen uit de pedaal. Dan zoals iedereen de Kettwiesel onder de loepe genomen. Een pak lichter dan die VM's, trekt sneller op, maar verliest ook iets sneller z'n snelheid als je gaat freewheelen. Maar ne U-turn op een jaagpad? daar draai je je stuur ewa voor hé Da stuurt wel iets nerveuzer dan die andere fietsen. Ligt da aan het onderstuur? Of omdat de anderen 2 voorwielen hebben en 1 aangedreven achterwiel ipv deze twee achterwielen waarvan één aangedreven? Da's aan de specialisten...
Intussen is ook Jonathan komen aanstuiven in z'n drake-Weder. En op't moment dat ik met de AW van Jan een ritje maak, zit Jonathan in de WAW. Na het keren vertrekken we gelijk terug, maar als newbee-zonder-conditie in een AW racen tegen Jonathan in ne WAW??? Da is geen goed plan!!! Maar deze AW is geen rijdende klankkast zoals de allereerste AW waarmee ik op dees forum belandde. Nog een geluk da Jonathan me die heeft afgeraden (al was ik zelf ook niet zo overtuigd)... Enkel spijtig da'k met mijn bovenarmen steeds tegen de zijrand druk. En da'k met mijn hielen af en toe tegen de wielkassen zit.
Tot slot de AW van Jonathan... Hier precies geen last van de zijrand of de wielkassen. Of treedt er reeds gewenning op? Voor de rest is ook dees een sjeesbeest dat vlotjes naar de 30/u schiet. Maar Jonathan remt precies niet zo graag of juist heel graag Want in tegenstelling tot de andere VM's komt deze veel moeilijker tot stilstand...
Intussen waren de meesten naar huis vertrokken, dus heb ik hun voorbeeld gevolgd. Met veel nieuwe kennis, en een hoop nieuwe vragen.
Conclusie van de dag?
Amaai wa nen boterham
ET
Wat lang geleden begon met een vraag over velomobiel en modellen enz is uiteindelijk uitgemond in de testnamiddag aan Zummerheem. Als uitlokker kwam ik uiteraard te laat en hield me in't begin ewa op de achtergrond. Als beginner was het al een hele uitdaging om de sjeesbeesten te herkennen/plaatsen (zowel de fiets als de berijder):
- - De WAW van Rik, da liep op rozen om die te kaderen. Rik zelf, ja... een fototoestel en veel uitleg kunnen geven over de WAW ==> Da's Rik!
- Nen Alleweder da haal ik er ook direct uit, dus als er een kleine vrouw een groene Alleweder staat te bestoefen en het om de 5 seconden uitschatert... ==> Da's Karien met haar pronkstuk
- Een rooie banaan met een raar dakske??? er staat Quest op, maar ne quest heeft toch geen dakske??? En hoe noemde dien eigenaar weer? 't begon met een "J" en eindigde op "an"...
- Een gele banaan met een gat in de neus, da's ne gecrashte Quest, dus de eigenaar zijne nickname ken ik ook al...
Maar daar was daar nòg nen AW, en nòg ene... En der stond ne prachtige chopper, correctie ne prachtige Rans te pronken op den dijk. En dan nog ne Baron en ne Stinger geloof ik, die leunden zij-aan-zij, onder het toeziend oog van eigenaar Tom. En er was ne Jan en ne Johan en nog ne Johan en ne Marcel en Edje en...
Ma bon, na een dik half uur werd het tijd om toch ewa actiever te worden... die salopet en die combats uit, sportschoenen aan en eigenaars vragen voor een proefritje...
We beginnen in... de WAW. Eerst vragen hoe de versnellingen werken, dan de stuurinrichting, de handrem en de remmen; hoe instappen en dan proberen erin te raken. Shit, mijn bekken is te breed! ik kan met mijn bekken niet tussen mijn handen door glijden... Die opening is net even breed als mijn heupen Eén keer gezeten, zit m'n bekken zo goed als opgespannen tussen de stuurhendels en m'n dijen raken de wielkassen... Deze WAW is duidelijk niet op mijn maat gemaakt.
Maar wa een race-machien!!! in no-time zit ik aan 30 km/u en kan da vlot volhouden. Da's wa anders dan mijne gewone "bukfiets", waarmee 30/u een zware inspanning vergt. Da was een pak sneller dan Karien (die de handrem liet opstaan ). Enkel achteruit rijden doet aan ne rolstoel denken Ne U-turn doe je niet op een jaagpad. Nadien natuurlijk dezelfde miserie om eruit te raken... Nooit gedacht da'k als man zou gaan klagen van een te dik gat te hebben...
Dan kwam de gele quest aan de beurt. Eerst de standaard-info, dan er vlotjes in glijden en ruimte hebben voor m'n dijen. Ook deze gaat in no-time naar de 30/u. Maar diene U-turn is helemaal onmogelijk... de wielen kunnen niet verder draaien zonder tegen de carosserie te slepen. En door het gras wil ik ni gaan ploeteren, ik wil niks beschadigen. Dus vlot uit de mobiel, omkeren, vlot erin... En dan beseffen dat ik had kunnen achteruit duwen langs de trapgaten (die in de WAW dicht waren).
Intussen komen er nog wa mensen toe: Johan z'n vrouw met kids, Tihamèr met z'n vrouw, Kries en vrouw, gefascineerde fietsers die stoppen... En al snel wil iedereen die Kettwiesel van Kries testen. Ik stap eerst in de Quest van Johan. De ruit van z'n dakje geeft een licht wazig zicht, maar voor de rest... Jawadde, 33/u met dezelfde moeite als voor die 30/u in de WAW en de gele Quest... Ben ik hier opgewarmd? Of is dat het verschil tussen niet-gewrongen zitten en lichte verschillen zoals banden of zo???
Tussendoor ging de gele quest nog op z'n zij... geen val of zo, maar een schoen die weigerde om los te komen uit de pedaal. Dan zoals iedereen de Kettwiesel onder de loepe genomen. Een pak lichter dan die VM's, trekt sneller op, maar verliest ook iets sneller z'n snelheid als je gaat freewheelen. Maar ne U-turn op een jaagpad? daar draai je je stuur ewa voor hé Da stuurt wel iets nerveuzer dan die andere fietsen. Ligt da aan het onderstuur? Of omdat de anderen 2 voorwielen hebben en 1 aangedreven achterwiel ipv deze twee achterwielen waarvan één aangedreven? Da's aan de specialisten...
Intussen is ook Jonathan komen aanstuiven in z'n drake-Weder. En op't moment dat ik met de AW van Jan een ritje maak, zit Jonathan in de WAW. Na het keren vertrekken we gelijk terug, maar als newbee-zonder-conditie in een AW racen tegen Jonathan in ne WAW??? Da is geen goed plan!!! Maar deze AW is geen rijdende klankkast zoals de allereerste AW waarmee ik op dees forum belandde. Nog een geluk da Jonathan me die heeft afgeraden (al was ik zelf ook niet zo overtuigd)... Enkel spijtig da'k met mijn bovenarmen steeds tegen de zijrand druk. En da'k met mijn hielen af en toe tegen de wielkassen zit.
Tot slot de AW van Jonathan... Hier precies geen last van de zijrand of de wielkassen. Of treedt er reeds gewenning op? Voor de rest is ook dees een sjeesbeest dat vlotjes naar de 30/u schiet. Maar Jonathan remt precies niet zo graag of juist heel graag Want in tegenstelling tot de andere VM's komt deze veel moeilijker tot stilstand...
Intussen waren de meesten naar huis vertrokken, dus heb ik hun voorbeeld gevolgd. Met veel nieuwe kennis, en een hoop nieuwe vragen.
Conclusie van de dag?
- - ik heb een dik gat en da geeft voor deze WAW een probleem. WAW003 zou verbreed zijn, dus Kries mag me zeker eens verwachten voor een proefrit. Voor de Quest en de AW was da geen probleem.
- ik heb brede schouders (da moet wel als ze deze dikke nek ondersteunen ) dus da kan de keuze van een VM mee bepalen
- WAW-Quest-AW zijn even snel toch voor mijn huidige conditie en voor de weg die ik in gedachten heb. Dus een AW als eerste velomobiel is de meest logische conclusie.
- het T-stuur van de Quests en deze AW's geeft naar mijn gevoel een wat krampachtige houding, da's met de knuppeltjes van de WAW minder het geval.
- de Kettwiesel rijdt leuk dus ik sta volgend WE bij A-bikes om dienen nen dag te lenen/testen/huren en nadien evt te kopen...
- de volgende testdag ga'k ook ligfietsen proberen want vandaag ging het me vooral om de VM's
- de volgende testdag kom ik met de fiets of ik moet een heeeeeeeeeeeeeel goeie reden hebben om de wagen te nemen
- de volgende testdag wil ik in de Bries rijden en ik claim bij deze nummerke 1 van de ticketjes van de wachtrij (gelijk bij den beenhouwer)
Amaai wa nen boterham
ET
- Wouter D
- General Manager
- Berichten: 11283
- Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
- Postcode: 9320
- Fiets: Thys Revolver
- Locatie: Erembodegem
- Contacteer:
ook bedankt voor het mooie verhaaltje, misschien is het nog plaats naast het verslag van karien, beide heel erg bedankt
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?
-
- Kopman
- Berichten: 546
- Lid geworden op: vr 09 dec 2005, 1:57
- Postcode: 0000
- Fiets: Baron 1142, Stinger 204, Quest 67, Minerva,
- Contacteer:
ET,
Het zal niet lang duren of gij zijt al even freakish aan het babbelen over technische fietsdetails als zotten zoals wij.
___________________________________________________________________________
Ne Q had ik al eens getest.
In ne WAW ben ik niet geïnteresseerd omdat ik op tourkes al gemerkt hoeveel Rik zijne WAW tegen zijn bodem schuurt. WAW is te laag voor mijn regio. Maar voor de rest vind ik het model wel interessant. Ik zou graag eens de Bries willen testen. Die is hoger van de grond dan de WAW.
Ne Rans bolt heel vlot. Wat ik een minpuntje vind is zijn draaicirkel.
Ne Kettweasel rijd ook lekker en heeft een bangelijk kleine draaicirkel, maar zou er schrik op hebben als ik in afdalingen snel zou rijden.
_________________________________________________________________________
Was voor mij ook een leuke kennismaking met een nieuwe ligger in mijn gemeente. Baroba (Rob) lijkt me een sympathieke jongen. Ik zal hem nog wel meebrengen naar meetings. Vond hem een stille brave ietsje introverte jongen. Maar dat zal wel gelegen hebben aan het feit dat hij ons nog niet kende.
__________________________________________________________________________
Toeziend oog. Das een reflex waar ik niet bij stil sta. Maar iedereen mocht mijn fietsen testen. Daarom had ik ze dan ook allebei mee.
Enkel mijn Stinger is getest. Zou eens willen weten wat hij er van vond.
___________________________________________________________________________
Bij toeval was er een Duits koppel aanwezig dat daar bij toeval aan het rondtouren was. Waren blijkbaar geïnteresseerd, toen ik hen sprak over flanders tour. 'tis te hopen dat ze meedoen. Jammer dat het pamfletje dat ik aan hen gaf niet in het Duits was. Tja ze hebben maar te surfen naar de webpage. EN amaaai mijn Duits begint te roesten. En zeggen dat 20 jaar geleden, ik even gemakkelijk in het Duits kon werken als in het Nederlands.
Het zal niet lang duren of gij zijt al even freakish aan het babbelen over technische fietsdetails als zotten zoals wij.
___________________________________________________________________________
Ne Q had ik al eens getest.
In ne WAW ben ik niet geïnteresseerd omdat ik op tourkes al gemerkt hoeveel Rik zijne WAW tegen zijn bodem schuurt. WAW is te laag voor mijn regio. Maar voor de rest vind ik het model wel interessant. Ik zou graag eens de Bries willen testen. Die is hoger van de grond dan de WAW.
Ne Rans bolt heel vlot. Wat ik een minpuntje vind is zijn draaicirkel.
Ne Kettweasel rijd ook lekker en heeft een bangelijk kleine draaicirkel, maar zou er schrik op hebben als ik in afdalingen snel zou rijden.
_________________________________________________________________________
Was voor mij ook een leuke kennismaking met een nieuwe ligger in mijn gemeente. Baroba (Rob) lijkt me een sympathieke jongen. Ik zal hem nog wel meebrengen naar meetings. Vond hem een stille brave ietsje introverte jongen. Maar dat zal wel gelegen hebben aan het feit dat hij ons nog niet kende.
__________________________________________________________________________
Toeziend oog. Das een reflex waar ik niet bij stil sta. Maar iedereen mocht mijn fietsen testen. Daarom had ik ze dan ook allebei mee.
Enkel mijn Stinger is getest. Zou eens willen weten wat hij er van vond.
___________________________________________________________________________
Bij toeval was er een Duits koppel aanwezig dat daar bij toeval aan het rondtouren was. Waren blijkbaar geïnteresseerd, toen ik hen sprak over flanders tour. 'tis te hopen dat ze meedoen. Jammer dat het pamfletje dat ik aan hen gaf niet in het Duits was. Tja ze hebben maar te surfen naar de webpage. EN amaaai mijn Duits begint te roesten. En zeggen dat 20 jaar geleden, ik even gemakkelijk in het Duits kon werken als in het Nederlands.
Help de kids van [url]http://www.bouwspeelpleindam.be[/url]
Iedereen en iedere vorm van hulp is welkom.
Iedereen en iedere vorm van hulp is welkom.
Toch ook even mijn indrukken neerpennen.
Na een gevecht met waterleidingen in 7 haasten naar zolder. Gelukkig waren de meeste er nog.
Eerst de Q van CQD. Ging op zich goed, alleen waren mijn benen te lang en was de ketting, dringend, aan olie toe. Daardoor wss als top maar iets van een 38. Het draaien uiteraard was wat anders...
Daarna de WAW van Rik. Toen ik die fiets vastpakte viel me op hoe ''solide'' die voelt. Instappen en dan even schrik, maar nee, ik pas er meer dan goed genoeg in. schouders zitten zelfs niet tegen de rand. Vertrekken en even later rij ik al 42, even doortrekken e 52 stond op de teller. In de verte zie ik de FAW van Jan rijden en denk: ik ga eens gaan kijken. Bleek ET te zijn. Samen op het draaipunt en weg. Eerst rijd hij in het midden, dan meer naar links en als je dan wilt voorsteken begint hij naar rechts uit te wijken... Toch maar even geroepen en toe ik passeerde kwam er een ''je steekt wel langs linksvoorbij he''. Slechte verliezer noemen ze zoiets...
Toen ik tegen Johan(rooie Q), dat ik de WAW toch beter rijden vondt mocht ik die ook proberen.
aaaa, dat bolde al een stuk beter, deze is duidelijk beter onderhouden. De WAW rijdt fijner maar de Quest is toch een stuk comfortabeler en stiller.
Mocht ik tussen die twee kiezen ik zou hetniet zo direct weten hoor.
Na een gevecht met waterleidingen in 7 haasten naar zolder. Gelukkig waren de meeste er nog.
Eerst de Q van CQD. Ging op zich goed, alleen waren mijn benen te lang en was de ketting, dringend, aan olie toe. Daardoor wss als top maar iets van een 38. Het draaien uiteraard was wat anders...
Daarna de WAW van Rik. Toen ik die fiets vastpakte viel me op hoe ''solide'' die voelt. Instappen en dan even schrik, maar nee, ik pas er meer dan goed genoeg in. schouders zitten zelfs niet tegen de rand. Vertrekken en even later rij ik al 42, even doortrekken e 52 stond op de teller. In de verte zie ik de FAW van Jan rijden en denk: ik ga eens gaan kijken. Bleek ET te zijn. Samen op het draaipunt en weg. Eerst rijd hij in het midden, dan meer naar links en als je dan wilt voorsteken begint hij naar rechts uit te wijken... Toch maar even geroepen en toe ik passeerde kwam er een ''je steekt wel langs linksvoorbij he''. Slechte verliezer noemen ze zoiets...
Toen ik tegen Johan(rooie Q), dat ik de WAW toch beter rijden vondt mocht ik die ook proberen.
aaaa, dat bolde al een stuk beter, deze is duidelijk beter onderhouden. De WAW rijdt fijner maar de Quest is toch een stuk comfortabeler en stiller.
Mocht ik tussen die twee kiezen ik zou hetniet zo direct weten hoor.
- karien
- Helper
- Berichten: 474
- Lid geworden op: zo 05 aug 2007, 20:34
- Postcode: 8020
- Fiets: hurricane challenge
- Locatie: ruddervoorde
- Contacteer:
als ik zou moeten kiezen tussen waw en quest..
kies ik voor de waw..
reden..
perfecte besturing..
zeg jonathan heb jij met de waw kunnen draaien mss gins aan het kanaal?
ik dus juist mee de alleweders..
wat ik ook niet onbelangrijk vond..
zwaai..
kies ik voor de waw..
reden..
perfecte besturing..
zeg jonathan heb jij met de waw kunnen draaien mss gins aan het kanaal?
ik dus juist mee de alleweders..
wat ik ook niet onbelangrijk vond..
zwaai..
Karina.. der mag meer gelachen worden in dees wereld.. :o)
Sé se Karien, tel er nog de ontspannen schouderhouding bij (belangrijk voor mij) en dan weet je waarom ik voor de WAW gekozen heb.karien schreef:als ik zou moeten kiezen tussen waw en quest..
kies ik voor de waw..
reden..
perfecte besturing..
Toegegeven..de binnenafwerking van de Q is fantastisch.
Verder is het dezelfde discussie als tussen onder- en bovenstuur. 'k Zou nooit een bovenstuurligger kopen en anderen....
Maar alleen een idioot veranderd nooit van gedacht hé
- crash-quest-dummy
- patiënt
- Berichten: 2588
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 21:27
- Postcode: 2570
- Fiets: gazelle opa fiets met remstangen
- Locatie: Duffel, 200m van FKP 66
- Velomobiel: C²'Q76 °2003
- Contacteer:
'k zou nie weten hou jullie wisten hoe snel de gele Q was : de likotremique is immers nog altijd pakot hoor vissers !
tiens, ik had mijn ketting nochtans gesmeert voor het vertrek ... ik moet mijn achterste ketting wel eens heel dringend vervangen !
mijn binnenafwerking is nog behoorlijk nat geworden : een net te diepe plas moeten nemen (waar ik het heenrijden heel rustig door was gereden) en een halve liter water tot over de brug gespoeld, dat was even pompen of verzuipen.
verder op de terugweg nog een klapband gehad, jawadde, een gat zo groot als ne knikker...
maar toch nog gemiddeld (in stilstand) net geen 30 gehaald. prima afstand, Duffel Zolder.
tiens, ik had mijn ketting nochtans gesmeert voor het vertrek ... ik moet mijn achterste ketting wel eens heel dringend vervangen !
mijn binnenafwerking is nog behoorlijk nat geworden : een net te diepe plas moeten nemen (waar ik het heenrijden heel rustig door was gereden) en een halve liter water tot over de brug gespoeld, dat was even pompen of verzuipen.
verder op de terugweg nog een klapband gehad, jawadde, een gat zo groot als ne knikker...
maar toch nog gemiddeld (in stilstand) net geen 30 gehaald. prima afstand, Duffel Zolder.
Stop Fueling Around
ja en de Quest ookkarien schreef:als ik zou moeten kiezen tussen waw en quest..
kies ik voor de waw..
reden..
perfecte besturing..
zeg jonathan heb jij met de waw kunnen draaien mss gins aan het kanaal?
ik dus juist mee de alleweders..
wat ik ook niet onbelangrijk vond..
zwaai..
Tof he die berm + graskant, kan je zo doorrijden...