DE GORDEL : 2 september 2007 09u00 Zaventem

Demonstraties, niet-HPV-Toertochten, enz...

DE GORDEL, iets voor mij????

Ik ben er natuurlijk bij !!!!!
6
32%
Misschien wel, misschien niet
6
32%
Neen, reken maar niet op mij
7
37%
 
Totaal aantal stemmen: 19

Bericht
Auteur
jonathan

#46 Bericht door jonathan »

Wouter schreef:twas dik in orde, alleen graddus en co ontkenden dat ze gingen komen, :twisted:
marini speelde schoone slaper, had gelijk aangezien het de avond ervoor niet rustig was naart schijnt
en jonathan stuurde zijn kat... of het was een andere kat die ik gezien heb.
voor de rest dik ok.

en luc, vergeet ook buurman luc van van peter niet he
deze morgen met koorts opgestaan
excuses

jonathan

Frank II
Kopman
Berichten: 658
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 7:53
Postcode: 2160
Fiets: Challenge Fujin
Locatie: Wommelgem
Contacteer:

#47 Bericht door Frank II »

nu die Thijs roeifiets was niet bij te houden. En ondanks het feit dat die van Sporza gelijk met mij zijn opgereden en mij terwijl gefilmd hebben was er niets van op TV. Volgende keer beter zal ik maar denken.

Gebruikersavatar
Trobken
Neo Prof
Berichten: 222
Lid geworden op: vr 08 okt 2004, 11:17
Postcode: 9140
Locatie: Temse (Temst)
Contacteer:

Gordel 2007

#48 Bericht door Trobken »

Onze Gordel is ook perfect verlopen, op de voorbereidingen na. De tandem bleek niet helemaal in orde, maar gelukkig was Tim Biesemans hier de redder in nood. 'n Rechtervoorcrank moest nog snel vervangen worden want de schroefdraad was door 'n geweldige ligtandemeigenaar stuk getrokken. 8)

Gedemonteerd bleek de tandem op de fietsendrager te passen en zo reden we in alle vroegte met de wagen naar Dilbeek. Kwart voor 8 aangekomen, kwart na 8 rijklaar.

Nergens zijn we ligfietsers tegengekomen, enkel aan de controlepost voor Overrijse kwamen we een handbiker tegen, die we weer tegenkwamen in Overrijse zelf met 'n gescheurde crank (niet de cranks die we kennen van onze ligfietsen, op z'n handbike had hij 'n aangepaste constructie gemaakt, die niet sterk genoeg bleek dus)... afgelopen met de Gordel voor hem. :?
Ook in Overrijse hebben we 'n uitgebreid gesprek gehad met 'n journaliste van het Laatse Nieuws... (ik zal proberen het artikel later nog te posten)

Groot was onze verbazing toen we ter hoogte van het treinstation van Groenendaal een M5-ligtandem -zoals de onze dus- tegenkwamen, even groot was hun verbazing. 'n Koppel dat ook de Gordel reed zoals wij, vertrokken in Dilbeek. De verrassing was ook voor hen compleet, zeker toen bleek dat wij de tandem bereden, waar zij ook op geaast hadden toen hij te koop aangeboden stond. Omdat ze deze kans mislopen hadden, hadden ze zich maar een nieuw exemplaar aangeschaft.

Om half 6 kwamen we toe in Dilbeek. Laat kan je zeggen en dat klopt, maar niet omdat we traag gereden hadden (ons gemiddelde met de tandem lag nét onder de 23km/u), maar omdat we langdurige pauzes namen. Beetje genieten ook, weet je...

De Gordel 2007 is gelukkig weer perfect verlopen. Geen lekke banden omwille van saboteurs die duimspijkers strooiden, maar wel 'n keer verkeerd gereden aan 'n kruispunt waardoor we enkele kilometers terug bergop door het bos moesten fietsen. Ook de andere tandem, die achter ons reed, ging hier de mist in!

See you next year, people!

Afbeelding

Gebruikersavatar
Duckjibepete
dokter
Berichten: 1428
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 19:26
Contacteer:

#49 Bericht door Duckjibepete »

Amaai... wij waren binnen om 15.00 en pas om 9.30 vertrokken, en onderweg nog twee hamburgers gegeten en kriek gedronken. Gemiddelde was 25.9 bij mij. Daar heb ik héél snel moeten voor rijden amaai ni, een koppel gevolgd dat niet onder de 35 kwam, en nog een vrouw die dik in de 50 was en die reed makkelijk mee. Was wel met de racefiets. Heb de liggers achter gelaten want wou dat het vooruit ging :wink:
ride to live, live to ride

Gebruikersavatar
Luc Willaert
General Manager
Berichten: 3432
Lid geworden op: do 18 sep 2003, 20:54
Postcode: 8400
Fiets: Mango 137
Locatie: Oostende
Contacteer:

#50 Bericht door Luc Willaert »

De Lucs hadden een gemiddelde van net onder de 22

Luc

Frank II
Kopman
Berichten: 658
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 7:53
Postcode: 2160
Fiets: Challenge Fujin
Locatie: Wommelgem
Contacteer:

#51 Bericht door Frank II »

wel mijn gemiddelde was 21.6 en max 64.8 en dan zegt Peter nog dat ik er nogal "gaze" gaf.

Gebruikersavatar
Trobken
Neo Prof
Berichten: 222
Lid geworden op: vr 08 okt 2004, 11:17
Postcode: 9140
Locatie: Temse (Temst)
Contacteer:

Ons artikeltje in de krant...

#52 Bericht door Trobken »

Oef, ze hebben ne keer mijne naam juist geschreven en er niet teveel onzin van gemaakt. Kort en bondig. Dat ik elk jaar met 'n andere fiets deelneem is puur door omstandigheden ze. :)

Jammer dat ze de link naar http://www.hpv.be er niet bijgeplaatst hebben, ik had dat nochtans voorgesteld...

Afbeelding

Gebruikersavatar
karien
Helper
Berichten: 474
Lid geworden op: zo 05 aug 2007, 20:34
Postcode: 8020
Fiets: hurricane challenge
Locatie: ruddervoorde
Contacteer:

#53 Bericht door karien »

mens tropken z'n lang ding..
wa geeft dat als je bochten neemt..

ziet er wel tof uit..

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#54 Bericht door Edje »

Da bocht :wink: , hoe is hij anders bij de aankomst geraakt ;-)
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
karien
Helper
Berichten: 474
Lid geworden op: zo 05 aug 2007, 20:34
Postcode: 8020
Fiets: hurricane challenge
Locatie: ruddervoorde
Contacteer:

#55 Bericht door karien »

ja kweet wel edje..
maar als ik mezelf zie me in sommige bochten wringen als beginnelingske..
sta ik mee mijn mond open te gapen naar z'n tof ding..

Gebruikersavatar
Trobken
Neo Prof
Berichten: 222
Lid geworden op: vr 08 okt 2004, 11:17
Postcode: 9140
Locatie: Temse (Temst)
Contacteer:

Eens meerijden...

#56 Bericht door Trobken »

Hee Karien...

Moet ge maar es meerijden achterop hé... :)

15 jaar ligfietservaring zou toch ook moeten helpen met bochten pakken, hoewel ik er geen held in ben ze... maar ik val ook niet graag! 8)

Grtz

Trobken

PS: 't is overigens mijn tandem niet, maar die van Sietse De Laeter, 'k mag 'm wel van hem ontlenen tegen 'n vergoeding...

Gebruikersavatar
Duckjibepete
dokter
Berichten: 1428
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 19:26
Contacteer:

#57 Bericht door Duckjibepete »

Knap gedaan Hans, toch weer in de gazet!!! Is dan ook een prachtige fiets hé :wink:
Is dit even leuk als de rug aan rug waar ik soms mee rondrij? Heb toch nog de indruk dat je op je voorganger zijn rug ligt te kijken...[/url]
ride to live, live to ride

Gebruikersavatar
Trobken
Neo Prof
Berichten: 222
Lid geworden op: vr 08 okt 2004, 11:17
Postcode: 9140
Locatie: Temse (Temst)
Contacteer:

Hee Peter...

#58 Bericht door Trobken »

Hee Peter...

'k Ben ze niet gaan opzoeken de gazet ze. We waren bijna weg uit Overijse toen ze ons riepen...

Tandem van de Sietse, niet de mijne hé...

Mhja, achteraan kijk je nog wel op de rug van je voorganger maar niet zoals bij 'n buktandem, daar zit je vaak nog met de neus tegen de rug aan van je voorganger... hier kan je met 'n kleine hoek langs de machinist nog naar voor kijken....

Grtz

ikke

Plaats reactie