Velomobieltreffen Giessen : 21-23 september 2007

Demonstraties, niet-HPV-Toertochten, enz...
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
quattrovelootje
General Manager
Berichten: 2529
Lid geworden op: vr 28 nov 2003, 14:40
Postcode: 2380
Fiets: Rans Stratus
Velomobiel: Quattrovelo #66
Contacteer:

Velomobieltreffen Giessen : 21-23 september 2007

#1 Bericht door quattrovelootje »

De datum van het 8e velomobieltreffen in Giessen(D) is bekend, die gaat dit jaar door van 21 tot 23 september. Het is vorig jaar al eens aan bod gekomen, maar dit jaar zocht ik er toch eens naartoe te fietsen met mijn AW. Zijn er medeliggers die evt mee op -en neer willen fietsen ? De Nederlanders fietsen dit jaar een andere route en voorzien een stop in de fabrieken van Hase (van oa. de Kettwiesel), dat lijkt me ook erg interessant om eens te bezoeken. Kandidaten ???

Tihamér -gaat op zoek naar een bergverzetkransje voor op zijn naaf :wink:
i ride my bikes to ride my bikes

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#2 Bericht door Wouter D »

ha das rond mijne verjaardag, veel zin, maar genen tijd en genen velomobiel, deze die wel gaan, vele groeten doen van mij
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
crash-quest-dummy
patiënt
Berichten: 2588
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 21:27
Postcode: 2570
Fiets: gazelle opa fiets met remstangen
Locatie: Duffel, 200m van FKP 66
Velomobiel: C²'Q76 °2003
Contacteer:

#3 Bericht door crash-quest-dummy »

hoeveel dagen verlof moeten we daarvoor dan pakken ?
is wel even fietsen hé ?
welke route ?
Stop Fueling Around

Gebruikersavatar
quattrovelootje
General Manager
Berichten: 2529
Lid geworden op: vr 28 nov 2003, 14:40
Postcode: 2380
Fiets: Rans Stratus
Velomobiel: Quattrovelo #66
Contacteer:

#4 Bericht door quattrovelootje »

crash-quest-dummy schreef:hoeveel dagen verlof moeten we daarvoor dan pakken ? is wel even fietsen hé ? welke route ?
Zal eraan liggen : ofwel rijden we zelf, ofwel met de groep van Velomobiel.nl mee. Ik zocht wel zeker naar Waltrop te rijden om de fabriek van Hase mee te kunnen bezichtigen. De Nederlanders spreken woensdagavond 19 september af op een camping tegen Winterswijk en vertrekken donderdagochtend 20 september dan vanaf daar. Ik heb nog niet echt op de kaart gekeken waar alles zo'n beetje ligt, dus kan nog moeilijk zeggen hoeveel dagen we nodig zullen hebben. Ik veronderstel van woensdag tot/met dinsdag of zoiets ....

Tihamér -moet z'n verlof ook nog aanpassen
i ride my bikes to ride my bikes

jonathan

#5 Bericht door jonathan »

Als het doorgaat wil ik ook wel mee.
Lijkt me zeer knap om eens aan mee te doen.
Nog mensen?

Gebruikersavatar
quattrovelootje
General Manager
Berichten: 2529
Lid geworden op: vr 28 nov 2003, 14:40
Postcode: 2380
Fiets: Rans Stratus
Velomobiel: Quattrovelo #66
Contacteer:

#6 Bericht door quattrovelootje »

Johan Clerx had vorig jaar aangegeven dat hij ook zin heeft, maar ik weet niet of diene mens nog leeft. Heb er al héél lang niks meer van gehoord, hij schijnt alleen nog maar voor zijn werk te leven :twisted:

Tihamér -we zijn dus mss al met z'n 3-en
i ride my bikes to ride my bikes

Gebruikersavatar
quattrovelootje
General Manager
Berichten: 2529
Lid geworden op: vr 28 nov 2003, 14:40
Postcode: 2380
Fiets: Rans Stratus
Velomobiel: Quattrovelo #66
Contacteer:

#7 Bericht door quattrovelootje »

crash-quest-dummy schreef:hoeveel dagen verlof moeten we daarvoor dan pakken ? welke route ?
Heb net eens even op de kaart gekeken. Afstanden vanaf mijn woonplaats (Ravels ) : naar Giessen (plaats van het treffen) = 355 km.
Als we willen aansluiten bij de Nederlanders en woensdagavond naar Kotten tegen Winterswijk willen, is dat vanaf Ravels ook al 180 km.
De afstand van Ravels naar Waltrop (waar het fabriek van HASE is gevestigd), komt op iets van een 195 km. Het zal er dus ook een beetje aan liggen wat we precies willen. Als we meerijden met onze Noorderburen zal het wat langer zijn, omdat je dan eerst naar boven moet en vandaaruit pas terug naar beneden. Rij je rechtstreeks naar Giessen, kom je wat korter uit.
Denk er ook aan dat je onderweg zult moeten overnachten en eten ed., ook inschrijven voor het treffen zelf (gaat via de website van CABBIKE).
Laat maar horen wat jullie ervan denken ....

Tihamér
i ride my bikes to ride my bikes

jonathan

#8 Bericht door jonathan »

wat mij betreft zo snel mogelijk over en weer
heb het met mijn ega besproken en zij ziet het niet zitten dat ik langer weg ben dan noodzakelijk.
niet dat daar enorm veel rekening met moet worden gehouden maar dus allesinds mijn mening is heen en terug

trouwens hoe verander je je nic?

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#9 Bericht door Edje »

Jonathan, je nick kan je niet zomaar veranderen, indien het je erg stoort kan je naar Geert een berichtje sturen om je te wissen en terug een andere naam aan te maken, maar die moet dan ook weer goe gekeurd worden he. misschien kan je ook ander account aanmaken en eens die goedgekeurd is de oude laten wissen, kan een weekje schelen ;-)
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

jonathan

#10 Bericht door jonathan »

bedankt!
en de e-mail van geert is?

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#11 Bericht door Edje »

Eerste berichtje (Richtlijnen) op het forum GeertJ
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
quattrovelootje
General Manager
Berichten: 2529
Lid geworden op: vr 28 nov 2003, 14:40
Postcode: 2380
Fiets: Rans Stratus
Velomobiel: Quattrovelo #66
Contacteer:

#12 Bericht door quattrovelootje »

jonathan schreef:wat mij betreft zo snel mogelijk over en weer
heb het met mijn ega besproken en zij ziet het niet zitten dat ik langer weg ben dan noodzakelijk. niet dat daar enorm veel rekening met moet worden gehouden maar dus allesinds mijn mening is heen en terug
Ik ga mij niet met je huishouden bemoeien, maar mij is het ook te doen om te genieten van de weg naar en van. Niet om zo snel mogelijk ginder te zijn en weer zo snel mogelijk terug thuis.
Zoals ik al schreef : ik zou graag de fabriek van HASE mee bezoeken, zoveel rondeleidingen worden daar ook weer niet gegeven, heb ik begrepen ....

Tihamér -hekst elke dag al genoeg en heeft geen behoefte dat op een fietstrip ook nog eens te doen :wink:
i ride my bikes to ride my bikes

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: Velomobieltreffen Giessen

#13 Bericht door eeuwige reiziger »

allewedertje schreef:De datum van het 8e velomobieltreffen in Giessen(D) is bekend, die gaat dit jaar door van 21 tot 23 september. Het is vorig jaar al eens aan bod gekomen, maar dit jaar zocht ik er toch eens naartoe te fietsen met mijn AW. Zijn er medeliggers die evt mee op -en neer willen fietsen ? De Nederlanders fietsen dit jaar een andere route en voorzien een stop in de fabrieken van Hase (van oa. de Kettwiesel), dat lijkt me ook erg interessant om eens te bezoeken. Kandidaten ???
Kandidaat wel, tijd - jammer genoeg - niet. Onmogelijk om dan immers een of twee weekdagen vrijaf te krijgen.

Gebruikersavatar
wost
the travelling cook
Berichten: 1731
Lid geworden op: do 11 sep 2003, 19:02
Postcode: 9220
Fiets: Velo-de-Ville
Locatie: biezestraat 80a 9220 Hamme
Contacteer:

#14 Bericht door wost »

wil mee maar in mijn job is het verlof nogal slecht geregeld :wink:
http://www.2wielen.be" onclick="window.open(this.href);return false; , alles voor 2 en meer wielen.

Gebruikersavatar
Jan.E
catering
Berichten: 1504
Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 19:46
Postcode: 3520
Fiets: te veel fietsen om op te noemen
Locatie: Zonhoven
Contacteer:

#15 Bericht door Jan.E »

Het is maar wat je slecht geregeld noemt natuurlijk. Ge hebt er toch genoeg . :wink:

Plaats reactie