Fietsdodentocht 5 augustus Bornem

Demonstraties, niet-HPV-Toertochten, enz...

Wie rijdt mee?

Ikke zekers
5
33%
Neen dank u
7
47%
Weet nog niet zeker
3
20%
 
Totaal aantal stemmen: 15

Bericht
Auteur
Frank II
Kopman
Berichten: 658
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 7:53
Postcode: 2160
Fiets: Challenge Fujin
Locatie: Wommelgem
Contacteer:

#61 Bericht door Frank II »

Vond persoonlijk dat het wegdek beter meeviel dan voorgaande jaren. Minder keiharde knotsen met mijn voorwiel gehad op de ontbrekende stukken tussen de betonplaten en putdeksels. Misschien omdat ik het wat kalmer aan deed.
Ook viel mij op dat meer putdeksels waren geasfalteerd.

Frank II
Kopman
Berichten: 658
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 7:53
Postcode: 2160
Fiets: Challenge Fujin
Locatie: Wommelgem
Contacteer:

#62 Bericht door Frank II »

Heb zelf 2 ongevallen gezien op het parcours het eerste na 25 km wat pas was gebeurd en een 2e waar de ambulance reeds aanwezig was en de man juist op de brancard was gelegd met een hoofdwonde. Serieuze plas bloed op de weg.

Wat wil je massa volk, en dan de groepen wielertoeristen die ertussen door vlammen waar het toch niet gewoon zijn in groep tussen een hoop volk te rijden waar grote snelheidsverschillen tussen zitten. Ze zijn misschien wel gewoon kort op elkaar in groep te fietsen maar dan 's zondagssmorgens op redelijk rustige wegen waar ze niet continu gehinderd worden door tragere medefietsers. Ze houden dan ook een constantere snelheid aan en moeten niet om de haverklap plots van snelheid veranderden.
Nu komen ze aangevlogen en willen zich overal voorbijwringen Niet te verwonderen dat ze dan eens ineenhaken.

Ik heb 1 groepje meegemaakt dat vloekte omdat ze mij niet ineens voorbijkonden op een smalle wag waar ik in het midden reed omwille van de slechte toestand van het wegdek. So what? Rustig blijven en eens glimlachen.

Gebruikersavatar
Jef
chauffeur
Berichten: 1188
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 20:50
Postcode: 2610
Fiets: Optima Lynx
Locatie: Wilrijk
Contacteer:

#63 Bericht door Jef »

Als ik dat zo lees hier, ben ik wat blij dat mijn conditie nog niet terug was om 170 km te rijden. Ik heb zondag een St.Job-Wilrijk-St.Job (53km) gedaan tegen gemiddelde van 20 en heb thuis (Wilrijk) een uur rust moeten nemen. :?
Een optimist vergist zich evenveel als een pessimist, maar hij leeft gelukkiger.

Plaats reactie