Gentseliggers uitgenodigd te MOORSLEDE

Demonstraties, niet-HPV-Toertochten, enz...

Wie komt ?

Ik kom
2
20%
Ik kom misschien
4
40%
Sorry niet voor mij
4
40%
 
Totaal aantal stemmen: 10

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Jowan
Helper
Berichten: 419
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 22:33
Postcode: 8810
Fiets: optima stinger
Locatie: lichtervelde
Contacteer:

#16 Bericht door Jowan »

ik kom af ,tegen een uur of 10 a 10,30
maar moet jammer genoeg tegen 12u thuis zijn , familiale verplichtingen

Gebruikersavatar
marksje
ploegleider
Berichten: 2185
Lid geworden op: ma 21 mar 2005, 21:16
Postcode: 8830
Fiets: Nazca Fuego M
Locatie: gits (WVl)
Contacteer:

#17 Bericht door marksje »

miniboy schreef:ik kom af ,tegen een uur of 10 a 10,30
maar moet jammer genoeg tegen 12u thuis zijn , familiale verplichtingen
Ik ga ook wat vroeger afkomen. Ben wel zinnens mijn toerke te doen, of beter te gaan verkennen :oops: ben er nog niet aangeraakt; ik weet dan al de weg voor de volgende keer.
...en al wa da ge zegt zijde zelf, nem...

Gebruikersavatar
marksje
ploegleider
Berichten: 2185
Lid geworden op: ma 21 mar 2005, 21:16
Postcode: 8830
Fiets: Nazca Fuego M
Locatie: gits (WVl)
Contacteer:

#18 Bericht door marksje »

Klokslag 10 kwam ik aan in de Rubenslaan. Op het parcours van de Moorsleedse fietsmarathon was het al aangenaam druk. Bij Patrick was het daarentegen zeeeer rustig. Om 10.30 arriveerde Johan en zo waren we met twee. De geleverde en uit te probreren ligfietsen van Tim vielen wel in de smaak van het jeugdige publiek. Gezamenlijk een paar rondekens op het marathonparcours gereden. Johan was tegen de middag terug thuis verwacht, ik niet en ben dan maar aan deel 1 van mijn uitgestippelde tocht begonnen. Al zeg ik het zelf een wreed schoon toerke. Op en neer slingerende baantjes door bos en veld, soms aan 60 per uur dan weer aan 10. Eén keer een straat te vroeg ingedraaid met wat cyclocross tot gevolg maar toch terug op het juiste traject uitgekomen. In Zonnebeke bij de bakker enige mondvoorraad opgeslagen. Een paar km verder …de eerste regendruppels. Even geschuild, mijn koffiekoekjes naar binnen gespeeld, wat staan klappen tegen 2 paarden en 3 pony’s. Het blijft regenen. Regenjas en broek uitgehaald, er mijn kaart even bijgehaald en mijn traject naar huis uitgezet. Via nog een aantal knooppunten en enkele serieuze buien op mijn nek, naar huis gebold. Drijfnat (maar gelukkig) rond 15 hr aangekomen, 85 km op het tellerke. De warme douche doet deugd.
...en al wa da ge zegt zijde zelf, nem...

Plaats reactie