Flanders Tour

Demonstraties, niet-HPV-Toertochten, enz...
Plaats reactie

Ik rij mee met de Falnders tour

zeker weten het was te tof vorig jaar
6
32%
ik twijfel nog,
1
5%
nope thanks, fietsen tenten opbouwen en afbreken zegt me totaal niets
2
11%
zou wel willen MAAR ik kan onmogelijk
10
53%
 
Totaal aantal stemmen: 19

Bericht
Auteur
jonathan

#76 Bericht door jonathan »

was inderdaad zalig en ook heerlijk verruimend.

de tochten waren varierend en de sfeer zat er meestal wel stevig in.
hoogtepunt was voor mij gisterenavond, heerlijke mensen en zalige sfeer

en hoewel wost het niet altijd wil horen zou ik toch nog eens bedanken voor alles.

jonathan (wolfje mist iedereeeeeeen!) alaerts

Gebruikersavatar
wieseltje
Junior
Berichten: 58
Lid geworden op: zo 21 aug 2005, 18:09
Fiets: Kettwiesel
Contacteer:

#77 Bericht door wieseltje »

Na meer dan 40 km in de file te hebben gestaan ben ik ook terug thuis om dadelijk terug van mijn eigen bedje te kunnen genieten.
File kwam door een vrachtwagen die een lading champignonnen euhm bananen was verloren... :twisted:

Nen dikke bravo voor de mensen die de tijd en de energie er in hebben gestoken om van die 5 dagen zo een mooie 5 dagen te maken.

En een grote merci van mijne kant richting de BionX's onder de groep :oops: :wink:

Ik weet alleen niet goed welke spieren ik het meeste voel... die van het fietsen of die van het lachen... :roll:

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#78 Bericht door Edje »

:twisted: 1 banaan trala la la la 2 banaan euh Champignon
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#79 Bericht door Edje »

Ook gearriveerd, toffe week toffe bende toffe sfeer, toffe routes ( bedankt Patrick om je streek aan ons te tonen) kort weg, waar blijft 2008 :wink:

Katleen en Wost super bedankt voor de goede brokjes :wink:
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#80 Bericht door Wouter D »

berichtje aan al de liggers van hjéél vloandern.

twas megatof, dit jaar een nog toffere bende dan vorig jaar, als we zo doorgaan kan de toekomst van flanderstour niet meer stuk.

een dikke merci in de richting van de kookploeg.

en vooral een dikke merci in de richting van de deelnemers die het voor ons hebben mogelijk gemaakt om al dat werk te laten opbrengen.

patrick P, uw route was dus wel degelijk zo plat als een champignon. dan wel de platste in de streek, ze hebben gezweet in de klimmetjes en des te meer genoten in de afdalingen. we gaan u nog voor onze kar spannen als we mogen.

een deel van de foto's staan al op mijn pc. John turvey zal spoedig de zijne opsturen nadat hij de minder goede eruitgehaald heeft, kunnen deelnemers die foto's hebben genomen, die opsturen naar mij?
adres kan je bekomen door me te mailen op wouter@gentseliggers.net.

ze zeggen hier dat ik raar tiep????
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
quattrovelootje
General Manager
Berichten: 2529
Lid geworden op: vr 28 nov 2003, 14:40
Postcode: 2380
Fiets: Rans Stratus
Velomobiel: Quattrovelo #66
Contacteer:

#81 Bericht door quattrovelootje »

Allee, ik ben ook een twintig minuutjes geleden thuis aangekomen. Zo"n Lf route bij nacht is toch net even iets anders dan overdag :wink: .
Maar langer ook ! Dedju, wat heb ik een km's moeten omrijden omdat de overzetten na 21.00u niet meer werken ! Grrrr :evil: !

Wat de Flanders Tour betreft : Een paar nieuwe mensen leren kennen en sommige ánders leren kennen, wree goe gelachen, goe ge(vr)geten en schoon stukskes Vlaandren gezien, meer moet dat voor deze ligger niet zijn. En .... samen met Jonathan laten zien dat 26" wielen rulen, ook bij liggers :twisted:

Aan allen die eraan hebben meegeholpen : wreed bedankt, het was weer tof (de afwezigen hadden groot ongelijk). Wost en Kathleen : het eten was weer prima (zoals gewoonlijk). En diegenen die Wieseltje een handje (of meer) hebben toegestoken : bedankt mannen ! Maar ik ben best wel trots op mijn vrouwke hoor !

Tihamér -net 4 ijsjes naar binnen geschrokt (meer lagen er niet in de vriezer :cry: ), nu naar bed !
Laatst gewijzigd door quattrovelootje op za 21 jul 2007, 11:05, 1 keer totaal gewijzigd.
i ride my bikes to ride my bikes

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#82 Bericht door Edje »

mag je best trots op zijn op je vrouwke.

Allez om 3,00 's morgens aankomen ook puike prestatie, maar ja je rijdt dan ook met de rolls royce van de ligfietsen, al moet je best oppassen om niet op zon fiets in slaap te vallen :wink:
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

jonathan

#83 Bericht door jonathan »

Edje schreef:mag je best trots op zijn op je vrouwke.

Allez om 3,00 's morgens aankomen ook puike prestatie, maar ja je rijdt dan ook met de rolls royce van de ligfietsen, al moet je best oppassen om niet op zon fiets in slaap te vallen :wink:
da zal wel een combinatie van benen en fiets zijn zeker???
maar toch op de avondlijke toch door de bossen raced met die rolls (en daar leek hij meer op een SUV ipv een HPV) :wink:
maar inderdaad van de moment dat je ergens onbekent terrein verkent is een 2*26" fiets veruit de beste

jonathan (zou je met een cougar ook kunnen racen?) alaerts

Gebruikersavatar
wieseltje
Junior
Berichten: 58
Lid geworden op: zo 21 aug 2005, 18:09
Fiets: Kettwiesel
Contacteer:

#84 Bericht door wieseltje »

de beeldekes die wij afgelopen week hebben getrokken, vind je op volgende link :

http://travel.webshots.com/album/559960539dCUsgG :lol:
Laatst gewijzigd door wieseltje op za 21 jul 2007, 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
quattrovelootje
General Manager
Berichten: 2529
Lid geworden op: vr 28 nov 2003, 14:40
Postcode: 2380
Fiets: Rans Stratus
Velomobiel: Quattrovelo #66
Contacteer:

#85 Bericht door quattrovelootje »

Edje schreef:maar ja je rijdt dan ook met de rolls royce van de ligfietsen, al moet je best oppassen om niet op zon fiets in slaap te vallen :wink:
Edje, ook op een rolls royce moet je trappen om vooruit te komen hoor ! Al zie ik een rolls nog niet meteen door het bos raggen, wat met mijn XP wel blijkt te kunnen :twisted:
En nee, ik val niet in slaap op mijn ligfiets :roll:
(je kan toch beter dan dat, of ben je nu ook bukfietser geworden dat je die opmerking maakt :twisted: ?)

Tihamér -lekker in eigen bed vannacht
i ride my bikes to ride my bikes

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#86 Bericht door Edje »

kan niet op nen bukker rijden, dus die bekering kan ik niet maken, maar de stratus rijdt zo comfi ;-)
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
Bozzl
Neo Prof
Berichten: 229
Lid geworden op: vr 29 sep 2006, 19:42
Postcode: 9240
Fiets: Pioneer
Locatie: Zele
Contacteer:

#87 Bericht door Bozzl »

En ik maar komen kijken naar al die velomobiels die meededen.... ze waren of al naar huis of met de ligger :roll:
Nobody's perfec

Gebruikersavatar
quattrovelootje
General Manager
Berichten: 2529
Lid geworden op: vr 28 nov 2003, 14:40
Postcode: 2380
Fiets: Rans Stratus
Velomobiel: Quattrovelo #66
Contacteer:

#88 Bericht door quattrovelootje »

Bozzl schreef:En ik maar komen kijken naar al die velomobiels die meededen.... ze waren of al naar huis of met de ligger :roll:
Oh, sinds wanneer is een vm geen ligger meer :twisted: ?
Je kan trouwens niet altijd afgaan op de info op de website. Er was bvb ook een hele familie die mee zou rijden, maar die is ook niet komen opdagen !!!
Ik ben in elk geval wel van plan om met de AW naar Zolder te gaan, maar mss is dat te ver uit de buurt en kom je niet af. Maar troost je : ik ben voorlopig nog niet van plan van hem weg te doen hoor :wink:

Tihamér -had 2 dagen liever met de AW gereden dan met de XP :lol:
i ride my bikes to ride my bikes

Gebruikersavatar
Bozzl
Neo Prof
Berichten: 229
Lid geworden op: vr 29 sep 2006, 19:42
Postcode: 9240
Fiets: Pioneer
Locatie: Zele
Contacteer:

#89 Bericht door Bozzl »

allewedertje schreef:Ik ben in elk geval wel van plan om met de AW naar Zolder te gaan, maar mss is dat te ver uit de buurt en kom je niet af.
Als 't uitkomt voor onze "atletiekende jongeren", komen we zeker af... met motorhome én ligger ;-)
Nobody's perfec

Gebruikersavatar
kleintje
Helper
Berichten: 273
Lid geworden op: do 27 apr 2006, 16:45
Fiets: een echte kadett
Locatie: overslag
Contacteer:

#90 Bericht door kleintje »

En nee, ik val niet in slaap op mijn ligfiets :roll:


alleen op het terras :P

Plaats reactie