Wedstrijd Zolder/Peer

Demonstraties, niet-HPV-Toertochten, enz...
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Recumby
Neo Prof
Berichten: 226
Lid geworden op: vr 12 sep 2003, 19:45
Postcode: 8755
Fiets: M5 low racer
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Wedstrijd Zolder/Peer

#1 Bericht door Recumby »

Ik ben niet geweest zaterdag. Het weerbericht voorspelde veel neerslag, vooral in het oosten. Dus...
Hoe is het jullie (renaat&stijn) vergaan?
go veggie, but above all, go BENT! www.ligfietser.tk

Gebruikersavatar
El Stino
Neo Prof
Berichten: 235
Lid geworden op: do 11 sep 2003, 11:55
Postcode: 8790
Locatie: Waregem
Contacteer:

zolder

#2 Bericht door El Stino »

Hallo Haiden,
we waren zaterdag met twee van de Gentse Liggers: Renaat en ikzelf.
In tegenstelling tot het wat voorspeld werd, is het de HELE dag droog geweest in Zolder \:D/ ...
Enkel in de voormiddag voor het rijden van de tijdrit (snelste ronde) lag het circuit hier en daar nog een beetje nat.
In de namiddag hebben we het criterium op een volledig droog wegdek kunnen rijden.
Het circuit zelf is heel leuk & afwisselend om op te rijden, maar niet te onderschatten qua lastigheidsgraad. Vooral dat heuveltje dat er van ver niet spectaculair uitziet is op den duur een serieuze kuitenbijter (nietwaar Renaat? :wink: ).
Voor mij verliep de wedstrijd relatief goed, tot ik na een uur serieuze krampen kreeg in mijn dijen en het beste eraf was ... :(
Uiteindelijk had ik een gemiddelde van 37,9 km op m'n tellertje staan.
Daarmee was ik 25e op zo'n 40 deelnemers ...
De officiële uitslag zal normaalgezien in de loop van volgende dagen op de Ligfietsplaza te zien zijn.
Jammer dat je er niet bij was; ik had je nochthans proberen te bellen zaterdagmorgen voor ik vertrok, maar je sliep waarschijnlijk nog.
Stijn VDM

Gebruikersavatar
renaat
Helper
Berichten: 360
Lid geworden op: ma 15 sep 2003, 10:16
Postcode: 9820
Fiets: M5 CLR
Locatie: Merelbeke
Contacteer:

#3 Bericht door renaat »

Zolder was inderdaad de max!
Het beruchte heuveltje was inderdaad een echte kuitenbijter. De eerste keer verteer je het nog, de tweede keer ook nog maar naarmate de wedstrijd vordert schakel je alsmaar verder terug, op het einde kroop ik nog naar boven ... Maar toch was het een fantastische ervaring.
Uitslagen vind je hier: http://www.ligfiets.net/wedstrijden/

Goed nieuws Stijn, je bent 24ste geworden met gemiddelde snelheid van 38.7. Je kilometertellertje geeft dus bijna een kilometer te weinig aan.

En... de Gentse Liggers waren niet met 2 maar met 3. Ook Ward deed in de namiddag mee.

En ik sluit me helemaal bij Stijn aan, Haiden, je had er moeten bij zijn. Je had er jouw hartje kunnen ophalen. Wat een prachtig parcours om op te racen.

Dus volgende keer ....
En bij deze ook een oproep aan alle anderen als je zin hebt om eens een wedstrijd mee te rijden, laat je niet afschrikken, gewoon doen.

Greetz,
renaat
Greetz,

renaat

Gebruikersavatar
Recumby
Neo Prof
Berichten: 226
Lid geworden op: vr 12 sep 2003, 19:45
Postcode: 8755
Fiets: M5 low racer
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

#4 Bericht door Recumby »

Gatverdikke, da's jammer!
Nu ben ik natuurlijk spijtig dat ik niet ben meegeweest!


Proficiat aan alle3!
Op naar Cyclevision!
go veggie, but above all, go BENT! www.ligfietser.tk

Plaats reactie