WK 2007 ZOLDER

Demonstraties, niet-HPV-Toertochten, enz...
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Luc Willaert
General Manager
Berichten: 3432
Lid geworden op: do 18 sep 2003, 20:54
Postcode: 8400
Fiets: Mango 137
Locatie: Oostende
Contacteer:

#46 Bericht door Luc Willaert »

Ik ben de caravan aan het opruimen en zie net dat mijn barbecuetoestel niet mee is.
Is blijven staan bij het circuit. Toevallig iemand op gelet die het meegebracht heeft???

Groeten

Luc

Dieter
Supporter
Berichten: 15
Lid geworden op: di 04 apr 2006, 14:34
Locatie: kapellen
Contacteer:

#47 Bericht door Dieter »

In de gazet van Antwerpen een artikel met de zelfde tekst als het belang van limburg. Maar de foto's zijn er wel andere. Pagina is wel te groot voor mijn scanner :-s.

Groetjes Dieter

Gebruikersavatar
Johan Clerx
General Manager
Berichten: 3123
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
Postcode: 3690
Fiets: Quest 300
Locatie: Zutendaal
Contacteer:

#48 Bericht door Johan Clerx »

Luc Willaert schreef:Ik ben de caravan aan het opruimen en zie net dat mijn barbecuetoestel niet mee is.
Is blijven staan bij het circuit. Toevallig iemand op gelet die het meegebracht heeft???

Groeten

Luc
Ik denk dat Marc en Miek dat hebben meegenomen.

Gebruikersavatar
graddus
knopenhakkert
Berichten: 2437
Lid geworden op: wo 10 sep 2003, 23:11
Postcode: 4575NA
Fiets: FlevoRacer Hurricane NMe Taifun
Locatie: Overslag NL
Contacteer:

#49 Bericht door graddus »

Lucske, wat mijn vrouw hierboven vergeet te bevestigen, ik heb uw bbq en houtskool van de vergetelheid weten te redden. Te bezoeken in Overslag :)

Gebruikersavatar
Luc Willaert
General Manager
Berichten: 3432
Lid geworden op: do 18 sep 2003, 20:54
Postcode: 8400
Fiets: Mango 137
Locatie: Oostende
Contacteer:

#50 Bericht door Luc Willaert »

graddus schreef:Lucske, wat mijn vrouw hierboven vergeet te bevestigen, ik heb uw bbq en houtskool van de vergetelheid weten te redden. Te bezoeken in Overslag :)
OK, bedankt voor de goeie zorgen, kzal hem eens komen bezoeken.

Grtjs

Luc

Gebruikersavatar
toy
Kopman
Berichten: 591
Lid geworden op: di 01 jun 2004, 22:52
Postcode: 3941
Locatie: eksel
Contacteer:

#51 Bericht door toy »

Ik heb de 2 artikels ingescand en op deze link zijn ze te vinden
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Johan Clerx
General Manager
Berichten: 3123
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
Postcode: 3690
Fiets: Quest 300
Locatie: Zutendaal
Contacteer:

#52 Bericht door Johan Clerx »

De volledige uitslag staat inmiddels ook online: http://www.ligfiets.net/wedstrijden/

En ook op ROB TV staat er een berichtje over het WK: http://www.robnet.be/sport.php

Gebruikersavatar
lieve
Kopman
Berichten: 591
Lid geworden op: wo 26 jan 2005, 23:01
Postcode: 9160

#53 Bericht door lieve »

Luc Willaert schreef:
graddus schreef:Lucske, wat mijn vrouw hierboven vergeet te bevestigen, ik heb uw bbq en houtskool van de vergetelheid weten te redden. Te bezoeken in Overslag :)
OK, bedankt voor de goeie zorgen, kzal hem eens komen bezoeken.

Grtjs

Luc
ook voor die wijn(GLAS)

Gebruikersavatar
crash-quest-dummy
patiënt
Berichten: 2588
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 21:27
Postcode: 2570
Fiets: gazelle opa fiets met remstangen
Locatie: Duffel, 200m van FKP 66
Velomobiel: C²'Q76 °2003
Contacteer:

#54 Bericht door crash-quest-dummy »

tegen volgende keer steek ik echt snellere bandjes en smeer ik de ketting vooraf, in plaats van pas dag 2 :oops:
even het boekje "Zen, en de kunst van motoronderhoud" herlezen ...
Stop Fueling Around

Gebruikersavatar
graddus
knopenhakkert
Berichten: 2437
Lid geworden op: wo 10 sep 2003, 23:11
Postcode: 4575NA
Fiets: FlevoRacer Hurricane NMe Taifun
Locatie: Overslag NL
Contacteer:

#55 Bericht door graddus »

'even' zei die :roll:

Gebruikersavatar
sietse
Junior
Berichten: 91
Lid geworden op: zo 23 jan 2005, 23:17
Postcode: 2900
Locatie: Schoten
Contacteer:

#56 Bericht door sietse »

Ik wil hier ook eventjes mijn ervaring over het WK uit de doeken doen. Allereerst een dikke proficiat aan de organisatoren, alles liep gesmeerd naar mijn gedacht!
Ikzelf was er enkel zondag (door vergetelheid zaterdag overgeslagen) .
De 1km staande start is normaal een kolfje naar mijn hand, daar verlies ik zelden op. Op zolder was ik spijtig genoeg pas 4e algemeen en 2e ongestroomlijnd. Een goede prestatie op zich maar een persoonlijke teleurstelling. Nu ja ik kan het altijd nog op het weer steken hé!
In de namiddag is het plan dan beginnen rijpen om eventueel met een volledige stroomlijn te rijden, en toevallig had marini nog een exemplaar mee naar Zolder genomen. Ben eens gaan horen of ik ermee mocht rijden op de 100km. Dat was direct in orde als ik Eric maar kon helpen in het eindklassement , dwz, Ymte en Hans voorbijsteken en liefst Eric er nog voor duwen. We hebben snel de lengte wat aangepast en andere pedalen erop en klaar was de raket. Eric vertelde me dat ik de 11 (kleinste kransje) niet veel nodig zou hebben. Ok geen probleem want die sprong af en toe over. 1 toerke opwarming gereden en me aan de start gezet.
Bij de start direct mee met hans, ymte en marini op kop gezet. Na het rechte stuk was al snel duidelijk dat ik die 11 wel ging gebruiken, in het afdalen haalden we vlot 60+. Na 3 ronden waren hans en ymte al een klein beetje uitgelopen op marini en mezelf en voelde mijn benen goed aan om wat te gaan versnellen. marini kon blijkbaar niet volgen en ik ging dan maar alleen door. Onze afspraak was dat ik niet tussen marini en ymte en hans mocht finishen, dit om de marini's eindstand niet te verspelen. Dus... één oplossing, winnen maar! Ik ben langzaam het gaatje beginnen toerijden naar de 2 questen. Ongeveer halfweg de wedstrijd reed ik samen met ymte aan de leiding. Ik heb heel eventjes de 2 questen achter mij kunnen laten maar op het eerste deel van het parcours waren zij in het voordeel. Op het dalende stuk konden mijn benen niet meer volgen bij snelheden van 65 km/u en meer, te weinig versnellingen. Die fiets kon zeker nog sneller. Op het tweede deel met de chicane en het oplopende deel was ik dan weer in het voordeel.
Hans was al een tijd uit het zicht verdwenen dus ik dacht dat het enkel tussen ymte en mij zou gaan, ik moest enkel bij hem blijven en de laatste ronde mij op kop zetten en ... winnnen! Na 1u20min begon ik mijn inspanning wel te voelen, ook de niet zo goede zit begon mijn zitvlak parten te spelen, ik had mijn schoenen te strak aangespannen en ik voelde al een tijdje mijn voeten niet meer. Op dat ogenblik vliegt ymte langs mij heen en zie ik hem meter voor meter wegrijden. Ik probeer nog maar krampjes komen zo langzaam op in het zitvlak en de voetzolen. Als ik ook hans terug achter mij opmerk is mijn moraal om te winnen wel weg... hans passeert me na 1u30 (nog 5 rondjes te gaan). ook hem kan ik niet volgen. Op dat ogenblik denk ik terug aan onze gemaakte afspraak met marini, niet tussen quests en marini finishen, en waar zit ik nu juist..... ERTUSSEN, dan maar vertragen en marini terug voorlaten. ik vertraag iets te hard voor de laatste chicane, krijg kramp in mijn voet en voel me kantelen.... tot tegen de grond. Ja goesting en race over. Ik klim rustig uit de fast fish 1 en laat mijn krampen de vrije loop gaan....
Een aantal minuten later zie ik marini passeren en laat ik hem weten dat alles ok is. Ik begeef mij te voet terug naar de start en bedank alle supporters, want die hebben mij zeer goed gemotiveerd.
Na de wedstrijd nog even kort overleg gehad met marini en hem toch maar meegedeeld dat er een groter blad in moet vooraan. De fiets kan nog sneller , daar ben ik zeker van. Ik ben zelfs van mening als ik een betere zit en een zwaarder verzet had gehad dat ik deze wedstrijd had gewonnnen! Ik had bijna de hele wedstrijd op die 11 gereden! klinkt misschien straffe taal maar de fiets is echt snel. Vandaag op ligfietspaza nog eens opgezocht en zat op een gemiddelde van 51km/u.
Ik heb mij echt geamuseerd tijdens de wedstrijd en ik hoop dat de andere deelnemers dat ook gedaan hebben. Nogmaals dank aan marini voor het uitlenen van zijn snelle fast fish 1!

groetjes

Sietse

Gebruikersavatar
quattrovelootje
General Manager
Berichten: 2529
Lid geworden op: vr 28 nov 2003, 14:40
Postcode: 2380
Fiets: Rans Stratus
Velomobiel: Quattrovelo #66
Contacteer:

#57 Bericht door quattrovelootje »

sietse schreef:Ik ben zelfs van mening als ik een betere zit en een zwaarder verzet had gehad dat ik deze wedstrijd had gewonnnen!
Allee vooruit, dan weet je wat je tegen volgend jaar moet hebben om te kunnen winnen. Lijkt me piece of cake als ik het zo lees ....

Tihamér -laat winnen en verliezen (en het uitrekenen daarvoor) liever aan anderen over :wink:
i ride my bikes to ride my bikes

jonathan

#58 Bericht door jonathan »

crash-quest-dummy schreef:tegen volgende keer steek ik echt snellere bandjes en smeer ik de ketting vooraf, in plaats van pas dag 2 :oops:
even het boekje "Zen, en de kunst van motoronderhoud" herlezen ...
Kojak + 2*stelvio?

jonathan- zou wel snellere banden willen leggen onder zijn FAW, maar hij is bij de uitdeuker...

jonathan

#59 Bericht door jonathan »

sietse schreef:Ik wil hier ook eventjes mijn ervaring over het WK uit de doeken doen. Allereerst ............een zwaarder verzet had gehad dat ik deze wedstrijd had gewonnnen! Ik had bijna de hele wedstrijd op die 11 gereden! klinkt misschien straffe taal maar de fiets is echt snel. Vandaag op ligfietspaza nog eens opgezocht en zat op een gemiddelde van 51km/u.
Ik heb mij echt geamuseerd tijdens de wedstrijd en ik hoop dat de andere deelnemers dat ook gedaan hebben. Nogmaals dank aan marini voor het uitlenen van zijn snelle fast fish 1!

groetjes

Sietse
ja man uw 100km leek me toch nog een stuk spannender dan die van mij!
ik zat heel lang alleen in zo een leegte waar geen groepje rijd, zonder snelheidmeter en alleen gaat de moraal echt enorm naar achter. :( . achteraf in het groepje van wouter terecht gekomen maar toen was de goesting al lang over.
gefinished net voor Barbara, wat niet geweldig is want de dag ervoor had ik haar nog 2*gedubbeld.
beetje erg als je op het niveau van een vrouw rijd. :oops: :oops:
maar ok het was leuk, ik kom volgende keer weer en hoop dan op een betere plaats dan 9de.

jonathan- wil blijven groeien

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#60 Bericht door Edje »

sietse schreef:Ik heb mij echt geamuseerd tijdens de wedstrijd en ik hoop dat de andere deelnemers dat ook gedaan hebben.
Sietse de supporters hebben ook genoten van je 100 km :wink: EN tof dat je in het voordeel van Marini WOU rijden :wink:
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Plaats reactie