velomobieltreffen tijdens gent fietst

Demonstraties, niet-HPV-Toertochten, enz...

zo een velomobieltreffen...

dat zie ik wel zitten en wil er aan meewerken
6
22%
dat zie ik wel zitten en ik wil zeker komen
14
52%
dat zie ik wel zitten maar weet nog niet of ikkan op de 18°sept
3
11%
jullie doen maar, ik heb andere interesses
0
Geen stemmen
staat al iets anders gepland die dag, spijtig eigenlijk
4
15%
 
Totaal aantal stemmen: 27

Bericht
Auteur
Ward De Meyer
catering
Berichten: 1661
Lid geworden op: za 08 nov 2003, 11:12
Postcode: 2930
Fiets: Stinger
Locatie: Brasschaat
Contacteer:

#46 Bericht door Ward De Meyer »

Om 20:55 de oprit opgereden. IK was blij dat ik eindelijk thuis was, want de laatste 20km met een lege maag gereden.Twas idd hééél tof en zeker voor herhaling vatbaar!

Weeral 180km op de teller.

Ik ga nu maffen...
Optima Stinger EX met Aeropunt

Gebruikersavatar
Duckjibepete
dokter
Berichten: 1428
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 19:26
Contacteer:

#47 Bericht door Duckjibepete »

http://community.webshots.com/album/454353331QkJQkl

begin al maar te downloaden manne! Mijn fotookes van Gent fietst.
Vond het héél erg leuk en gezellig! Tnx aan iedereen die er was! :wink:
ride to live, live to ride

Gebruikersavatar
fred101060
kmvreter v/d maand
Berichten: 268
Lid geworden op: wo 06 apr 2005, 18:10
Locatie: purmerend
Contacteer:

Jammer

#48 Bericht door fred101060 »

Zo jammer dat ik er niet bij was, maar wie weet ooit nog eens.
Wel mooie foto's gemaakt en wat staan ze snel one-line zodat ik toch een beetje mee kon doen.

Fred-die vandaag wel gefietst en gewandeld heeft-de Blok
www.kingstar.nl
mijn sponsor

Gebruikersavatar
quattrovelootje
General Manager
Berichten: 2529
Lid geworden op: vr 28 nov 2003, 14:40
Postcode: 2380
Fiets: Rans Stratus
Velomobiel: Quattrovelo #66
Contacteer:

Re: Jammer

#49 Bericht door quattrovelootje »

fred101060 schreef:Zo jammer dat ik er niet bij was, maar wie weet ooit nog eens. Wel mooie foto's gemaakt en wat staan ze snel one-line zodat ik toch een beetje mee kon doen.
Snik snik, kon er alweer niet bij zijn dit jaar, maar de fotoos maken toch een beetje goed ....

Tihamér -wil er volgend jaar toch zelf bij zijn
i ride my bikes to ride my bikes

Gebruikersavatar
tom peeters
Neo Prof
Berichten: 240
Lid geworden op: wo 25 mei 2005, 9:31
Postcode: 9100
Fiets: leiba
Locatie: sint-niklaas
Contacteer:

#50 Bericht door tom peeters »

Een zeer fijne dag was het. Bij mij stond er na aankomst thuis 143 km plezier op de Leiba-teller. Dank vooral aan de organisatoren voor het vlekkeloze verloop.
tom peeters

Gebruikersavatar
lieve
Kopman
Berichten: 591
Lid geworden op: wo 26 jan 2005, 23:01
Postcode: 9160

#51 Bericht door lieve »

En dan heb ik nog vergeten te vermelden dat er nog anderen present waren zoals bijvoorbeeld ons aller Lieve-van-de-vlag-en-de-Flevobike die braaf (?) de middaguren doorgebracht hebben in een bruisende Gentse binnenstad.

ik ben een braaf meisje hoor :twisted: :twisted:

Gebruikersavatar
wieseltje
Junior
Berichten: 58
Lid geworden op: zo 21 aug 2005, 18:09
Fiets: Kettwiesel
Contacteer:

#52 Bericht door wieseltje »

nog wat beeldmateriaal van Gent Fietst !
http://community.webshots.com/album/455316078vElREm

ja wouter nu niet gaan vragen of ik zeker ben van de link he :p
want heb hem net aangepast ;)
Laatst gewijzigd door wieseltje op ma 19 sep 2005, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#53 Bericht door Wouter D »

wieseltje, zeker van die link? ik krijg de melding dat de pagina, of verplaatst is, of niet meer bestaat.

of het ligt aan mij eeh.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

#54 Bericht door eeuwige reiziger »

Inderdaad, het was een bijzonder fijne dag. Een dag vol kameraadschap, met een uitstekende sfeer en gekruid door respect voor elkaars vm-keuze. Geen "grote-borst-op-zetterij" en "mijn-eigen-velomobiel-is-de-beste". Wel elkaar wat grappend plagen ("Ben je dan toch bovengeraakt met die zware Versatile van je?", zei een zekere Mango-bestuurder - of zullen we maar namen noemen, Johan? :wink: ).

Een aangename route (met dank aan Wouter!) met een heerlijk oponthoud in Schellebelle (waar de DAS uitstekende smaakte - gelukkig, anders had ik nog een eitje - lees: een Leibatje - met Tom te pellen). Kortom, er mogen nog van die dagen komen!

Gebruikersavatar
Johan Clerx
General Manager
Berichten: 3123
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
Postcode: 3690
Fiets: Quest 300
Locatie: Zutendaal
Contacteer:

#55 Bericht door Johan Clerx »

Fotokes ook even op mijn website gezet. Jullie kunnen ze hier vinden.

Als je een of ander foto in een hogere resolutie wil geef je maar een seintje.

@eeuwige: moest je niet zijn bovengeraakt zou dat waarschijnlijk aan die drinkbus (of beter bierton) van je hebben gelegen dan aan het gewicht van de Versatile :wink: (die trouwens heel leuk en comfortabel is om mee te fietsen)

Gast

vrouw in Gent

#56 Bericht door Gast »

Als enige vrouw tussen snelheidsfreaks had ik mijn eerste zondags ligfietstoertochtje toch iets anders voorgesteld! maar twas plezant, heb 2x de grond gezien, extra spieren gekweekt en was koprijder dus :wink:

volgend jaar méér sportieve vrouwen aub! (Afi is reeds kandidaat...)

proficiat aan de snelle duivels

Amie

jan
Supporter
Berichten: 7
Lid geworden op: do 25 sep 2003, 8:32
Postcode: 2240
Fiets: een handvol
Locatie: viersel
Contacteer:

#57 Bericht door jan »

Wouter schreef:het zal voor mij wsk het treffen worden hoor, jammer, maar er zijn nu eenmaal dingen die belangerijker zijn. willen we het doel van hpv letterlijk naar voor brengen: "de vereniging heeft tot doel de bekendmaking, de ontwikkeling en het bevorderen van het gebruik van voertuigen die in hoofdzaak aangedreven worden door menselijke kracht. "

dan lijkt deelname aan een velomobieltreffen tijdens een organizatie zoals gent fietst daar meer aan te voldoen dan meeracen op en wedstrijd.
nu gaan er wsk wel anderen (toppers) kiezen voor de wedstrijd, so be it.
Even een verslag uit Ham. De organisatie contacteerde ons op de fietsbeurs in Retie, maart. Vorige jaren was er steeds de Eustaff waar we rekening mee hielden, die werd verplaatst naar juni zodat dit weekend vrij kwam. De datum werd op de agenda geplaatst en op de ledendag bekend gemaakt. ervaring leert ons de politiecommissarissen soms een beetje weigerachtig staan tegenover ligfietswedstrijden wegens onbekend en dat je moet wachten op hun fiat om zeker te zijn van toelating, vandaar dat er in het begin stond "nog te bevestigen". De organisatie verwachtte 4000 mesen , door het goede weer waren het er meer. Het publiek kon op op verschillende plaatsen ligfietsen testen en wij kregen rijen toeschouwers tijdens de wedstrijd, die overigens best spannend was. Heel de namiddag hebben de testfietsen niet stil gestaan. Het effect is natuurlijk niet meetbaar maar ik denk dat beide evenementen (Gent en Ham)perfect in de doelstelling van de club passen.

Jan

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#58 Bericht door Wouter D »

jan schreef: Het effect is natuurlijk niet meetbaar maar ik denk dat beide evenementen (Gent en Ham)perfect in de doelstelling van de club passen.

Jan
daar ben ik het helemaal mee eens Jan. ik zal de bijsluiter van ham niet goed hebben gelezen. Ik was ervan overtuigd dat er enkel ligfietswedstrijd was in Ham en meer niet, nu ik een andere toelichting gekregen heb. zijn de donkere wolken er rond verdwenen en krijgen we er een klare kijk op.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
graddus
knopenhakkert
Berichten: 2437
Lid geworden op: wo 10 sep 2003, 23:11
Postcode: 4575NA
Fiets: FlevoRacer Hurricane NMe Taifun
Locatie: Overslag NL
Contacteer:

#59 Bericht door graddus »

Als moderator stel ik voor om een nieuw topic over te openen over gent fietst 2010, met een nieuwe poll. Aansluiten bij een topic uit 2005 lijkt mij nogal verwarrend.

edit: ik heb de topics opgesplitst, hier verder

Gesloten