hoe was cyclevision?

Demonstraties, niet-HPV-Toertochten, enz...
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
GeertJ
Site Admin
Berichten: 1295
Lid geworden op: ma 08 sep 2003, 22:25
Postcode: 9031
Fiets: Challenge Taifun
Locatie: Drongen
Contacteer:

#46 Bericht door GeertJ »

idee :idea:
kan je niet gewoon het logo uitknippen, en dan het stuk waar het logo uit komt, gebruiken als mal, en bvb met spuitbus of alcoholstift niet op die vlagjes kleuren? Meestal zijn die vlagjes toch van plastiek ofzo eh, moet er dus wel redelijk lang op zitten...
Groeten
Geert
Challenge Taifun

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#47 Bericht door Wouter D »

kan je niet gewoon, indien die vlagjes echt van plastiek zijn, een sticker aan beide kanten kleven en vijf euro betalen :-) dan geraak ik die ook eindelijk eens kwijt en kan er weer eens een beetje van in kas gaan,µ

de uitslagen van de wedstrijden staan trouwens online op http://ligfiets.net/wedstrijden/
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
lieve
Kopman
Berichten: 591
Lid geworden op: wo 26 jan 2005, 23:01
Postcode: 9160

#48 Bericht door lieve »

=D> wouter
en da is werk minder voor mij!!

Gebruikersavatar
Duckjibepete
dokter
Berichten: 1428
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 19:26
Contacteer:

#49 Bericht door Duckjibepete »

moeten we dan allemaal met een vlaggetje rondrijden, wel leuk eigenlijk voor een toertocht :lol: Dan moeten we vlaggetjes zien vast te krijgen; Manu heeft er nog een hele hoop van die groene van KBC, misschien kan die KBC er af met tolueen, sticker erop van GL en rijen maar!
ride to live, live to ride

Gebruikersavatar
toy
Kopman
Berichten: 591
Lid geworden op: di 01 jun 2004, 22:52
Postcode: 3941
Locatie: eksel
Contacteer:

#50 Bericht door toy »

Voor mij was CV ook geslaagd. Alleen dat lange wachten vind ik maar niks. Ik moest om 11.00 klaar staan om te vertrekken voor de tijdrit. Toen ging dat niet door omdat de computer maar 170 transponders aankon. Alle nr's boven de 170 wachten tot de eersten na een uur binnen kwamen en wij hun transponder kregen. Uiteindelijk niet moeten wissellen. Van het moment dat er iemand van de baan ging kon een volgende vertrekken.Om 11.45 kon ik eindelijk vertrekken en ben 149é geworden met een 33,??km/h. De vieruursrace heb ik niet meegedaan. Zondag de 45-Minutencriterium rijden, bleek er weer een probleem met de transponders. We moesten 1 voor 1 vertrekken of allles werkte. Toen bleek dat ze te weinig tijd overhadden want de mountainbikers moesten om 15.00h het circuit op. En in plaats van 45 min werden het er 30 minuten. Daarin haalde ik een gemiddelde van een 34km/h en eindigde 86é van de 107 deelnemers Nadien nog meegedaan aan de dragrace(400m sprint). Normaal kregen we 2 pogingen. Bij de eerste poging schoot mijn klikpedaal los en ging terug aanschuiven voor mijn 2é kans maar die mogelijheid bleek niet meer mogelijk. Toen werden de 16 namen afgeroepen voor de afvalrace waar ik niet bij was. Sommige rijders gingen beklag doen en toen werden er 2 extra namen aan toegevoegd. De rest heb ik niet meer afgewacht omdat ik het behoorlijk koud kreeg van al dat lange wachten en ben een goei douchke gaan pakken.

Mijn foto's zijn hier te vinden : http://community.webshots.com/user/liggertoy

Gebruikersavatar
Johan Clerx
General Manager
Berichten: 3123
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
Postcode: 3690
Fiets: Quest 300
Locatie: Zutendaal
Contacteer:

#51 Bericht door Johan Clerx »

waarom ?? :cry:
Inderdaad van pure ontroering ....

Gebruikersavatar
wost
the travelling cook
Berichten: 1731
Lid geworden op: do 11 sep 2003, 19:02
Postcode: 9220
Fiets: Velo-de-Ville
Locatie: biezestraat 80a 9220 Hamme
Contacteer:

#52 Bericht door wost »

toy schreef: Ik moest om 11.00 klaar staan om te vertrekken voor de tijdrit. Toen ging dat niet door omdat de computer maar 170 transponders aankon. Om 11.45 kon ik eindelijk vertrekken

Zondag de 45-Minutencriterium rijden, bleek er weer een probleem met de transponders. We moesten 1 voor 1 vertrekken of allles werkte. Toen bleek dat ze te weinig tijd overhadden want de mountainbikers moesten om 15.00h het circuit op. En in plaats van 45 min werden het er 30 minuten.

Bij de eerste poging schoot mijn klikpedaal los en ging terug aanschuiven voor mijn 2é kans maar die mogelijheid bleek niet meer mogelijk. Toen werden de 16 namen afgeroepen voor de afvalrace waar ik niet bij was. Sommige rijders gingen beklag doen en toen werden er 2 extra namen aan toegevoegd.
Typisch staaltje van hollandse organisatiekunde. :roll:
http://www.2wielen.be" onclick="window.open(this.href);return false; , alles voor 2 en meer wielen.

Gebruikersavatar
graddus
knopenhakkert
Berichten: 2437
Lid geworden op: wo 10 sep 2003, 23:11
Postcode: 4575NA
Fiets: FlevoRacer Hurricane NMe Taifun
Locatie: Overslag NL
Contacteer:

#53 Bericht door graddus »

Niet dat ik hier mijn landgenoten wil gaan zitten verdedigen (sinds de massale uitting van negatief denken van vorige woensdag wil ik nog slechts als europeaan te boek staan), maar ik kreeg lichtjes de indruk dat in het kader van 'we zijn hpv, geen uci, dus we MOETEN alles anders doen' de hele boel een beetje in het honderd liep...

Gebruikersavatar
renaat
Helper
Berichten: 360
Lid geworden op: ma 15 sep 2003, 10:16
Postcode: 9820
Fiets: M5 CLR
Locatie: Merelbeke
Contacteer:

#54 Bericht door renaat »

Vrienden liggers,

zoals je hier al kon lezen heb ik ook moeten wachten alvorens ik kon starten voor de tijdrit, 75 minuten zelfs Organisatorisch zat er iets fouts, iets waarvan ik denk dat het had kunnen voorkomen worden.
Maar ik wil het wel opnemen voor de organisatoren. Cyclevision is een groot event die volledig gedragen wordt door vrijwilligers! Wat zij jaar na jaar neerzetten is een geweldige prestatie. Chapeau dus.
Ik ben geweldig blij dat ik aan zo'n wedstrijd kan deelnemen, de foutjes neem ik er graag bij.

Dus Jack en heel je team, dank je!
Greetz,

renaat

Gebruikersavatar
Proes
chauffeur
Berichten: 1091
Lid geworden op: ma 16 mei 2005, 21:37
Postcode: 2050
Fiets: M5-Highracer
Locatie: Antwerpen (Linkeroever)
Contacteer:

#55 Bericht door Proes »

That's the spirit ... professor Neo!
Na 8 jaar Challenge nu toch eindelijk mijn eigen M5 carbon High-racer :-)

Gebruikersavatar
Duckjibepete
dokter
Berichten: 1428
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 19:26
Contacteer:

#56 Bericht door Duckjibepete »

:wink: en ik was heel blij dat er van de vier uurs race een uur afgedaan werd! :lol: Vond het een héél leuk evenement, ga me tegen volgend jaar iets beter voorbereiden, niet dat dit zich zal vertalen in snelheid, maar zou toch graag zonder peesontstekingen ed zitten na vier uur racen. Ben tijdens de drieuursrace eventjes aan de kant gemoeten omdat ik er volledig door zat, heb toen een ronde gereden aan gemiddeld 13 km/u... Erik Marini heeft toen 3 ronden voorsprong kunnen nemen, want onze tijden lagen ong. gelijk rond de 35 gemiddeld. Ik vind dit een puike prestatie met zoveel wind. De uursrace was ik blijkbaar wel goed in vorm :lol: Ik kijk nu al uit naar volgend jaar! :twisted:
ride to live, live to ride

Gebruikersavatar
Proes
chauffeur
Berichten: 1091
Lid geworden op: ma 16 mei 2005, 21:37
Postcode: 2050
Fiets: M5-Highracer
Locatie: Antwerpen (Linkeroever)
Contacteer:

#57 Bericht door Proes »

heb toen een ronde gereden aan gemiddeld 13 km/u

Zeg watje ... vroeger stond er R.E.S.P.E.C.T onder je naam. Blijkbaar verdwenen? Oh ja, ik weet nog steeds niet wat het betekent!
Na 8 jaar Challenge nu toch eindelijk mijn eigen M5 carbon High-racer :-)

Gebruikersavatar
Duckjibepete
dokter
Berichten: 1428
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 19:26
Contacteer:

#58 Bericht door Duckjibepete »

zonder de puntjes ertussen, basis van sociaal gedrag...
ride to live, live to ride

Gebruikersavatar
Proes
chauffeur
Berichten: 1091
Lid geworden op: ma 16 mei 2005, 21:37
Postcode: 2050
Fiets: M5-Highracer
Locatie: Antwerpen (Linkeroever)
Contacteer:

#59 Bericht door Proes »

gelijk rond de 35 gemiddeld. Ik vind dit een puike prestatie met zoveel wind
ok, ik zal het goed maken ..... inderdaad een puike prestatie.
Ik hoop dat ik dit "ooit" ook met mijn SeiranSL zal kunnen.
't Zal dan niet zo hard mogen waaien.
Na 8 jaar Challenge nu toch eindelijk mijn eigen M5 carbon High-racer :-)

Frank II
Kopman
Berichten: 658
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 7:53
Postcode: 2160
Fiets: Challenge Fujin
Locatie: Wommelgem
Contacteer:

#60 Bericht door Frank II »

en met de puntjes?

Rijdt Echt Sneller op Piste En Cross Terrein?

Plaats reactie