Klikpedalen

Technische aspecten, opties, gadgets, zelfbouw, ...
Bericht
Auteur
eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: Klikpedalen

#16 Bericht door eeuwige reiziger »

Wim -de roetsende schreef:Ik heb de Shimano in maat 45-46 en deze is breed genoeg, ik zou qua maatvoering eigenlijk een maat kleiner zou moeten hebben. Ik vind deze sandaal niet stijf genoeg. Korte ritjes (tot 25km) lukt nog net. Nou ben ik natuurlijk mijn extreem stijve BONT-schoenen gewend :D
Gisteren mijn eerste +250 km-tocht. Sandalen aan. Geen kousen. Aangename ervaring tijdens de doortocht. In het naar huis rijden kreeg ik op een bepaald moment echter last van gloeiende voeten. Niet echt pijnlijk, maar wel vervelend. Ik heb mijn voeten dan iets meer naar voor geduwd, waardoor het contact met het pedaal iets meer naar het midden van de voet kwam te liggen. Het brandend gevoel ebde daarna vrij snel weg, maar ik voelde dat het toch niet echt snor zat met die Shimanosandalen. Die haal ik voortaan niet meer uit voor langere tochten.
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Plaats reactie