Sponsoring

Informatie en advies voor kandidaat ligfietsers of beginners
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Toekomstige ligger
Supporter
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 19:32

Sponsoring

#1 Bericht door Toekomstige ligger »

:!: Mijn eerste topic :!:
Wens me geluk. :D

Ik ben nog maar 18, maar zou graag een velomobiel kopen.
Probleem: de prijs.
Oplossing: sponsoring.
Ik weet nu alleen niet hoe ik hier aan moet beginnen. Heeft iemand een voorbeeldcontract, ideetjes, ... ?

Ik weet dat dit een onderwerp is dat hier al vaak aangehaald is, maar ik zou graag hier zoveel mogelijk info bundelen. Natuurlijk heb ik hier jullie hulp voor nodig. Post dus aub de info en de documenten die je in je bezit hebt.

rik
General Manager
Berichten: 3189
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

#2 Bericht door rik »

Misschien eerst eens even hier kijken:

http://www.gentseliggers.net/forum/view ... g&start=30

http://www.gentseliggers.net/forum/view ... sponsoring

en als je nog vragen hebt laat het maar weten. Je kan ook zelf de zoekfunctie gebruiken.
Verder kan het ook van belang zijn als je je woonplaats zou invullen bij je profiel :wink:
DF 269
Ice sprint1 26"

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#3 Bericht door Wouter D »

ik stel voor, koop een tweedehands ligfiets, rijd daarmee naar uw werk en spaar tot je een velomobiel kunt kopen.

Ik wil niet zwart kijken en geen directe kritiek leveren op het feit dat je nu al een velomobiel wil.
ik ken in nederland verschillende jongens van uw leeftijd met een velomobiel, maar die zijn allen begonnen met een ligfiets en sparen.

telke male ik een jonge kerel hoor die direct een velomobiel wenst moet ik helaas altijd denken aan wardje (wijlen wardje), dat verhaal wil ik niet nog eens meemaken.

sorry als u zich persoonlijk aangevallen voelt, dat is zéker niet mijn bedoeling.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

rik
General Manager
Berichten: 3189
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

#4 Bericht door rik »

Wouter schreef:ik stel voor, koop een tweedehands ligfiets, rijd daarmee naar uw werk en spaar tot je een velomobiel kunt kopen.

Ik wil niet zwart kijken en geen directe kritiek leveren op het feit dat je nu al een velomobiel wil.
ik ken in nederland verschillende jongens van uw leeftijd met een velomobiel, maar die zijn allen begonnen met een ligfiets en sparen.

telke male ik een jonge kerel hoor die direct een velomobiel wenst moet ik helaas altijd denken aan wardje (wijlen wardje), dat verhaal wil ik niet nog eens meemaken.

sorry als u zich persoonlijk aangevallen voelt, dat is zéker niet mijn bedoeling.
Ik kan dit eigenlijk helemaal bijtreden.
DF 269
Ice sprint1 26"

Gebruikersavatar
Luc Willaert
General Manager
Berichten: 3432
Lid geworden op: do 18 sep 2003, 20:54
Postcode: 8400
Fiets: Mango 137
Locatie: Oostende
Contacteer:

#5 Bericht door Luc Willaert »

Aan je 18 mag je met de auto rijden, waarom dan niet met de velomobiel?

Luc

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#6 Bericht door Wouter D »

Luc Willaert schreef:Aan je 18 mag je met de auto rijden, waarom dan niet met de velomobiel?

Luc
wie zegt er dat je niet met een velomobiel mag rijden?
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

BartC
Kopman
Berichten: 552
Lid geworden op: ma 16 jul 2007, 22:23
Postcode: 3545
Fiets: Optima Stinger
Locatie: Halen
Velomobiel: Quest
Contacteer:

8-

#7 Bericht door BartC »

Luc Willaert schreef:Aan je 18 mag je met de auto rijden, waarom dan niet met de velomobiel?
Ergens heb je daar natuurlijik een goed punt, maar van de andere kant is het natuurlijk toch een hoop geld voor een 18-jarige. Van de andere kant... Veel 18-jarigen kopen een relatief (tov een velomobiel) dure auto...

Toch vind ik het advies om eerst een gewone ligfiets te proberen wel goed, aangezien je dan toch een iets beter idee krijgt van ligfietsen, zonder dat het je dadelijk zoveel geld kost.

Maar ja, voor ieder zijn eigen ding natuurlijk, afhankelijk van het budget.
stuur me een bericht als je de [url=http://www.gentseliggers.net/forum/viewtopic.php?t=3684]Gentse Liggers kaart[/url] wil kunnen bekijken/bewerken.
Leg je erbij neer... en fietsen wordt zoveel leuker
Optima Stinger EX, M5 26/20 en KMX X-class

Plaats reactie