Nog even de ligger delen...

Informatie en advies voor kandidaat ligfietsers of beginners
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
marksje
ploegleider
Berichten: 2185
Lid geworden op: ma 21 mar 2005, 21:16
Postcode: 8830
Fiets: Nazca Fuego M
Locatie: gits (WVl)
Contacteer:

#16 Bericht door marksje »

Ook even opletten dat bij het trappen de onderkant van je dij niet telkens gaat drukken op de rand van je zadel; ik heb mij ooit laten wijsmaken (maar er zit toch iets in) dat daardoor telkens een belangrijke ader, welke de voet van bloed voorziet, eventjes wordt afgeloten waardoor de bloedstroom naar de voet niet meer optimaal is met als gevolg "vose" voeten. Eventueel zadelrand een beetje omplooien.
...en al wa da ge zegt zijde zelf, nem...

www.ligfietsers.be

#17 Bericht door www.ligfietsers.be »

Na enige problemen met de XS versie van de Fujin bij Challenge is hij er dan eindelijk gekomen. Na vele maanden ongeduldig wachten is hij vannacht om 23u30 geleverd bij Profile Axel.

Jawel, we hebben van 21 uur tot 23.45 zitten wachten op de transporteur die de fiets zou leveren.
Deze was immers vorige week vrijdag al opgehaald bij Challenge, maar Zeeuws Vlaanderen was blijkbaar net iets te ver voor de transporteur. Na wat heen en weer getelefoneer naar Challenge en de transporteur heeft Paul Voerman de transporteur gisteren toch kunnen overtuigen om deze met hoogste spoed te leveren.

Van de kant van Challenge hebben ze hun best gedaan, maar zoals je ziet hebben zij niet over alles controle. Paul Voerman heeft zich de laatste weken persoonlijk achter de zaak gezet, zodat mijn XS'je er toch nog zou komen.

Deze Fujin XS rijdt fantastisch. In vergelijking met de Mistral die 7 maten te groot was, is dit gewoon een droom. Het zitje zit lekker, de molen draait soepel rond, de vering doet zijn werk goed, ... Ale, de eerste kilometers waren alvast een succes.

Nu kunnen we eindelijk eens met ons tweetjes gaan 'liggen'.

Hopelijk wil het weer nog enkele weken (maanden?) mee.

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#18 Bericht door Edje »

Toffe ritten gewenst en hopelijk tot op een treffen.
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Plaats reactie