Ligfiets is gezellig

Plaats hier toertochten, verhalen, verslagen, tips die op hoofdsite moeten komen.

Moderator: Site

Plaats reactie
Bericht
Auteur
louis
Neo Prof
Berichten: 174
Lid geworden op: zo 17 mar 2013, 21:29
Postcode: 2920
Fiets: Waw 224
Locatie: Kalmthout
Contacteer:

Ligfiets is gezellig

#1 Bericht door louis »

Sinds kort, sinds ik hier op 't forum aan het lezen ben, begin ik me meer en meer te interesseren voor velomobielen. Door die foto's, filmpjes en verslagen van ritjes en zo. Maar wat ik nu zo tof vind aan die velomobielen, buiten dat ze zo hard gaan, is die gezelligheid aan boord. Ik heb dat ook bij mijn eigen M5, minder bij de Optima. Als ik zo rij en naar mijn kleine stuurtje kijk, het snelheidsmetertje, het spiegeltje. Het heeft iets gezelligs. Iets knus, zou een Nederlander zeggen.
Voordat ik ga rijden eet ik vaak te weinig maar eenmaal op weg heb ik honger en ik vind niets leuker dan een energiereepje of een mueslireepje te eten terwijl ik liggend in het rond aan het trappen ben Het moet zalig zijn, denk ik wel eens, om dat in de Velomobiel te doen waar je ook in de cockpit allemaal zakjes en vakjes kunt maken om van alles in weg te steken. Nu moet ik het in het buitenste zakje op mijn rug steken en het shirtje een beetje opzij trekken anders worden mijn koekjes tot gruis vermalen.

Gebruikersavatar
Peter J
dokter
Berichten: 1278
Lid geworden op: di 10 nov 2009, 18:12
Postcode: 2620
Fiets: Velomobiel Milan GT MK II 0023
Locatie: Hemiksem
Contacteer:

Re: Ligfiets is gezellig

#2 Bericht door Peter J »

louis schreef: Nu moet ik het in het buitenste zakje op mijn rug steken en het shirtje een beetje opzij trekken anders worden mijn koekjes tot gruis vermalen.
Je kan ook shirts kopen die aangepast zijn voor ligfietsen, daar zitten de zakken aan de voorkant :!: :wink:
TE KOOP: HP Speedmachine FOR SALE - TE KOOP: Optima Baron FOR SALE

Plaats reactie