Ligfiets(t)er spotted

Hier kan je gezellig kletsen
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#31 Bericht door Wouter D »

geert, jij moet zo nogal indruk hebben achtergelaten van op afstand, heeft je één keer gezien en meld zich gelijk aan, ben jij in het geniep sluikreclame langs het kanaal aan het strooien misschien...
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
GeertJ
Site Admin
Berichten: 1295
Lid geworden op: ma 08 sep 2003, 22:25
Postcode: 9031
Fiets: Challenge Taifun
Locatie: Drongen
Contacteer:

#32 Bericht door GeertJ »

kweet et, kben goed :lol: lol
Groeten
Geert
Challenge Taifun

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#33 Bericht door Wouter D »

vandaag weer eentje tegengekomen terwijl ik in de file stond, zwarte 26/20 dacht ik, kan ook 20/20 zijn met dubbel vlagje op alee, twee boven elkaar en hij had een zwarte helm op.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

#34 Bericht door eeuwige reiziger »

Is er nooit aan gedacht een affiche te maken voor de Gentse Liggers met daarop een verwijzing naar de site. Die affiche kan dan in alle ligfietswinkels worden opgehangen (aan het etalageraam en binnenin).

Gebruik die foto van het ligfietstreffen. Echt schitterend! Een echte aandachtstrekker!

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#35 Bericht door Wouter D »

hebben daar al dikwijls eens aan gedacht, maar is er nog nooit van gekomen, foto van het treffen is idd goed idee, maar misschien kunnen we een recentere foto gebruiken, en dan elke drie maand vernieuwen door een nog recentere.
mag het zwart wit zijn??

alee goe, alles is goed om het forum te promoten he, zo hebben we wat kosten om de kas uit te putten en weer een reden om massaal tshirts en stickers te kopen om die toch maar gevuld te krijgen :p
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

mario bros
Supporter
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 19 jun 2005, 15:14
Fiets: huri
Locatie: St-joris(beernem)
Contacteer:

mario bros

#36 Bericht door mario bros »

Ja geert ik ben daar dan ook ingeslagen maar zat eerst nog richting gent en dan pas tot besef gekomen dat ik daar in moest om naar beernem te fietsen (het was de eerste keer dat ik van die richting kom) dus maar teruggekeerd. :oops: :oops:

Gebruikersavatar
Willem
Helper
Berichten: 470
Lid geworden op: vr 12 sep 2003, 22:44
Postcode: 9000
Fiets: Challenge Hurricane
Locatie: 9000 Gent
Contacteer:

#37 Bericht door Willem »

In de beginperiode ben ik dat nog gaan vragen in De Ligfiets in Gent. Ik denk dat het Manu was. Hij vertelde mij toen dat hij liever affiches had met concrete data voor tochtjes, en geen algemene affiches. Maar niets belet ons om het nog eens te proberen natuurlijk.
Willem Van Besien

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#38 Bericht door Wouter D »

nu zal hij er nieks meer tegen hebben hoor, en misschien volgend jaar helemaal niet meer, volgend haar wil ik nl het forum laten sponseren door zowel dries als de drie ligfietswinkels, elk 25 euro ipv dries 100 euro (als ze er tenminste mee akkoord gaan.

en dan kan je voor elke winkel op de affiche voor het forum zetten: sponsered by ... naam van de winkel ...

de tochtjes op brief zetten, zouden weer eens moeten doen, maar komt er gewoon niet van. vandaar dat mensen doorverwijzen naar het forum veel makkelijker is.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

#39 Bericht door eeuwige reiziger »

Willem schreef:In de beginperiode ben ik dat nog gaan vragen in De Ligfiets in Gent. Ik denk dat het Manu was. Hij vertelde mij toen dat hij liever affiches had met concrete data voor tochtjes, en geen algemene affiches. Maar niets belet ons om het nog eens te proberen natuurlijk.
Kan een affiche niet van de enige ligfietsclub die naam waardig??? Over HVP-B spreken we al niet meer, want dat is een doodse bedoening. Gentse Liggers lijkt me echt een ontmoetingsplaats - virtueel als in het echt - voor ligfietsers in Vlaanderen.

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

#40 Bericht door eeuwige reiziger »

Wouter schreef:nu zal hij er nieks meer tegen hebben hoor, en misschien volgend jaar helemaal niet meer, volgend haar wil ik nl het forum laten sponseren door zowel dries als de drie ligfietswinkels, elk 25 euro ipv dries 100 euro (als ze er tenminste mee akkoord gaan.
Waarom zie ik hier nergens publiciteit voor Dries? Dat lijkt me toch een normale tegenprestatie. Of zie ik iets over het hoofd?

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

#41 Bericht door eeuwige reiziger »

Wouter schreef:hebben daar al dikwijls eens aan gedacht, maar is er nog nooit van gekomen, foto van het treffen is idd goed idee, maar misschien kunnen we een recentere foto gebruiken, en dan elke drie maand vernieuwen door een nog recentere.
mag het zwart wit zijn??
Ik zou toch opteren voor kleur. Daarvoor hoef je tegenwoordig niet naar een drukker te gaan. Er zijn genoeg kopiewinkels waar men een kleurenfoto op groot formaat kan afdrukken.

Gebruikersavatar
Willem
Helper
Berichten: 470
Lid geworden op: vr 12 sep 2003, 22:44
Postcode: 9000
Fiets: Challenge Hurricane
Locatie: 9000 Gent
Contacteer:

#42 Bericht door Willem »

Wouter schreef:[...]vandaar dat mensen doorverwijzen naar het forum veel makkelijker is.
Helemaal akkoord.
Willem Van Besien

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#43 Bericht door Wouter D »

eeuwige, je ziet wel iets over het hoofd, als op elke pagina van het forum in de linker bovenhoek kijkt, zie je het logo van de gentse liggers, kijk je in de rechter bovenhoek, dan zie je normaal een banner van www.fietser.be

zie je die niet, dan heb je wsk op dezelfde plaats een foto van een ligfietsracer (nl recumby) je moet maar eens kijken in je profiel bij forum stijl, als je daar "fietser2" hebt geselecteerd (is normaal standaard dacht ik) dan zal je zoals bovenstaand beschreven, zien.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
graddus
knopenhakkert
Berichten: 2437
Lid geworden op: wo 10 sep 2003, 23:11
Postcode: 4575NA
Fiets: FlevoRacer Hurricane NMe Taifun
Locatie: Overslag NL
Contacteer:

#44 Bericht door graddus »

Voor de spotters in het Antwerpse, vanmiddag hier in Terneuzen een duits koppel van middelbare leeftijd met volle bepakking op twee van die toch wel typische duitse lwbfietskes op de route naar Antwerpen gezet. Zijn op doorreis vanuit Dortmund. Mocht je ze tegenkomen, doe ze de groeten.

Gebruikersavatar
Willem
Helper
Berichten: 470
Lid geworden op: vr 12 sep 2003, 22:44
Postcode: 9000
Fiets: Challenge Hurricane
Locatie: 9000 Gent
Contacteer:

#45 Bericht door Willem »

Wouter schreef:eeuwige, je ziet wel iets over het hoofd, als op elke pagina van het forum in de linker bovenhoek kijkt, zie je het logo van de gentse liggers, kijk je in de rechter bovenhoek, dan zie je normaal een banner van www.fietser.be
Zouden we daar niet beter een link van maken? Nu moet je de "www.fietser.be" overtikken om op de site te geraken. 't Zou wel handiger zijn als je er gewoon op kon klikken.
Willem Van Besien

Plaats reactie