Ligfiets(t)er spotted

Hier kan je gezellig kletsen
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Martin
Helper
Berichten: 474
Lid geworden op: zo 03 nov 2013, 13:55
Postcode: 8400
Fiets: Scorpion fs26 plus, Scorpion fs20, HP Gekko
Locatie: Oostende
Contacteer:

Re: Ligfiets(t)er spotted

#3646 Bericht door Martin »

Ronnius schreef:Elke morgen, toch op weekdagen, zou rond 8 uur in de ochtend tussen het station van Oostende en de Maritiem intstituut een gele Orca te spotten zijn. De jongen kent mijn Orca en is er van overtuigd dat het zo een is en geen ander. Het zou natuurlijk ook een Versatile kunnen zijn, maar zeker geen ander model vm.
Iemand van hier, of iemand die meer weet?
Ik zal eens vroeger moeten opstaan om deze te gaan spotten
Ik geniet van elk moment dat ik kan, zelfs als ik niet kan zoek ik het moment om te genieten

Gebruikersavatar
trikelover
catering
Berichten: 1623
Lid geworden op: zo 26 sep 2010, 14:16
Postcode: 8600
Fiets: Milan SL challenge Chamsin
Locatie: stuivekenskerke
Velomobiel: Milan SL
Contacteer:

Re: Ligfiets(t)er spotted

#3647 Bericht door trikelover »

eeuwige reiziger schreef:Als ik me niet vergis, moet het tussen vijf en halfzes geweest zijn. Ik kwam juist uit de Paxpoort bij de IJzertoren gewandeld en zag een oranje velomobiel voorbij zoeven. Een WAW III. Hij ging rechts de brug op en reed richting de markt van Diksmuide.

Mijn raket stond aan de ingang van de Paxpoort.
Die gast werkt daar in de buurt maar woont in Brugge het gaat om een E-WaW ik zie die gast regelmatig passeren maar hij zit hier niet op het forum
hoe meer ik rij hoe gelukkiger ik ben.
mijn blog
hp velotechniek gekko fx
Nazca Explorer
Milan SL MK3 039
Challenge Chamsin
Flevobike

Gebruikersavatar
De ligfietser
Neo Prof
Berichten: 183
Lid geworden op: di 31 dec 2013, 10:51
Postcode: 8200
Locatie: Brugge
Contacteer:

Re: Ligfiets(t)er spotted

#3648 Bericht door De ligfietser »

Ronnius schreef:Elke morgen, toch op weekdagen, zou rond 8 uur in de ochtend tussen het station van Oostende en de Maritiem intstituut een gele Orca te spotten zijn. De jongen kent mijn Orca en is er van overtuigd dat het zo een is en geen ander. Het zou natuurlijk ook een Versatile kunnen zijn, maar zeker geen ander model vm.
Iemand van hier, of iemand die meer weet?
HAHA, Ik werk bij FOD Financiën in dat gebouw naast het Maritien instituut
Vreemd dat ik met mijn gele Mango daar elke weekdag rond 8u aankom en aanzien zou worden als een Orca ;-)
Wim

Challenge Hurricane Tour (bovenstuur)
Challenge Hurricane Sport (onderstuur)

Donkeychote
Junior
Berichten: 41
Lid geworden op: vr 25 mar 2016, 11:45
Postcode: 2200
Contacteer:

Re: Ligfiets(t)er spotted

#3649 Bericht door Donkeychote »

De ligfietser schreef:
Ronnius schreef:Elke morgen, toch op weekdagen, zou rond 8 uur in de ochtend tussen het station van Oostende en de Maritiem intstituut een gele Orca te spotten zijn. De jongen kent mijn Orca en is er van overtuigd dat het zo een is en geen ander. Het zou natuurlijk ook een Versatile kunnen zijn, maar zeker geen ander model vm.
Iemand van hier, of iemand die meer weet?
HAHA, Ik werk bij FOD Financiën in dat gebouw naast het Maritien instituut
Vreemd dat ik met mijn gele Mango daar elke weekdag rond 8u aankom en aanzien zou worden als een Orca ;-)
Is dat hetzelfde gebouw dan waar afdeling kust van de vlaamse overheid zit?
Ik werk zelf voor de hydrografie, maar dan in Antwerpen. Op 1 of andere manier hebben mijn collega's in oostende jouw Mango nog nooit vermeld tegen mij.

Gebruikersavatar
De ligfietser
Neo Prof
Berichten: 183
Lid geworden op: di 31 dec 2013, 10:51
Postcode: 8200
Locatie: Brugge
Contacteer:

Re: Ligfiets(t)er spotted

#3650 Bericht door De ligfietser »

Donkeychote schreef:
De ligfietser schreef:
Ronnius schreef:Elke morgen, toch op weekdagen, zou rond 8 uur in de ochtend tussen het station van Oostende en de Maritiem intstituut een gele Orca te spotten zijn. De jongen kent mijn Orca en is er van overtuigd dat het zo een is en geen ander. Het zou natuurlijk ook een Versatile kunnen zijn, maar zeker geen ander model vm.
Iemand van hier, of iemand die meer weet?
HAHA, Ik werk bij FOD Financiën in dat gebouw naast het Maritien instituut
Vreemd dat ik met mijn gele Mango daar elke weekdag rond 8u aankom en aanzien zou worden als een Orca ;-)
Is dat hetzelfde gebouw dan waar afdeling kust van de vlaamse overheid zit?
Ik werk zelf voor de hydrografie, maar dan in Antwerpen. Op 1 of andere manier hebben mijn collega's in oostende jouw Mango nog nooit vermeld tegen mij.
Ik weet dat de Vlaamse overheid hier ook in dit mottig gebouw zit, maar welke dienst, dat weet ik niet.
Ik ken ook niemand hier van de Vlaams overheid (Zelf van de federale ken ik het gros niet eens :? )
Mijn Mango staat gewoon in de ondergrondse parking, tussen de federale en vlaamse ambtenaren die hun wagen parkeren
Wim

Challenge Hurricane Tour (bovenstuur)
Challenge Hurricane Sport (onderstuur)

Gebruikersavatar
Cars10
Junior
Berichten: 63
Lid geworden op: wo 01 jun 2016, 12:22
Postcode: 2490
Fiets: DFxl #12 van ICB.nl
Contacteer:

Re: Ligfiets(t)er spotted

#3651 Bericht door Cars10 »

Dag beste witte DF rijder uit Mol Rauw.
Wij twee zijn gisteren avond een stuk samen gefietst. Van de brug in Gompel na het stoplicht in Wezel. Er was niet genoeg tijd om onze gegevens uit te wisselen, maar misschien kan ik u hier terug vinden?

Hoi beste rode WAW (?) rijder.
Ik kwam u vandaag bij de tussen SAS 7 en Hoeveijs tegen. Af en toe zie ik u langs de Retieseweg. Volgende keer zal ik stoppen om "Hallo" te zeggen…

mvg
Carsten met de oranje-blauwe Quest
„Every time I see an adult on a bicycle, I no longer despair for the future of the human race.“ - H. G. Wells

Gebruikersavatar
marksje
ploegleider
Berichten: 2185
Lid geworden op: ma 21 mar 2005, 21:16
Postcode: 8830
Fiets: Nazca Fuego M
Locatie: gits (WVl)
Contacteer:

Re: Ligfiets(t)er spotted

#3652 Bericht door marksje »

gisteren, donderdag 16/03, rond 15.30 uur te Gits, Bruggesteenweg (baan Roeselare - Brugge), WAW rood langs onder en zwart van boven en met rood vlagje, op het fietspad, rijdend richting Brugge. Bekend ?
...en al wa da ge zegt zijde zelf, nem...

Gebruikersavatar
k@rolus
Helper
Berichten: 385
Lid geworden op: di 22 okt 2013, 23:10
Postcode: 8800
Locatie: Beveren ( Roeselare )
Velomobiel: strada 135 2013
Contacteer:

Re: Ligfiets(t)er spotted

#3653 Bericht door k@rolus »

marksje schreef:gisteren, donderdag 16/03, rond 15.30 uur te Gits, Bruggesteenweg (baan Roeselare - Brugge), WAW rood langs onder en zwart van boven en met rood vlagje, op het fietspad, rijdend richting Brugge. Bekend ?
Vele collega's hebben hem al gespot. Meestal mis ik hem op een paar minuutjes na ,als ik huiswaarts fiets na mijn late shift . Geen idee wie erin zit...

Gebruikersavatar
paulheyndrickx
catering
Berichten: 1524
Lid geworden op: wo 14 sep 2005, 10:12
Postcode: 9270
Fiets: Ice Sprint 26"+ Ice VTX
Locatie: Laarne
Contacteer:

Re: Ligfiets(t)er spotted

#3654 Bericht door paulheyndrickx »

Op het VRT journaal ivm het Gentse verkeersplan. Op 01:26 zit er een goed ingepakte ligfietser en als ik door de vermomming heen kijk zie ik onze Filip. Maar ik zou me ook kunnen vergissen.
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/video ... =1.2928261

Gebruikersavatar
Martin
Helper
Berichten: 474
Lid geworden op: zo 03 nov 2013, 13:55
Postcode: 8400
Fiets: Scorpion fs26 plus, Scorpion fs20, HP Gekko
Locatie: Oostende
Contacteer:

Re: Ligfiets(t)er spotted

#3655 Bericht door Martin »

paulheyndrickx schreef:Op het VRT journaal ivm het Gentse verkeersplan. Op 01:26 zit er een goed ingepakte ligfietser en als ik door de vermomming heen kijk zie ik onze Filip. Maar ik zou me ook kunnen vergissen.
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/video ... =1.2928261
Ik zag nog een ligger op een Pino fiets
Ik geniet van elk moment dat ik kan, zelfs als ik niet kan zoek ik het moment om te genieten

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

Re: Ligfiets(t)er spotted

#3656 Bericht door Wouter D »

Idd onze Filip
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Martin
Helper
Berichten: 474
Lid geworden op: zo 03 nov 2013, 13:55
Postcode: 8400
Fiets: Scorpion fs26 plus, Scorpion fs20, HP Gekko
Locatie: Oostende
Contacteer:

Re: Ligfiets(t)er spotted

#3657 Bericht door Martin »

Deze ochtend rond 8 uur de ligfietser gespot te Oostende aan het Station. Hij kreeg een applaus van ons voor de nationale applausdag voor fietsers. Ik was er aanwezig met de Scorpion en applaudisseerde mee.
Bijlagen
applaus.jpg
Ik geniet van elk moment dat ik kan, zelfs als ik niet kan zoek ik het moment om te genieten

Pietermels1979
Junior
Berichten: 82
Lid geworden op: zo 03 jul 2016, 21:47
Postcode: 4501
Fiets: M5 20/20
Contacteer:

Re: Ligfiets(t)er spotted

#3658 Bericht door Pietermels1979 »

2 ligfietsers ter hoogte van de nieuwe sluis/panoramaweg Breskens/Groede, ik reed op een mintgroene m5 lowracer

Gebruikersavatar
Martin
Helper
Berichten: 474
Lid geworden op: zo 03 nov 2013, 13:55
Postcode: 8400
Fiets: Scorpion fs26 plus, Scorpion fs20, HP Gekko
Locatie: Oostende
Contacteer:

Re: Ligfiets(t)er spotted

#3659 Bericht door Martin »

Vandaag Bart Dutranoit gespot op de zeedijk in Oostende en een tweede maal toen wij hem kruisten op de zeedijk in Westende. Wij reden met ons trike treintje. Foto te zien op de FB pagina, hier krijg ik deze er niet op
Ik geniet van elk moment dat ik kan, zelfs als ik niet kan zoek ik het moment om te genieten

Gebruikersavatar
CapoJan
General Manager
Berichten: 2568
Lid geworden op: vr 12 feb 2010, 12:53
Postcode: 9050
Fiets: Flevobike E-Orca + Thorax eTangens
Locatie: Gent (Gentbrugge)
Velomobiel: Flevobike E-Orca 201
Contacteer:

Re: Ligfiets(t)er spotted

#3660 Bericht door CapoJan »

Vanmiddag, zo rond 15 u, zag ik een roodwitte sigaar langs het kantoor passeren. Die militairen (het was Bicky) hebben toch maar vroeg gedaan met werken, hoor!
Flevobike E-Orca - Thorax eTangens - Nazca ePaseo
http://metdefietsonderweg.blogspot.com

Plaats reactie