Aan de kant gezet door de zwaantjes…

Veiligheidsaspecten, zichtbaarheid, gevaarlijke punten, tips, ...
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
marksje
ploegleider
Berichten: 2185
Lid geworden op: ma 21 mar 2005, 21:16
Postcode: 8830
Fiets: Nazca Fuego M
Locatie: gits (WVl)
Contacteer:

#46 Bericht door marksje »

Johan Clerx schreef:
Niet helemaal mee eens. Ik heb het betalen van mijn boete (door lokale politie) al 2 keer zolang uitgesteld dat de "mannen" zijn moeten afkomen om te vragen achter hun centjes. Dat heeft me nooit 1 frank extra gekost. Ik kan me trouwens niet herinneren hiervoor zelfs een aanmaning gekregen te hebben. Het ging hier wel telkens om lichte overtredingen en kleine bedragen.
Blijkbaar hebben ze daar niet veel werk dat ze de tijd hebben om koffie te komen drinken, hier maken ze er zoveel complimenten niet aan. Binnen afzienbare tijd zullen er zelfs incassobureau's worden ingeschakeld voor de inning. 't Gaat er niet op verbeteren als ge iets mispeuterd hebt (in het verkeer althans).
...en al wa da ge zegt zijde zelf, nem...

Gebruikersavatar
graddus
knopenhakkert
Berichten: 2437
Lid geworden op: wo 10 sep 2003, 23:11
Postcode: 4575NA
Fiets: FlevoRacer Hurricane NMe Taifun
Locatie: Overslag NL
Contacteer:

#47 Bericht door graddus »

Even de kat op het spek binden, we kunnen met zijn allen heel hard ageren tegen de dienders, maar laten we heel even terugblikken naar onze topicstarter en waar hij nu staat (als zijn been niet te zeer doet), een week later... (en nee, niet sarcastisch bedoeld, eerder zoiets van denk ook eens na over welke plaats wij innemen in het verkeer...)

Gebruikersavatar
Johan Clerx
General Manager
Berichten: 3123
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
Postcode: 3690
Fiets: Quest 300
Locatie: Zutendaal
Contacteer:

#48 Bericht door Johan Clerx »

Even de kat op het spek binden, we kunnen met zijn allen heel hard ageren tegen de dienders, maar laten we heel even terugblikken naar onze topicstarter en waar hij nu staat (als zijn been niet te zeer doet), een week later... (en nee, niet sarcastisch bedoeld, eerder zoiets van denk ook eens na over welke plaats wij innemen in het verkeer...)
zet je inderdaad nog eens extra aan het denken...

Plaats reactie