helm

Veiligheidsaspecten, zichtbaarheid, gevaarlijke punten, tips, ...
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
wost
the travelling cook
Berichten: 1731
Lid geworden op: do 11 sep 2003, 19:02
Postcode: 9220
Fiets: Velo-de-Ville
Locatie: biezestraat 80a 9220 Hamme
Contacteer:

#16 Bericht door wost »

graddus schreef:Mag ik daar gezien mijn staat van dienst qua nietszeggend gelul toch voorzichtig aan toevoegen dat wij hier liefst geen kopie zouden worden van ligfiets.net qua oeverloze discussies over steeds weer hetzelfde!?
Voel je totaal niet verplicht om deze discussies te volgen of er iets aan toe te voegen. Dat is juist het voordeel van dit forum je ziet eerst de onderwerpen dus wat je niet interesseert klik je niet aan.
http://www.2wielen.be" onclick="window.open(this.href);return false; , alles voor 2 en meer wielen.

Gebruikersavatar
graddus
knopenhakkert
Berichten: 2437
Lid geworden op: wo 10 sep 2003, 23:11
Postcode: 4575NA
Fiets: FlevoRacer Hurricane NMe Taifun
Locatie: Overslag NL
Contacteer:

#17 Bericht door graddus »

Mijnheer Wost u heeft gelijk. Maar ik ook een beetje, want waarom heeft het zin alles te herhalen als je het elders al terug kunt vinden?

Gebruikersavatar
wost
the travelling cook
Berichten: 1731
Lid geworden op: do 11 sep 2003, 19:02
Postcode: 9220
Fiets: Velo-de-Ville
Locatie: biezestraat 80a 9220 Hamme
Contacteer:

#18 Bericht door wost »

Waarom klikken we een onderwerp aan dat al eens beschrevenis? Omdat er altijd wel iets nieuws aangebracht word zeker.
http://www.2wielen.be" onclick="window.open(this.href);return false; , alles voor 2 en meer wielen.

Gast

#19 Bericht door Gast »

graddus schreef:Mijnheer Wost
Mijnheer? Waar is de informele Ziltse stijl of wordt die afgezworen anno 2005? Rijden we binnenkort allemaal met strak spannende koersbroek en gladgeschoren benen. Van mij mag het.

Gast

#20 Bericht door Gast »

marini schreef:in mijn nieuwe taak als moderator moet ik hier toch melden dat dat meer bij veiligheid thuishoort. daarbij komt nog dat ik dit onderwerp al meer dan genoeg gelezen heb.
Erik, ge moet dat niet zeggen. Ge moet dat doen. Stuur ze naar Veiligheid, dan belanden ze bij mij.

Gebruikersavatar
marini
ploegleider
Berichten: 2406
Lid geworden op: di 01 jun 2004, 15:12
Postcode: 2610
Fiets: carbonlowracer
Locatie: antwerpen,wilrijk
Contacteer:

#21 Bericht door marini »

voila patrick de daad bij het woord gevoegd.
Er zijn 24uur in een dag , ik wil er 32,
correctie, 32 is te kort als baby's per twee komen.
en dan nu verbouwen....

Plaats reactie