openzwaaiend auto portier

Veiligheidsaspecten, zichtbaarheid, gevaarlijke punten, tips, ...
Bericht
Auteur
highway_patrol
Neo Prof
Berichten: 249
Lid geworden op: ma 23 okt 2006, 18:35
Postcode: 2880
Locatie: Bornem
Contacteer:

Re: openzwaaiend auto portier

#31 Bericht door highway_patrol »

Peter J schreef:
highway_patrol schreef:
Peter J schreef:Als je moet wachten op de rechtbank dan ben je voor even vertrokken... Ik wacht nog steeds op het pv met de verklaring van tegenpartij van een ongeval van 08-04-2011, dit ondanks de 3-maandelijkse herinneringsbrief die door mijn verzekeringsagent wordt gestuurd naar de rechtbank (procureur) met de vraag een kopie te bezorgen... :?
highway_patrol schreef:De rechtbank of het parket stuurt geen documenten op met de post.
Heb ik dat dan ergens beweerd ? ? ? Lees eens goed wat ik geschreven heb aub :wink:
Trouwens, ik heb ongeveer een jaar na mijn ongeval contact opgenomen met de verzekeringsmaatschappij zelf omdat ik het stilaan beu aan het
worden ben en daar wist men mij te vertellen dat het in het gerechtelijk arrondissement BHV ongeveer 2 jaar duurt eer men aan een kopie van het
pv geraakt, de vooruitzichten zijn dus geweldig ! [-X [-X
highway_patrol schreef:Gegevens tegenpartij en pv-nummer zijn te verkrijgen bij de politie (attest verkeersongeval) op eenvoudig verzoek van een betrokken partij. (Anders zou een onderlinge regeling onmogelijk worden)
Dan toch niet bij de politiediensten die bij mijn ongeval ter plaatse geweest zijn... :roll: :(
Ik heb de indruk dat enige willekeur naargelang korps en plaats hier ook een rol spelen... :?
"Wachten" en "bezorgen" doen toch wel vermoeden...

April 2009 ongeval gehad met de gewone bukker op het rondpunt Montgommery, SP Woluwe, ook in BHV. Vier maanden later bijkomende schets aan pv laten voegen, alle kosten integraal terugbetaald, schadevergoeding betaald, medische kosten geregeld bij werkgever en dossier afgesloten. Ik ga hout vasthouden, want ik zal waarschijnlijk wel geluk hebben gehad, maar ik ben ervan overtuigd dat er zelf wat achterzitten en goed informeren (soms) ook helpt.
ex-WAW017
ex-WAW235

Gebruikersavatar
wout
Helper
Berichten: 438
Lid geworden op: di 01 mei 2007, 2:59
Postcode: 9988
Fiets: M5 28/20 onderstuur 1996 (verkocht)
Locatie: Watervliet
Contacteer:

Re: openzwaaiend auto portier

#32 Bericht door wout »

gegevens van de tegenpartij hebben we niet gekregen, ook niet nadat ik me behoorlijk boos heb gemaakt, ik kreeg wel een PV nummer waarmee de verzekering die gegevens kan opvragen. Mijn agent zegt dat het tot van 1 week tot ruim zes maand kan duren vooraleer ze die gegevens in handen krijgen.
weer of geen weer, altijd velomobielweer

Evelien van Jeroen
Helper
Berichten: 254
Lid geworden op: zo 20 mei 2012, 21:56
Contacteer:

Re: openzwaaiend auto portier

#33 Bericht door Evelien van Jeroen »

klopt! Mijn ongeval was op 2 april en 2 weken geleden kon mijn verzekering eindelijk het pv inkijken.

Plaats reactie