boem patat accident

Veiligheidsaspecten, zichtbaarheid, gevaarlijke punten, tips, ...
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
marksje
ploegleider
Berichten: 2185
Lid geworden op: ma 21 mar 2005, 21:16
Postcode: 8830
Fiets: Nazca Fuego M
Locatie: gits (WVl)
Contacteer:

#31 Bericht door marksje »

Pleeboy schreef:Goed dat alles weer in orde is, je hebt er toch een extra licht laten opzetten he? :twisted:
Hadden er op dat ogenblik tien lichten opgestaan, dan nog had de dame mij niet gezien. Naderhand heb ik vastgesteld dat van op de plaats waar zij vertrok met de auto en de plaats waar ik op dat ogenblik was, zij mij niet kon zien; één van de grote verlichte kerstbomen van de kerstversiering stond tussen ons + was ik daarna als rijdende kerstboom tussen al de andere kerstbomen perfect gecamoufleerd :)
...en al wa da ge zegt zijde zelf, nem...

Gebruikersavatar
Luc Willaert
General Manager
Berichten: 3432
Lid geworden op: do 18 sep 2003, 20:54
Postcode: 8400
Fiets: Mango 137
Locatie: Oostende
Contacteer:

#32 Bericht door Luc Willaert »

Tis dus gewoon de schuld van de kerstbomen :o :o :o :o :o

Gebruikersavatar
marksje
ploegleider
Berichten: 2185
Lid geworden op: ma 21 mar 2005, 21:16
Postcode: 8830
Fiets: Nazca Fuego M
Locatie: gits (WVl)
Contacteer:

#33 Bericht door marksje »

Luc Willaert schreef:Tis dus gewoon de schuld van de kerstbomen :o :o :o :o :o
Just !
maandag om mijn volledig herstelde fiets :D en ook al het bericht gekregen van de verzekering dat de tegenverzekering al gestort heeft + de vraag om mijn andere onkosten te laten kennen. ' t gaat goe vooruit :lol:
...en al wa da ge zegt zijde zelf, nem...

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

#34 Bericht door eeuwige reiziger »

marksje schreef:maandag om mijn volledig herstelde fiets :D en ook al het bericht gekregen van de verzekering dat de tegenverzekering al gestort heeft + de vraag om mijn andere onkosten te laten kennen. ' t gaat goe vooruit :lol:
Dat is wel een bijzonder fraaie en vlotte afhandeling. Welke verzekering werd er hier aangesproken, Mark? Je familiale? De verzekering van het werk? Of heb je een aparte fietsverzekering?
Luc Willaert schreef:Tis dus gewoon de schuld van de kerstbomen :o :o :o :o :o
Weg met die hinderlijke groene haarborstels! Gooi er maar napalm over uit! :wink:
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
marksje
ploegleider
Berichten: 2185
Lid geworden op: ma 21 mar 2005, 21:16
Postcode: 8830
Fiets: Nazca Fuego M
Locatie: gits (WVl)
Contacteer:

#35 Bericht door marksje »

eeuwige reiziger schreef:...
Dat is wel een bijzonder fraaie en vlotte afhandeling. Welke verzekering werd er hier aangesproken, Mark? Je familiale? De verzekering van het werk? Of heb je een aparte fietsverzekering?
......
betreft een familiale verzekering bij Ethias. Deze verzekering maakt wel deel uit van een pakket verzekeringen welke door één van de Politievakbonden wordt aangeboden; dus de Politievakbond de verzekeringsnemer en wij tekenen hierop in; een groepspolis dus.
...en al wa da ge zegt zijde zelf, nem...

Plaats reactie