crashed-quest

Veiligheidsaspecten, zichtbaarheid, gevaarlijke punten, tips, ...
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
crash-quest-dummy
patiënt
Berichten: 2588
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 21:27
Postcode: 2570
Fiets: gazelle opa fiets met remstangen
Locatie: Duffel, 200m van FKP 66
Velomobiel: C²'Q76 °2003
Contacteer:

#46 Bericht door crash-quest-dummy »

WFvN schreef: Strepen op de weg worden ook gezien (om maar even standaard reacties van ligfietsers naar voren te halen).
:lol: die kende ik nog niet :lol:

bruikleen, bruikleen, niks te bruikleen, gehuurd :!: (op kosten van de tegenpartij hé :wink: ) aan 100EUR/week, wat dan weer gebruikt kan worden in de discussie omtrend het bedrag van de gebruiksderving voor velomobielen :twisted: (nu is een fiets 2,50 EUR/dag, maar daar huur je dus duidelijk geen VM voor hé)
Stop Fueling Around

Scorpion Rider
Helper
Berichten: 319
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 22:28
Postcode: 3012
Fiets: HP Scorpion (trike)
Locatie: Wilsele (Leuven)
Contacteer:

Re: crashed-quest

#47 Bericht door Scorpion Rider »

crash-quest-dummy schreef:Verdummy !

de outomobilisten (pechvogel en getuige) steken het op de te hoe struiken, de politieagent bedenkt een vlaggetje als oplossing, terwijl er gewoon de nodige haaietanden staan waar je maar mee moet rekening houden.
Er is dacht een maximumhoogte voor struiken en hagen op hoeken van straten en zo.

Misschien is er in elke gemeente een andere hoogte mogelijk, maar toch eens navragen want dan is de gemeente mee verantwoordelijk voor je ongeval. M.a.w. dan moeten ze die struiken ook verlagen.

Over dat niet zien omdat een ligfiets/velomobiel laag is, heb ik maar 1 ding te zeggen:
al die jaren op mijn rechtopfiets had ik soms het gevoel dat ze me gezien hadden, nu ik met een open driewielligfiets rondrij heb ik bijna altijd het gevoel dat ze me gezien hebben :P

Het zou me overigens héél sterk verbazen als het niet zo was, cqd, dat die plek waar je bent aangereden een plek is waar gewone fietsers ook regelmatig aangereden worden!!
Allez nu, het fietspad eerst meters weg van de autobaan houden en dan bij een kruispunt verstoppen achter geparkeerde auto's en struiken DAT is pas om problemen vragen!

In ieder geval hoop ik dat je hersteld bent ondertussen en je quest gerepareerd!
Al ligfietsend door het leven, (be)leef je meer.

Gebruikersavatar
crash-quest-dummy
patiënt
Berichten: 2588
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 21:27
Postcode: 2570
Fiets: gazelle opa fiets met remstangen
Locatie: Duffel, 200m van FKP 66
Velomobiel: C²'Q76 °2003
Contacteer:

#48 Bericht door crash-quest-dummy »

wel, qua ribben kan ik alweer lachen, en ik ben ook al niet bang meer voor een niesbui. de zijdelingse nekslag heeft nog wat manipulatie nodig. er zou eergisteren een expert gaan kijken zijn bij velomobiel. afwachten dus ...
Stop Fueling Around

Plaats reactie