natte stoeprand

Veiligheidsaspecten, zichtbaarheid, gevaarlijke punten, tips, ...
Bericht
Auteur
Gast

#16 Bericht door Gast »

karien schreef:we gaan wij eens da manneke der wet mee kleers en al in 't water gooien.. en dan het ladderke weghalen... :P eens zien hoe em dan piept.. :twisted: z'n levensgezellen zo d'n das om willen doen.. 8) O:)
Je hebt het dus over mij Karien. Moesten ze u ooit in het water gooien, dan ga ik ook met 'kleers en al' in het water moeten springen want dat is eveneens mijn taak. Zo zie je maar, ik ben altijd de pineut. Je mag het draaien en keren zoals je wilt.
En je zult het niet geloven, maar ik zal je met veel plezier redden, als moest dat met gevaar voor eigen leven zijn.

Gast

#17 Bericht door Gast »

Natte stoeprand........ :lol:

(mijn (beruchte) aversie tegen agenten is niet persoonlijk, dus die ik niet ken hebben het voordeel van de twijfel)

En nu terug naar natte stoeprand?

:roll:

Gebruikersavatar
ET
Helper
Berichten: 314
Lid geworden op: zo 03 feb 2008, 19:33
Postcode: 1910
Fiets: Zelfbouw AAW nr 139
Locatie: Kampenhout
Contacteer:

#18 Bericht door ET »

Volledig OFF TOPIC
Patrick Pevenage schreef:Moesten ze u ooit in het water gooien, dan ga ik ook met 'kleers en al' in het water moeten springen want dat is eveneens mijn taak. Zo zie je maar, ik ben altijd de pineut. Je mag het draaien en keren zoals je wilt.
En je zult het niet geloven, maar ik zal je met veel plezier redden, als moest dat met gevaar voor eigen leven zijn.
Patrick, regel 1 is nog steeds "redden zonder jezelf in gevaar te brengen". Dus eerst zien of ze er op eigen houtje uit raakt, dan of er manieren zijn zonder zelf nat te worden, dan zien of je er zelf ook zal uit raken, dan pas springen...
En voor je springt, zorgen dat er een ambulance komt. Voor de rest zou ik er ook achter gaan hoor.

ON TOPIC
borduurkes hoeven niet nat te zijn om weg te glijden... zeker niet als je ze scherp neemt...

Gebruikersavatar
karien
Helper
Berichten: 474
Lid geworden op: zo 05 aug 2007, 20:34
Postcode: 8020
Fiets: hurricane challenge
Locatie: ruddervoorde
Contacteer:

#19 Bericht door karien »

kzou 't ladderke ook terughangen na een tijdje hoor..

we zijn niet voor niets 2 hurririjderskes é.. :oops:

thx zunne trouwens..

lief van je dat je dien deugniet toch zou helpen.. 8)
Karina.. der mag meer gelachen worden in dees wereld.. :o)

Scorpion Rider
Helper
Berichten: 319
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 22:28
Postcode: 3012
Fiets: HP Scorpion (trike)
Locatie: Wilsele (Leuven)
Contacteer:

#20 Bericht door Scorpion Rider »

Kries schreef:Laat het ons dan "borduurstenen" noemen. En als je niet weet waar je die kan vinden, dan nodig ik je uit om eens rond het Leuvense te toeren en te voelen hoe hoog die kunnen zijn. En dan bedoel ik wel borduurstenen op "fietspaden". :roll:
Daarom heb ik dus een driewieler gekozen: om op en af de Leuvense fietspaden te geraken zonder valpartijen, fietsopheffen, gebroken spaken en gebogen velgen! :twisted:

Ik zal eens een fotootje maken van het "kleine" borduurtje bij mijn werk dat je op moet om op het fietspad te geraken richting Leuven.
Maar de reactie van de provincie was: "borduren verlagen klinkt naar een fietsoversteekplaats maken". M.a.w. het is niet de bedoeling dat je daar al fietsend oversteekt, nu ja zoals het daar nu is aangelegd geworden kan ik eigenlijk alleen via de auto veilig mijn werk binnengeraken. Koning 'Auto' & schoonmoeder 'Bus' heersen daar met 4 baanvakken!
Probeer dat maar eens over te steken met de fiets of zelfs te voet! Er ligt eigenlijk ook alleen een fietspad en geen voetpad (af en toe eens een grijze strook van 30 cm betonklinkers tussen het fietspad en de weg noem ik GEEN voetpad maar een voetkoord!!!! :evil:
Bij een T-kruispunt wat verderop is ook zo'n hoge borduur, daar mag je dus eigenlijk niet het kruispunt al fietsend gebruiken. M.a.w. een fietspad is enkel om rechtdoor te rijden en daar mag nooit erop of eraf van gegaan worden! Behalve als je afstapt, te voet oversteekt en je fiets op het fietspad heft!!! Anders zou je met de fiets aan 15 km/h sneller zijn dan met de auto en dat mag niet, als de auto's in de file staan dan moeten de fietsers ook vertraagd worden anders zou het verschil te groot worden en zouden er meer mensen met de fiets komen en dat willen we niet. :evil: Zo voelt het toch aan :(
Al ligfietsend door het leven, (be)leef je meer.

Plaats reactie