Volledig reglementaire ligfiets

Veiligheidsaspecten, zichtbaarheid, gevaarlijke punten, tips, ...
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#31 Bericht door Wouter D »

terug naar de reglementaire fiets:
- voor zover ik weet heeft koen van den berg een site waarin vele aspecten van veiligheid worden beschreven, je vindt em in de ledenlijst onder 'spinnekopje' en zijn homepage kan je daarbij aanklikken
- ook op http://www.fietser.be vind je iets betreft reglementatie van rijdwielen
Laatst gewijzigd door Wouter D op wo 22 sep 2004, 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

#32 Bericht door eeuwige reiziger »

speedy schreef:doordat ik een redelijk bekend email-adres heb word mijn mailbox overladen met zeer veel virussen hieruit proberen we de "echte" mails telkens uit te vissen maar het is mogelijk dat een "echte mail' per ongeluk mee in de prullenbak gaat. daarbij komt ook dat de voorbije maanden iets mis is geweest met de server van mijn site waardoor ik ingevulde aanvragen soms veel te laat en waarschijnlijk soms helemaal niet heb ontvangen.
Enige oplossing is het afsluiten van dat e-mailadres en het installeren van een antwoordblad op de site zelf. Heel wat bedrijven werken zo, waardoor het aantal virussen al beperkt wordt.

Plaats reactie