rijd je met de auto, of zelfs met de fietskarien schreef:jeja filip..
16/25 had ik..
15 sec. per vraag was wa kort wat mij betreft
ik geraakte het noorden kwijt
als je het op 15 sec niet gezien hebt en kan beslissen is er iets goed mis
ik ben ook ongevalvrij, en ik kan zelfs zeggen dat ik de wegcode ken (zonder te stoefen)karien schreef:tot vandaag ben ik nog ongevalvrij..
wat betekend..
tleven is meer dan een testje en wa gestoef kwa puntengescoor..
Ik denk dat ik je redenering enigzins kan volgen in het opzicht dat het hoog tijd wordt dat iedereen die met een gemotoriseerd voertuig rijdt gaat beseffen dat dit een potentieel moordwapen is.sniper schreef:ik ben ook ongevalvrij, en ik kan zelfs zeggen dat ik de wegcode ken (zonder te stoefen)karien schreef:tot vandaag ben ik nog ongevalvrij..
wat betekend..
tleven is meer dan een testje en wa gestoef kwa puntengescoor..
dat je zelf nog geen ongeval gehad hebt zegt niks
hoeveel (bijna)ongevallen zijn er al gebeurd omwille van jou
hoeveel keer denk je "ge moet die zot ne keer zien voorbijsteken" waar jij 70 rijd, en waar je eigenlijk 90 mag rijden
ik pleit ervoor om iedereen die op die test minder dan 20/25 haalt te verbieden met enig voertuig op de weg te komen, wegens gevaarlijk
ik praat niet enkel over gemotoriseerde voertuigen maar over alle voertuigen, ook fietsenrik schreef:Ik denk dat ik je redenering enigzins kan volgen in het opzicht dat het hoog tijd wordt dat iedereen die met een gemotoriseerd voertuig rijdt gaat beseffen dat dit een potentieel moordwapen is.sniper schreef:ik pleit ervoor om iedereen die op die test minder dan 20/25 haalt te verbieden met enig voertuig op de weg te komen, wegens gevaarlijk
Bijt mijne neus niet af, hé. Ik heb hem nog nodigsniper schreef:ik praat niet enkel over gemotoriseerde voertuigen maar over alle voertuigen, ook fietsenrik schreef:Ik denk dat ik je redenering enigzins kan volgen in het opzicht dat het hoog tijd wordt dat iedereen die met een gemotoriseerd voertuig rijdt gaat beseffen dat dit een potentieel moordwapen is.sniper schreef:ik pleit ervoor om iedereen die op die test minder dan 20/25 haalt te verbieden met enig voertuig op de weg te komen, wegens gevaarlijk
trouwens een auto is pas een potentieel moordwapen als de bestuurder vertrekt met het gedacht iemand dood te rijden
anders is het een gebruiksvoorwerp als elk ander
elke fietser die op die test geen 20/25 haalt is een potentieel zelfmoordenaar, met als slachtoffer de bestuurder die volgens de wegcode rijdt en toevallig op de plaats was waar de fietser zelfmoord wou plegen
als iedereen perfekt de wegcode volgt zal je minder ongevallen hebbenrik schreef:Het is niet zo dat als je perfect de wegcode volgt dat je ook geen ongevallen kan krijgen waar je toch schuld aan hebt, want ook de wegcode is niet perfect. Mede daarom blijf ik je mening erg radicaal vinden, sorry.
Ooit kreeg ik eens van iemand een wijze raad:sniper schreef:dat ik een radicale mening heb, is omdat ik van oordeel ben dat een wet gemaakt is om te volgen (100%)
ik ga ook soms in de fout (+10 km/u buiten BK), en zal dan niet zagen als ze me pakken
maar er zijn regels waarop geen % mag ingeleverd worden omdat het dan gevaarlijk wordt voor iedereen (vb voorrangsregels)