HPV nieuwe site

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
toy
Kopman
Berichten: 591
Lid geworden op: di 01 jun 2004, 22:52
Postcode: 3941
Locatie: eksel
Contacteer:

HPV nieuwe site

#1 Bericht door toy »

De nieuwe site is in de lucht en heb me als eerste aangemeld(buiten die van de admistrator). Zitten hier en daar nog een paar schoonheidsfoutjes in.

Gebruikersavatar
Duckjibepete
dokter
Berichten: 1428
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 19:26
Contacteer:

#2 Bericht door Duckjibepete »

is mooi, hopelijk schiet het forum rap uit de startblokken! Kunnen we toch meer mensen bereiken denk ik...
ride to live, live to ride

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#3 Bericht door Wouter D »

slik, een forum op hpvbe, nu begrijp ik er nieks meer van, jan bleef me maar zeggen dattie dit forum ging linken aan de hpvsite als zijnde hun forum, nou hebben ze toch een eigen forum,

nu ja, waarom niet he.

de site is in ieder geval een stukske frisser dan de vorige en zal hopelijk iets meer worden geupdate. maar daar zullen we met zijn allen aan werken natuurlijk.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Ward De Meyer
catering
Berichten: 1661
Lid geworden op: za 08 nov 2003, 11:12
Postcode: 2930
Fiets: Stinger
Locatie: Brasschaat
Contacteer:

#4 Bericht door Ward De Meyer »

Ik vraag me wel een beetje af wat het nut is om nog een tweede forum op te richten :?
Optima Stinger EX met Aeropunt

Gebruikersavatar
Johan Clerx
General Manager
Berichten: 3123
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
Postcode: 3690
Fiets: Quest 300
Locatie: Zutendaal
Contacteer:

#5 Bericht door Johan Clerx »

Zitten inderdaad nog een paar schoonheidsfoutjes in de site maar ziet er al bij al heel fris en netjes uit.

Beetje gemengde gevoelens bij forum. Het was mooi geweest om tot een groot forum te komen. We zien wel.

Gebruikersavatar
wost
the travelling cook
Berichten: 1731
Lid geworden op: do 11 sep 2003, 19:02
Postcode: 9220
Fiets: Velo-de-Ville
Locatie: biezestraat 80a 9220 Hamme
Contacteer:

#6 Bericht door wost »

Niet echt netjes dat forum :shock:
http://www.2wielen.be" onclick="window.open(this.href);return false; , alles voor 2 en meer wielen.

Gebruikersavatar
Duckjibepete
dokter
Berichten: 1428
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 19:26
Contacteer:

#7 Bericht door Duckjibepete »

:? oei, ik dacht dat ze het forum van de gentseliggers nationaal gingen maken... onder hpv dus...
ride to live, live to ride

Gast

#8 Bericht door Gast »

Ik heb altijd gedacht dat dit forum annex de site een forum, én een site was voor liggers. Of wij nu liggen op een ligfiets of velomobiel maakt niet uit.

Ik heb het begin zelf niet meegemaakt, maar wij moeten écht klein begonnen zijn, als Gentse Liggers. Uitgegroeid tot beide Vlaanderen, Vlaams Brabant, Antwerpen en Limburg. Nederland hoort daar ook gegarandeerd bij.
Wij waren te klein om groot te zijn, maar ondertussen te groot om klein te zijn. Wat daartoe geleid heeft kan ik mij inbeelden, maar dat ga ik hier niet zeggen.

HPV België heeft nu een vernieuwde site én een eigen forum. Gelukkig maar dat zij dit forum niet overnamen. Bij de onthaalpagina op hun site kan ik kiezen tussen Nederlands, Frans en Engels. Dat is mij té veel van het goede. Ik ben maar een gewoon iemand. Ik versta alleen simpel Vlaams-Nederlands. Ik blijf dus maar bij dit forum.

Gebruikersavatar
GeertJ
Site Admin
Berichten: 1295
Lid geworden op: ma 08 sep 2003, 22:25
Postcode: 9031
Fiets: Challenge Taifun
Locatie: Drongen
Contacteer:

#9 Bericht door GeertJ »

hihi, je kan idd wel kiezen tussen frans en engels, maar je komt sowieso weer op het nederlandse deel uit :roll:
Groeten
Geert
Challenge Taifun

Gebruikersavatar
wost
the travelling cook
Berichten: 1731
Lid geworden op: do 11 sep 2003, 19:02
Postcode: 9220
Fiets: Velo-de-Ville
Locatie: biezestraat 80a 9220 Hamme
Contacteer:

#10 Bericht door wost »

Zijn ze helemaal betoeterd. Was dit de afspraak? Blijven ze gewoon zichzelf en is vernieuwing niet welkom? Geen of zeker onduidelijke(want ik vind ze niet) verwijzing naar gentseliggers. Heeft wouter daar zijn tijd en moeite ingestoken.


En het jaar is 5 maand ver en nog steeds maar 1 boekje geweest.

Wouter, die HPV tot hiertoe verdedigde, Staljanssens
http://www.2wielen.be" onclick="window.open(this.href);return false; , alles voor 2 en meer wielen.

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#11 Bericht door Wouter D »

ook nog geen boekje gekregen terwijl de ligfiets& bijna met nr 2 op de koppen komt.
heb intussen even de link van deze topic doorgestuurd naar Jan, het kan zo niet doorgaan, er is nood aan vernieuwing, maar het moet van twee kanten komen, en zoals ik ook merk op dit forum zijn er naast teleurgestelden ook mensen die voor hpv in de verdediging gaan, dan wil ik dankswijze ook wel eens actie zien van het huidige hpv-bestuur.


ikzelf behoor daar nog niet toe: ik ben bij wijze van sollicitatieproef bezig met een beoordeling rond de vete die tussen hpv en de ligfiets is gegroeid voor en tijdens het wk in gent 2000. en verwacht de medewerking van hpv volledig. zoniet ga ik me wer volledig richten op Gentse liggers.
dit wil echter niet zeggen dat ik geen lid blijf van de nationale vereniging, maar dan werk ik gewoon net als wost en marini door artikels voor het boekje door te sturen, tochten uit te zoeken en een paar wedstrijden mee te rijden.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
wost
the travelling cook
Berichten: 1731
Lid geworden op: do 11 sep 2003, 19:02
Postcode: 9220
Fiets: Velo-de-Ville
Locatie: biezestraat 80a 9220 Hamme
Contacteer:

#12 Bericht door wost »

Denk niet om aan HPVB nog iets te doen. Dacht dat ons forum als het hunne ging fungeren maar blijkbaar is enige inbreng van de gentse liggers niet gewenst.
http://www.2wielen.be" onclick="window.open(this.href);return false; , alles voor 2 en meer wielen.

Gebruikersavatar
renaat
Helper
Berichten: 360
Lid geworden op: ma 15 sep 2003, 10:16
Postcode: 9820
Fiets: M5 CLR
Locatie: Merelbeke
Contacteer:

#13 Bericht door renaat »

Jongens toch,

kruip toch niet zo rap op jullie paard...op de ligger is beter.
Misschien is de link gewoon nog niet gelegd, maare ... ik vind toch dat we als Gentse Liggers trots mogen zijn op ons forum als het nu al dan niet geassocieerd is met HPV B.
In ieder geval ons forum werkt fantastisch!
Greetz,

renaat

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#14 Bericht door Wouter D »

renaat, hoe is het om op een paard te kruipen?

ik bedoelde gewoon dat als ik mijn tijd in hpv steek ipv meer tijd in gentse liggers, verwacht ik ook enige inzet van hun kant.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

#15 Bericht door eeuwige reiziger »

renaat schreef:ik vind toch dat we als Gentse Liggers trots mogen zijn op ons forum als het nu al dan niet geassocieerd is met HPV B.
In ieder geval ons forum werkt fantastisch!
Ja, dat klopt. Dat van HPV-B is een doodse boel. Ik zie dat er tot op heden geen enkele bericht werd geplaatst...

Laten we ons dan maar bij dit forum en de Gentse Liggers houden. De respons en ook de samenhorigheid zijn hier veel groter. Uiteindelijk mag ik gerust toegeven dat ik hier al heel veel geleerd heb.

Plaats reactie