ligfietshirt

in welke kleur wil jij je ligfietsshirt?

zwart
4
9%
donkerblauw
5
12%
lichtblauw
5
12%
rood
7
16%
geel
10
23%
groen
1
2%
wit
4
9%
meerdere kleuren
5
12%
andere kleur
2
5%
 
Totaal aantal stemmen: 43

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#136 Bericht door Wouter D »

ik mag jullie intussen vragen om te wachten met bestellen.
ik ben prijs aan het vragen bij "Campitello" in st niklaas. die hebben ook ervaring met ligfietskleding, denk dat die ook de truien van M5 gemaakt hebben. en laatst nog de truien van HPV.

kweet dat de prijs voor een shirt tot 10 euro goeikoper is als je ze per twee besteld, per stuk zou duurder uitvallen.
indien we een grote bestelling kunnen doen van shirts in hetzelfde kleur kan de prijs nog iets lager.

bijkomende voordeel is dat zij werken met gewone europese maten dus als je een XL besteld dan krijg je een echte XL, vertelden ze me gisteren toch aan de telefoon

nu is er binnen gentse liggers helemaal geen garantie die zeer veel mensen zo een shirt willen, niet? afgaande op de tien bestellingen die ik kreeg voor een tenu van bij bioracer.
Ik doe mijn best. jullie mogen gerust weten dat wij op die shirts geen winst maken, is dus enkel in belang van jullie. ze zijn trouwens al duur genoeg nietwaar.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
paulheyndrickx
catering
Berichten: 1524
Lid geworden op: wo 14 sep 2005, 10:12
Postcode: 9270
Fiets: Ice Sprint 26"+ Ice VTX
Locatie: Laarne
Contacteer:

#137 Bericht door paulheyndrickx »

De Geest - Sport ( http://www.degeestsport.be/ )in Laarne is ook een mogelijk adres. Bij de downloads vind je trouwens een matentabel. http://www.degeestsport.be/imgs/Matentabel.pdf.

Verder maakt ook agu wielerkledij op basis van eigen ontwerp: www.agu.be of www.agu.nl.

Tot zover de reklame.

Harry59
Helper
Berichten: 279
Lid geworden op: wo 15 feb 2006, 17:57
Postcode: 2280
Fiets: Slyway Explorer Ultegra
Contacteer:

#138 Bericht door Harry59 »

Je hebt natuurlijk Vermarcsport nog. Wat dragen jullie in de winter op de ligfiets? Ik zoek een soort jas of iets dergelijks die winddicht is maar toch geen zweethut. De jas die ik nu gebruik bestaat uit een binnenvest en een buitenvest maar is redelijk ruim en pakt veel wind. Ik heb in de Shimano cataloog vesten gevonden in "windflex". Ze lijken me wel wat maar zijn te duur om zo maar efkens te proberen, als het zou tegenvallen... Iemand ervaring met windflex, of zoals op de site van De Geest Sport met die Gamexvest?. Met winter bedoel ik koude regen of mist en vriezen hé.
Slyway Explorer Ultegra

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#139 Bericht door Edje »

ik gebruik een termische vest van Bioracer windtex buiten flees binnen
daaronder een 1ste laag onderhemdje en een dun kasmire wollen onderhemdje met lange mouwen, is tot 2 graden geen probleem daaronder begint het te knagen.

Ik heb deze gekocht tijdens eindejaarsreklame vorig jaar bij Vatana Paal en Genk lange thermische broek en termische vest voor 99 € is ieder jaar weer te vinden, denk zelfs dat reklame nog telt.
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
marksje
ploegleider
Berichten: 2185
Lid geworden op: ma 21 mar 2005, 21:16
Postcode: 8830
Fiets: Nazca Fuego M
Locatie: gits (WVl)
Contacteer:

#140 Bericht door marksje »

Mijn (winter)kledij komt van Decathlon. Synthetische shirt met lange mouw, jasje (windstopper) + regenjasje in tex en een lange loopbroek, alles van het huismerk van Decathlon (degelijk en niet zo duur). Op het hoofd een fijne bivakmuts + helm + bril. Aan de handen zijden loophandschoentjes met daarover dikke handschoenen merk Chiba type Eurotex Hotliner. Aan de voeten niets speciaals, een wollen sok en fietsschoenen; waar de voetplaatjes bevestigd zijn heb ik wel dat "gat" ,langs de binnenzijde, met kleefband dicht gekleefd zodat er geen wind in kan.
Voor mij voldoet dit alles perfect, geen kou en ook niet echt zweeterig en krijg ik het toch te warm dan zet ik even enkele cm's de rits van het regenjasje open.

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#141 Bericht door Wouter D »

zijn er intussen nog liggers die ligfietskledij willen laten maken via gentse liggers of niet.
indien ik voldoende (effectief) geinteresseerden heb (<20stuks) kunnen we voor ligfietsshirt (dan wel allemaal zelfde ontwerp en kleur) een schoon prijske laten maken.
moet wel weten of er voldoende interesse is.
en om nog even duidelijk te stellen, indien we effectief zouden bestellen, zal ik van iedereen een voorschot vragen om annulaties te voorkomen.


wat betreft de eerste lichting shirts, ik heb hier nog steeds de shirt liggen van buyssens eddy, gelieve eens contact op te nemen aub
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

David
Neo Prof
Berichten: 165
Lid geworden op: wo 10 aug 2005, 13:14
Postcode: 1005
Fiets: Taifun
Locatie: Paris Area
Contacteer:

#142 Bericht door David »

Ik heb alleszins nog interesse.

Gebruikersavatar
Filip
chauffeur
Berichten: 1151
Lid geworden op: zo 11 sep 2005, 18:08
Postcode: 9032
Fiets: Challenge Fujin XS Sport
Locatie: Wondelgem (Gent)
Contacteer:

#143 Bericht door Filip »

Wie shirts met korte mouwen wou, heeft zijn kans alleszins al ruim gehad.
Misschien zou het een heel goed idee zijn om eens shirts met lange mouwen te bestellen. En met de zakken vooraan vaneigens.

Daarin ben ik alvast geïnteresseerd.

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#144 Bericht door Wouter D »

maakt niet uit wat de interesse is, als er maar genoeg zijn
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

David
Neo Prof
Berichten: 165
Lid geworden op: wo 10 aug 2005, 13:14
Postcode: 1005
Fiets: Taifun
Locatie: Paris Area
Contacteer:

#145 Bericht door David »

Aangezien hier blijkbaar weinig geantwoord wordt (bij gebrek aan interesse?) post ik hier een voorstel voor een eventueel ontwerp (in zoverre dit mogelijk zou zijn).

Afbeelding

Uiteraard met Gentse Liggers in plaats van Campagnolo. Als voorstel voor kleur: rood met zwart balkje en witte letters. Valt alleszins voldoende op en vind die retrolook wel zeer geslaagd.

Dit is maar een voorstel om eens te kijken of er meer interesse zou zijn dan tot nu toe blijkt en in welke richting jullie denken.

mvg,
David

Gebruikersavatar
marksje
ploegleider
Berichten: 2185
Lid geworden op: ma 21 mar 2005, 21:16
Postcode: 8830
Fiets: Nazca Fuego M
Locatie: gits (WVl)
Contacteer:

#146 Bericht door marksje »

Best wel met de zakken op de buik dan. :wink:
...en al wa da ge zegt zijde zelf, nem...

David
Neo Prof
Berichten: 165
Lid geworden op: wo 10 aug 2005, 13:14
Postcode: 1005
Fiets: Taifun
Locatie: Paris Area
Contacteer:

#147 Bericht door David »

marksje schreef:Best wel met de zakken op de buik dan. :wink:
Uiteraard :)

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#148 Bericht door Edje »

Mooi ontwerp van Ligfiets shirt vind ik dat van optima

heb het dan niet over tekening maar over zakken, misschien is navragen van welke fabrikant zij komen, zakken op buik en linkerarm met ritssluitng.
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#149 Bericht door Wouter D »

ontwerpen hebben we eigenlijk, nu ja vernieuwing kan nooit kwaad natuurlijk
het enige dat ons altijd maar ontbreekt in interesse in het concept,
zelfs als er nieks op staat willen ze het nog niet, denk ik soms
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Plaats reactie