velovision - vernieuwing - groepsaankoop

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

velovision - vernieuwing - groepsaankoop

#1 Bericht door Wouter D »

Wie is er tegenwoordig nog geabonneerd op velovision, (ik wel nog)
vernieuwde je al je abo
is er evt interesse in iets als groepsaankoop? ben nog aan het informeren bij het magazine zelf.
ik kan evt op de testdag enkele oude nrs ter inzage meebrengen, ik vind het voor mij momenteel het meest interessante fietsblad.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: velovision - vernieuwing - groepsaankoop

#2 Bericht door eeuwige reiziger »

spruitje schreef:Wie is er tegenwoordig nog geabonneerd op velovision, (ik wel nog)
vernieuwde je al je abo
is er evt interesse in iets als groepsaankoop? ben nog aan het informeren bij het magazine zelf.
ik kan evt op de testdag enkele oude nrs ter inzage meebrengen, ik vind het voor mij momenteel het meest interessante fietsblad.
Hoeveel jaar is het al niet geleden dat er met de Gentse Liggers een voordeeltarief kon bedongen worden? Tien jaar geleden? Ik ben toen ook ingegaan op het voorstel en enkele jaren geabonneerd gebleven. Goed idee om dit weer eens op te rakelen. Ik zou er wel weer in willen meestappen.

Ging het initiatief indertijd trouwens niet uit van wost?
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

Re: velovision - vernieuwing - groepsaankoop

#3 Bericht door Wouter D »

neen ging toen uit van groene tweewieler, maar die zijn intussen gestopt;
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: velovision - vernieuwing - groepsaankoop

#4 Bericht door eeuwige reiziger »

spruitje schreef:neen ging toen uit van groene tweewieler, maar die zijn intussen gestopt;
Jammer, maar dat moet dan toch ook nog niet zo heel lang geleden zijn...

Misschien moet je je aanbod ook even op de maillijst gooien. 'n Andere mogelijkheid is standaard een kleine korting voorzien voor wie lid is van ligfietsers.be .
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

Re: velovision - vernieuwing - groepsaankoop

#5 Bericht door Wouter D »

voorlopig lijkt het wel alsof alleen wij twee interesse hebben in velovision :-)
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Plaats reactie