Carpoolen naar Dronten 3 of 4 januari

Bericht
Auteur
ossi
Helper
Berichten: 298
Lid geworden op: do 09 okt 2008, 22:31
Postcode: 2920
Locatie: kalmthout
Contacteer:

Re: Carpoolen naar Dronten 3 of 4 januari

#16 Bericht door ossi »

Voor mij was ie ook te klein,ben 1m83.M'n knieen raakten de bovenkant.Misschien mits wat aanpassen van stoel en trapstel dat het net wel zou lukken,maar dan nog ben ik te stram geworden om een beetje aangenaam in en uit te kunnen stappen.
In ieder geval een pracht velomobiel voor de wat kleinere mensen onder ons.Hopelijk gaan ze bij velomobiel.NL ook voor een grotere versie.
Na een testrit is het voor mezelf een tweedehands 26" quest geworden.Ik heb het idee van elektrische trapassistentie voorlopig laten varen en het is ook wel een beetje een emotionele keuze.Ik hoop dat de knietjes meewerken. :)

Gebruikersavatar
Peter J
dokter
Berichten: 1278
Lid geworden op: di 10 nov 2009, 18:12
Postcode: 2620
Fiets: Velomobiel Milan GT MK II 0023
Locatie: Hemiksem
Contacteer:

Re: Carpoolen naar Dronten 3 of 4 januari

#17 Bericht door Peter J »

ossi schreef:In ieder geval een pracht velomobiel voor de wat kleinere mensen onder ons.Hopelijk gaan ze bij velomobiel.NL ook voor een grotere versie.
De kans dat men bij velomobiel.nl voor een XL-versie gaat lijkt mij zeer groot als ik Ymte goed begrepen heb, het zou natuurlijk wel kunnen dat die versie nog eventjes op zich laat wachten... :wink:
ossi schreef: Na een testrit is het voor mezelf een tweedehands 26" quest geworden.
Proficiat met je aankoop =D> =D> =D>
TE KOOP: HP Speedmachine FOR SALE - TE KOOP: Optima Baron FOR SALE

Plaats reactie