Go-one evo-k

Plaats reactie
Bericht
Auteur
rik
General Manager
Berichten: 3187
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

Go-one evo-k

#1 Bericht door rik »

Blijkbaar is hij al helemaal klaar en dus ook te verkrijgen. Maar 11.000 euro als basisprijs is mij net enkele euro's te veel! :shock: :roll: #-o
En dan is blijkbaar alleen het stoeltje licht verstelbaar!
http://www.go-one.de/?slides=go-one-evo-k
DF 269
Ice sprint1 26"

Gebruikersavatar
FrodoriC
pechvogel van de maand
Berichten: 674
Lid geworden op: vr 11 dec 2009, 17:55
Postcode: 9000
Fiets: WAW003
Locatie: Gent
Contacteer:

Re: Go-one evo-k

#2 Bericht door FrodoriC »

Beetj WAWish.. Mooi natuurlijk! :D
(1)WAW003 (matzwart) *upgraded* new frame/red springs/wheels/driveline
(2)Challenge Hurricane (Groen)
(3)Tandemligfiets (ev. TE HUUR) (Lichtblauw) -moet weg-

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: Go-one evo-k

#3 Bericht door eeuwige reiziger »

Zelfs als het stilstaat, ziet het er nog heel flitsend uit. Wel vrees ik ervoor dat het om een doodgeboren kind gaat. De basisprijs is al zo hoog. Als je dan nog wat zaken erbij wilt hebben die echt wel noodzakelijk zijn voor dagelijks gebruik, kom je echt wel aan een onredelijk bedrag.
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

Re: Go-one evo-k

#4 Bericht door Edje »

Je moet hem ook niet gaan vergelijken met een quest vind ik zelfs een waw, met zijn 19 kg basis gewicht zoek daar maar een driepoter voor, techniek moe tnu eenmaal betaald worden zeker in kleine oplages, en er wordt over gedacht om hem in glasvezel te leveren als de vraag er moest zijn
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: Go-one evo-k

#5 Bericht door eeuwige reiziger »

Edje schreef:Je moet hem ook niet gaan vergelijken met een quest vind ik zelfs een waw, met zijn 19 kg basis gewicht zoek daar maar een driepoter voor, techniek moe tnu eenmaal betaald worden zeker in kleine oplages, en er wordt over gedacht om hem in glasvezel te leveren als de vraag er moest zijn
Ok, alles heeft zijn prijskaartje. Mij doet het echter denken aan de C-alleweder/Limit. Indertijd heeft men ook de productie van deze, eigenlijk best wel uitstekende - ook voor de huidige normen - velomobiel stilgelegd. Voor die tijd en voor wat er toen op de markt was, werd de prijs al te hoog gevonden. Ook geraakte men door te lage productieaantallen niet of nauwelijks uit de kosten. In zekere zin heb ik nog altijd enige spijt dat ik toen niet voor een Limit ben gegaan, alhoewel ik er wel kans voor had. Nu zijn mensen bereid heel veel geld uit te geven voor de reductie van het gewicht, terwijl je dat bij de Limit gewoon al had. Voor een veel lagere prijs. Nu ja, de tijden veranderen en waarschijnlijk ook wel onze opvattingen. Misschien vinden we over enkele jaren elfduizend euro niet veel... :roll:
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

Re: Go-one evo-k

#6 Bericht door Edje »

Beyss denk hier ander vrees ik hij kent zijn kameraden, en bouwt hier weer een super velomobiel voor. Heb jij ooit zo'n zwiterserse vierkante bak gezien????? met een mal en aan die prijs ben je er sneluit geloof me ;-)

Voor de rest laat ik Beyss Beyss zijn ;-)
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: Go-one evo-k

#7 Bericht door eeuwige reiziger »

'n Lezenswaardig verslag op het Duitse forum over de Evo-K (en wat verder een paar vergelijkende foto's met de Milan):

http://www.velomobilforum.de/forum/show ... 7080-Das-K" onclick="window.open(this.href);return false;

Wat me daarin verbaast, is de opmerking dat er schijnbaar sprake is van een standaardvering aan het zitje.
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Plaats reactie